Examens 2026
woensdag 10 juni 2026 om 22:25
Zoon was er heel koeltjes onder maar sinds gisteren een enorm slecht humeur door de zenuwen. Dat lange wachten trekt hij niet zo goed, hij doet VMBO kader dus kon ook geen antwoorden nakijken om een inschatting te maken. Het is dus echt afwachten. Ik hoop zo erg voor hem dat hij het gehaald heeft maar hou rekening met alle scenario'sSusiequeke schreef: ↑10-06-2026 22:06Ik begin alvast te duimen voor iedereen die morgen de uitslag krijgt. Hoe is het met de zenuwen van de kandidaten en van de mama's / papa's?
Hier in België zitten ze nu midden in de examens (waaronder mijn dochter).
woensdag 10 juni 2026 om 22:33
Zoon ligt/hangt nog altijd ‘chill’ op diverse meubelstukken. Man is lichtelijk hysterisch inmiddels (‘Zal ik anders toch kijken of ik de middag kan omzetten zodat ik thuis kan zijn? Zou hij dat niet stiekem fijner vinden? Ook al zegt hij van niet? Wat denk jij?’). Ik doe alsof ik op alles ben voorbereid maar heb inmiddels de telefoon van zoon al aan de lader gehangen.
Zou echt wat voor hem zijn om dan om 16.30 te zeggen: ‘Ja waarom bellen ze dan niet?’ om tot de ontdekking te komen dat het ding leeg is en zijn inbox uitpuilt.
Zou echt wat voor hem zijn om dan om 16.30 te zeggen: ‘Ja waarom bellen ze dan niet?’ om tot de ontdekking te komen dat het ding leeg is en zijn inbox uitpuilt.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
woensdag 10 juni 2026 om 22:58
Dochter is ontspannen. Gaat er vanuit dat ze gezakt is. Hoopt dat ze voor minimaal 4 vakken geslaagd is, zodat ze makkelijker naar de Vavo kan. Maar dat moeten we afwachten. Vraag wordt of school daar toestemming voor geeft.
We gaan het zien / horen / bespreken.
Ze worden hier pas na 14.00 u gebeld. Vind ik best laat. Maar ja.
deenje2 wijzigde dit bericht op 10-06-2026 23:17
11.00% gewijzigd
woensdag 10 juni 2026 om 23:49
Wordt hij in de ochtend gebeld dan?fryskefaam schreef: ↑10-06-2026 23:00Zoon is hier heel erg ontspannen, zit er echt niet over in. Ze hebben vanavond gala tot 1u, vind ik een gekke timing maar goed, hij zal zijn wekker wel even moeten zetten voor morgenochtend denk ik haha.
donderdag 11 juni 2026 om 01:25
Hier pas na 15.00Deenje2 schreef: ↑10-06-2026 22:58Dochter is ontspannen. Gaat er vanuit dat ze gezakt is. Hoopt dat ze voor minimaal 4 vakken geslaagd is, zodat ze makkelijker naar de Vavo kan. Maar dat moeten we afwachten. Vraag wordt of school daar toestemming voor geeft.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 11 juni 2026 om 09:01
donderdag 11 juni 2026 om 09:26
Sorry dat ik zo binnenval, maar mijn kind hoort het vandaag ook (en ligt nu nog te tukken, terwijl het heel erg spannend wordt).
Maar waar vinden jullie de n-termen? Ik zie alleen een lijst op rijksoverheid maar deze is op 3 juni voor het laatst ge-update, dus ik kan me niet voorstellen dat dit het is.. bedankt!
Maar waar vinden jullie de n-termen? Ik zie alleen een lijst op rijksoverheid maar deze is op 3 juni voor het laatst ge-update, dus ik kan me niet voorstellen dat dit het is.. bedankt!
donderdag 11 juni 2026 om 09:31
donderdag 11 juni 2026 om 09:35
Dit zou hier nog wel eens zijn redding kunnen zijnMielimburg schreef: ↑11-06-2026 09:31https://www.examenblad.nl/2026/onderwer ... ermen-2026
een 2.2 natuurkunde VWO, wow!!
missjoose2 wijzigde dit bericht op 11-06-2026 09:36
0.23% gewijzigd
donderdag 11 juni 2026 om 09:36
Ah toch, bedankt! Wordt heeel spannend hier
donderdag 11 juni 2026 om 12:09
Ik vond de n-termen van de havo vooral vreemd. Economie lager dan Duits (terwijl dat veel meerkeuze is), aardrijkskunde best hoog, Nederlands best laag. Voor vwo natuurlijk die uitzonderlijke 2.2 voor natuurkunde.
Net alle uitslagen op school doorgenomen, straks tussendoor naar huis om bij het telefoontje te zijn. Goede hoop nu ook bij haar.
Net alle uitslagen op school doorgenomen, straks tussendoor naar huis om bij het telefoontje te zijn. Goede hoop nu ook bij haar.
Si abra la puerta hay lobos.
donderdag 11 juni 2026 om 12:10
Nederlands 1.1 havo, sorry was te snel. Terwijl hierover veel geslaagd is. Schijnbaar is het beter gemaakt als verwacht!
Wij schrokken van eco en wisk onder de 1! Is al jaren niet geweest en terwijl zeker wisk hier echt pittig was.
Hij is positief, maar blijft tot spannend!
Wij schrokken van eco en wisk onder de 1! Is al jaren niet geweest en terwijl zeker wisk hier echt pittig was.
Hij is positief, maar blijft tot spannend!
whippet16 wijzigde dit bericht op 11-06-2026 12:16
22.70% gewijzigd
donderdag 11 juni 2026 om 12:27
Dat was bij mij vroeger op school duidelijker dan op school van dochter nu. Gezakten tussen 13.00 - 14.00, geslaagden tussen 14.00 - 15.00Catsruletheworld schreef: ↑11-06-2026 12:16Hier bellen vanaf 12.
Vind het nu toch wel spannend worden.
Eerste vriendinnetje is al gebeld dat ze een her moet doen. We hopen maar dat ze eerst de gezakten bellen?
Nu is het gissen en afwachten en duimen draaien en zichzelf in de weg zitten
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in