Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
woensdag 17 juni 2026 om 23:05
Jazeker. Maar dan wel letterlijk. Ik heb ooit iemand echt onder de knop gezet. Maar dan zie je dus tussen alle berichten wel een melding staan van het bericht van degene die jij genegeerd hebt. Het is niet zoals bij Instagram of Facebook dat als je iemand blokkeert je ook helemaal niks meer kan zien.
Wat ik dus doe als ik de betreffende forummers tegenkomt, ze gewoon negeren. Het zijn er twee. Soms reageren ze op mij. En dan antwoord ik dus gewoon niet. Werkt voor mij veel beter.
Hoe vaak per dag poets jij je tanden?
Wat ik dus doe als ik de betreffende forummers tegenkomt, ze gewoon negeren. Het zijn er twee. Soms reageren ze op mij. En dan antwoord ik dus gewoon niet. Werkt voor mij veel beter.
Hoe vaak per dag poets jij je tanden?
donderdag 18 juni 2026 om 09:01
donderdag 18 juni 2026 om 09:08
donderdag 18 juni 2026 om 10:11
Ramen open, gordijnen dicht. Het wordt hier maar 27 graden buiten. Een slaapkamer van een graad of 26 vind ik prima. Kan ik zonder dekbed slapen. Doe ik het liefst. Slapen met niks over me heen. Slaap ik het beste op.
Ben jij geabonneerd op een tijdschrift? Koop je ze los? Haal je ze bij de bieb? Of vind je tijdschriften zonde van je tijd en lees je liever een boek?
Ben jij geabonneerd op een tijdschrift? Koop je ze los? Haal je ze bij de bieb? Of vind je tijdschriften zonde van je tijd en lees je liever een boek?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in