Vriend in het buitenland heeft contact met andere vrouw
zondag 17 mei 2026 om 00:14
Vorig jaar heb ik mijn vriend ontmoet in een land ver weg. Gelukkig kent hij Nederland al waardoor we plannen hebben om hier samen te gaan wonen. We hebben een hele fijne tijd samen gehad en over 3 maanden zou ik weer naar hem toe gaan als hij dan nog niet in Nederland is.
Nu kreeg ik vorige week een bericht van een andere vrouw, zij zou ook een langeafstandsrelatie hebben met hem. Hij zegt dat hij een paar maanden geleden al aangegeven heeft tegen haar dat hij niet meer met haar verder wil. Echter hebben ze wel contact nog. Ze heeft enkele gesprekken doorgestuurd. Zij lijkt bijna ieder gesprek te initiëren en het gaat vooral over seks. Zij stuurt ook overal foto’s van, dat vertelde ze zelf. Ook vraagt ze hem vaak om te bellen. Vaak neemt hij niet op maar soms hebben ze ook gesprekken van een half uur.
Even samengevat hij is naar mij toe erg respectvol en liefdevol in de communicatie en naar haar toe vooral op seks uit.
Ik heb hem geconfronteerd hiermee en hij zegt dat hij dom is geweest en met mij verder wil en van me houdt en dat hij nooit meer zoiets zal doen. Hij zegt dat hij heel serieus is met mij en daarom mij laatst ook met zijn kinderen heeft laten kennismaken via de telefoon. Over 3 weken is de planning dat ik naar hem toe zou gaan en kennis zou maken met zijn kinderen en andere familie maar ik weet nu niet wat ik moet doen. De tickets heb ik een paar weken geleden geboekt. Ik heb hem verder nooit betrapt op leugens en we bellen soms wel 3 uur op een dag. Ik ben echt in de war hiervan. Hij komt erg oprecht over. Wat moet ik nu?
Nu kreeg ik vorige week een bericht van een andere vrouw, zij zou ook een langeafstandsrelatie hebben met hem. Hij zegt dat hij een paar maanden geleden al aangegeven heeft tegen haar dat hij niet meer met haar verder wil. Echter hebben ze wel contact nog. Ze heeft enkele gesprekken doorgestuurd. Zij lijkt bijna ieder gesprek te initiëren en het gaat vooral over seks. Zij stuurt ook overal foto’s van, dat vertelde ze zelf. Ook vraagt ze hem vaak om te bellen. Vaak neemt hij niet op maar soms hebben ze ook gesprekken van een half uur.
Even samengevat hij is naar mij toe erg respectvol en liefdevol in de communicatie en naar haar toe vooral op seks uit.
Ik heb hem geconfronteerd hiermee en hij zegt dat hij dom is geweest en met mij verder wil en van me houdt en dat hij nooit meer zoiets zal doen. Hij zegt dat hij heel serieus is met mij en daarom mij laatst ook met zijn kinderen heeft laten kennismaken via de telefoon. Over 3 weken is de planning dat ik naar hem toe zou gaan en kennis zou maken met zijn kinderen en andere familie maar ik weet nu niet wat ik moet doen. De tickets heb ik een paar weken geleden geboekt. Ik heb hem verder nooit betrapt op leugens en we bellen soms wel 3 uur op een dag. Ik ben echt in de war hiervan. Hij komt erg oprecht over. Wat moet ik nu?
zaterdag 30 mei 2026 om 16:54
En jij bent geboren als Spaanse en hebt 20 jaar in Spanje gewerkt en gewoond?Lady*Voldemort schreef: ↑30-05-2026 16:43Valt best mee. Hij schrijft veel beter Nederlands dan ik Spaans.
zaterdag 30 mei 2026 om 16:56
Wat een rare opmerkingMielimburg schreef: ↑30-05-2026 16:54En jij bent geboren als Spaanse en hebt 20 jaar in Spanje gewerkt en gewoond?
zaterdag 30 mei 2026 om 16:59
Nee, helemaal niet. De minnaar van TO is immers nederlands en heeft 20 jaar in Nederland gewerkt en gewoond. Dus als iemand aangeeft dat zijn belabberde, onleesbare nederlands beter is dan haar spaans, gaat deze vergelijking alleen op als diegene Spaanse is en 20 jaar daar gewerkt en gewoond heeft.
zaterdag 30 mei 2026 om 17:02
Mielimburg schreef: ↑30-05-2026 16:59Nee, helemaal niet. De minnaar van TO is immers nederlands en heeft 20 jaar in Nederland gewerkt en gewoond. Dus als iemand aangeeft dat zijn belabberde, onleesbare nederlands beter is dan haar spaans, gaat deze vergelijking alleen op als diegene Spaanse is en 20 jaar daar gewerkt en gewoond heeft.
Voor een blijkbaar geboren Nederlander lees je wel echt heel slecht hoor. Dit is wat TO schreef over zijn Nederlanderschap:
Ik geef hem het voordeel van de twijfel omdat hij 13 jaar in Nederland heeft gewoond en getrouwd is geweest hier. Maar inmiddels weer 20 jaar in Latijns-Amerika woont.
Hij heeft zijn Nederlandse paspoort niet tijdig verlengd en is daarom zijn nationaliteit inmiddels verloren. Hij was er de laatste jaren ook niet echt mee bezig omdat hij inmiddels een gezin had en niet meer verwachtte om terug te keren naar Nederland.
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
zaterdag 30 mei 2026 om 18:23
Maar hij schrijft het niet zo goed als chatGPT.Lady*Voldemort schreef: ↑30-05-2026 16:43Valt best mee. Hij schrijft veel beter Nederlands dan ik Spaans.
Of zou chtGPT weten dat een spaanse man "consecuencis" zou schrijven?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zaterdag 30 mei 2026 om 18:31
zaterdag 30 mei 2026 om 20:20
zondag 7 juni 2026 om 23:05
WtfAnno-niem schreef: ↑30-05-2026 14:47Voor de mensen die mijn soap leuk vinden. Dit is hoe het geëindigd is. ik denk nog steeds niet dat het hem om Nederland ging maar vraag me wel af of hij trouw kan zijn. Maar voel me niet opgelucht ofzo dat ik het contract verbroken heb.
8-5 Ik vond niet belangrijk om te vertellen wat dat gebeurt voordat ik je heb leren kennen. Maar ik ben nu verliefd op jou. Kunnen we om 23u bellen jouw tijd?
ik: Foto’s doorgestuurd.
9-5 te amo, ik wil je niet verliezen
9-5 buenos días amor, hoop dat je me een kans kan geve ik mis je te amo
ik: geen idee wat te amo inhoudt bij jou in een relatie. Je hebt me veel verdriet gedaan
hij: sorry is niet genoeg dat weet ik, maar dit kan onze relatie versterken. Alleen wil zeggen ik hou van jou, en is jou keus ik wil met je zijn. Ik gen gek op jou, laat me je laten zien.
Ik: *stuur screenshots door* Nergens staat dat je niet meer wil
Hij: daarom zei ik dat was mooi maar ik wilde niet meer. Ik hou van je schat. Amor ik hou van je.
Ik: je kan dat wel zeggen maar waar blijkt het uit? Waar staat dat je aan haar hebt gezegd dat je niet meer wil? Op Koningsdag drie kwartier met haar bellen.
Hij: sorry het is gebeurt dat kan ik niet meer terugdraaien, ik wil met je verder want ik ben verliefd op jou, ik hou van jou. Geef me een kans ik kan je laten zien mijn liefde voor jou.
Ik: Ik kan me niet voorstellen dat als je verliefd bent op mij en van mij houdt dat dit dan gebeurt. Ik deel mijn man met niemand. Ik begrijp ook niet dat je dit doet terwijl je zo’n verdriet had omdat jouw ex vriendin vreemdging, want jij doet nu hetzelfde. Misschien ben je meer machismo dan je zelf denkt.
hij: het is goed maar ik kan je niet zomaar laten gaan ik hou van je hoop dat je me kan begrijpen. En spraakberichten met excuses.
10-5 Ik hou van je schat. Ik wil je niet kwijtraken. Hou jij niet van mij? Dat wil ik weten
ik: Natuurlijk hou ik van je, anders zou dit me niet zo pijn doen. Waarom houd je contact met die andere vrouw? Je doet haar ook pijn. Ik kan me niet voorstellen dat als je verliefd bent op mij en van mij houdt dat dit dan gebeurt. Ik deel mijn man met niemand. Ik begrijp ook niet dat je dit doet terwijl je zo’n verdriet had omdat jouw ex vriendin vreemdging, want jij doet nu hetzelfde. Misschien ben je meer machismo dan je zelf denkt.
hij: Kunnen we dat vergeten aub, en veder gaan met ons schat. Ik mis je. I love you
ik: Ik wil weten waarom,Stuur maar spraakbericht
hij: Ik ben dom geweest
ik: Dat snap ik maar je kunt toch gewoon antwoord geven op mijn vraag? Ik heb nu geen vertrouwen meer. Ik heb even tijd nodig. Ik heb ook veel informatie van N ontvangen en zij van K. En ik geloof dat niet allemaal
Hij: Is goed schat
Ik: Kun jij zometeen bellen? *telefoongesprek* Ik voel me erg kut. Snap het gewoon niet. Ik hoop dat ik kan slapen. Was geen leuk weekend
Hij: Dat kan begrijpen schat, nogmals spijdme heel zeer ik wil wel met je veder, ik hou van je liverd
11-5 hij: Buenos días cariño
Ik heb geen goed gevoel meer bij jou. Ik kom niet meer naar …. Mijn geld krijg ik niet meer terug
hij: Liverd geve een kans. Je zal geen spijd van krijgen, ik wil met je veder. Want ik hou van je. En ik weet jij ook van mij. Denk nog over na
ik: *stuur screenshots door* Waarover nadenken? Of je van me houdt? Gelukkig heb ik mijn vakantie voor je verzet zodat je 2 maanden werk hebt. Ik hield namelijk wel van jou
Hij: Laat je niet gek maken door die vrouw, je moet haar bloqueren. Ik wacht je hier op liverd. Na 13 uur ben ik vrij, dan kunnen we bellen. Laat me weten als ik je kan bellen
Ik: Ik ben thuis
hij: Kan ik je bellen
ik: Ja *telefoon* Ik hou van jou
Hij: ik ook amor, jij ben mij liefde
Hij: Buenos días amor
Hij: Ik hou van je
Ik: Kan je vandaag bellen ?
Hij: Voor jou amor *stuurt foto met roos* Hierna gaan we eten dan bel ik je over ongeveer 45 min. Deze is especial voor jou
Ik: Dankjewel
Hij: Buenos días amor
Ik: Goedemorgen
Hij: Het lijk of je geen zin meer heb in ons relatie, kan begrijpen hoor vertrouwen is weg. als je veder wil gaan met je leven kan acepteren. Laat me weten als so is schat
Ik: Ik wil bellen *gebeld*
Hij: Hoi schatje kunnen we bellen
ik: Ja is goed
ik: Goedemorgen schatje
hij: Buenos días amor
Hij: Amor, vandag we slechter bereik. Ik mis je.Fijne dag schatje
ik: Oké schatje, ik ga vanavond uit eten met een vriendin.
Ik mis je ook
ik: Dankjewel. Jij ook
hij: Veel plezier genieten er van.
16-5 Hola amor net aangekomen. Hoe is met jou?
IK; Niet zo goed. Ik heb geen vertrouwen meer. Het is denk ik beter om verder te gaan met ons leven
Hij: Okay schat, als jij dat wil dat respecteer ik. Vind ik jammer, maar goed, dat begrijpe. Dus dit is een afschijt. ????
Ik: Ja
Hij: Is goed liverd, het doet me veel verdritig maar als geen vertrowen is, begrijp ik
Hij Ik hiel veel van je
Hij: Bye schatje
Ik:Ik moet even nadenken.
Hjj:Is goed liverd, dit is allemaal mij schuld
Hij; Denk rust over
Ik: Ik ga eerst hardlopen maar kan vast nog wel op een later moment bellen . Vorige week ben ik ook al niet geweest
Hij: Sorry er was geen stroom, maar nu moet we weg
ik: Oké, laat maar weten wanneer je kunt
Ik: waarom doe je dit? Voor seks? Voor de aandacht?
Hi liverd. Beetje andacht denk ik, maar zij wilde komen en ik zei van niet
Hij: Hi schat, alles goed. Je stilte zeg me alles
ik: Laat me maar even nadenken
Hij: Als je afschijt wil neeme zeg gewoon
hij:Okay
ik: Ben echt in de war. Ga het hierbij laten. Succes verder. Ik denk niet dat je motieven over liefde gaan. Jammer dat het ten koste van alles en iedereen mag gaan
Hij: Okay schatje, succes veder. Ik had goede bedoeling met jou en ik hiel echt van je, maar ik kan me voortellen dat je geen vertrowen meer heb, ik wens je veel geluk in je leve je ben een hele liefde persoon. Adiós amor
ik: Ik ben inderdaad een heel liefdevol persoon
hij: Ik ook en dat heb je laten zien en voelen toch
Ik: Ja dat dacht ik
Hij: Wat ben zo hard tege mij nu, ik wilde dat je me heb leren kennen. Maar je wilde niet
ik: Er staat voor mij veel op het spel. Ik wou ook dat het anders was gelopen
Hij: Wat staat veel op het spel?? Geen idee hoor. De eenige was van je te houden
ik: A, ik denk dat je duidelijk je grens aangegeven zou hebben bij die vrouw als ik veel voor je had betekend. In plaats van foto’s van je lijf naar haar sturen
Hij: Dat weet ik liverd, zo dom van mij, maar goed zijn consecuencis en dat kan niet meer veranderen. Een ding Wat je moet weten is dat ik vond je heel erg leuk en dat ik wel gevoelen had voor je
Ik: Ja dat kan maar ik heb geen behoefte aan aandacht van andere mannen als ik iemand leuk vind . En als we een relatie hebben afgesproken vind ik het absoluut niet kunnen
Hij: Morgen ben ik vrij, jij ook en als tijd heb kunnen we ons laast gesprek hebben. Dat weet ik, en dat wou ook doen
Ik: Ik zal er over nadenken want ik vind het moeilijk om je te zien
hij: Is goed. Laat me weten als het kan
Ik: Ik heb geen behoefte meer aan een gesprek met jou. Heb niets meer te bespreken.
hij : Je woord verwijderen uit mij leve. Adiós
ik: Adiós
hij: ik mis je schatje, met je praten. Ik hou van je.
ik: ik had het heel graag anders gezien maar ik vertrouw je nu niet meer. en dat al in het begin van de relatie.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in