Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even melden dat er leuk babynieuws is bij jullie buurtjes! Quint is gisteren bevallen van een meisje!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
Ja Quintie he! Ze heeft het gehad!

Hoi P! Kan nog ff niet op je mail reageren, maar is op zich geen probleem, wat je aangaf! Stuur je een voorbeeld?
.
Gezellig zo he! Man vond me een beetje doordraven (te vroeg), maar het is gewoon te leuk om te laten liggen, leuke afleiding
.
Hoi P, neen, geen cursus deze keer. Geen behoefte aan.

*en weer ah werk*
.
.
Haha nee ik hoef niet alsof te doen, zit hier in mijn up.

Oeh, griebels, vallen is zo eng met die kleintjes maar het komt meestal wel goed he
.
Ja joh, echt schrikken! Zou je het niet willen laten nakijken of ben ik nu een paniekzaaiert...?

Mwoa, I'm bored. Maar op zich is het ook wel weer relaxed. *zet muziekje iets harder*
.
.
.
.
.
oh das gemeen - ik heb ook trek!
De chick (haha) is een pittig ding he? Ik moest me ook maar voorbereiden op een pittige eerste periode, dadelijk met ut meisje?

Gek hoor, als ik over ons kleinste kindje praat, bijvoorbeeld de schopjes, dan vind ik het ZO raar om te zeggen: 'ze' schopt

En wat lollig dat je die bepaalde naam in gedachten had voor ons! Ik dacht meer dat je onze naam raadde in combi met onze keuze, jeweetwel och dit moet ik niet doen, ik mail het wel haha
Zal ik je vertellen dat ik de laptop gisteravond aanliet, zodat ik vanmorgen nog snel vóór mijn werk kon kijken of je teruggemaild had?
.
.
Zoooo, efjes me lekker uitgeleefd bij de Xenos in de pauze Heb onder andere een groot melamine bord gescoord met beschuit met roze muisjes-afbeelding.

(goed voor het ik-krijg-een-dochter-besef )
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven