Winterjassen schoonmaken
woensdag 24 juni 2026 om 16:32
woensdag 24 juni 2026 om 17:41
Gewoon wat vragen:
-Heeft iemand zo'n jas dan aan terwijl je stofzuigt?
-Wat voor soort stofzuiger én wat voor soort jas is je favoriet?
-Is dit een seizoensgebonden fetisj of jaarrond?
-Gezien de huidige temperaturen; wat vind je van het stofzuigen van zomerjassen?
-Heb je zelf ook weleens een jas aan terwijl iemand anders stofzuigt? Of ben jij uitsluitend de zuiger in dit geheel?
-Heeft iemand zo'n jas dan aan terwijl je stofzuigt?
-Wat voor soort stofzuiger én wat voor soort jas is je favoriet?
-Is dit een seizoensgebonden fetisj of jaarrond?
-Gezien de huidige temperaturen; wat vind je van het stofzuigen van zomerjassen?
-Heb je zelf ook weleens een jas aan terwijl iemand anders stofzuigt? Of ben jij uitsluitend de zuiger in dit geheel?
woensdag 24 juni 2026 om 18:38
Ja, zal je net zien, heb je net de winterjassen gezogen en naar zolder gebracht, komt er weer nachtvorst!happyapple schreef: ↑24-06-2026 18:34Haha nou 2 weken geleden liepen er nog genoeg mensen in hun winterjas rond![]()
woensdag 24 juni 2026 om 19:17
En moeten het dan winterjassen met een ritsje zijn? Of met knopen? Of met een touw?
En vrouwelijke jassen? Of mannelijke?
En moet er dan ook een vrouw in die jas zitten? Of lukt het ook zonder een mens of met een hond in die jas?
En waarom enkel winterjassen? Waarom moeten herfstjassen of zomerjassen niet gestofzuigd worden?
*somanyquestions*
En vrouwelijke jassen? Of mannelijke?
En moet er dan ook een vrouw in die jas zitten? Of lukt het ook zonder een mens of met een hond in die jas?
En waarom enkel winterjassen? Waarom moeten herfstjassen of zomerjassen niet gestofzuigd worden?
*somanyquestions*
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 24 juni 2026 om 22:32
Intrigerend, het is zelfs langer geleden. In de week dat corona ontstond, de eerste week van december 2019. Daar kan iemand vast wat wilde theorieën op loslaten.
En na zoveel jaar is het wel weer tijd voor een grote jassenbeurt. Ik denk dat dat wel normaal is, rijkelijk weinig lijkt het mij zelfs. De meeste mensen schonen hun jassen vaker. Maar niet met een stofzuiger. Denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 juni 2026 om 22:42
woensdag 24 juni 2026 om 22:53
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in