Temperatuur in huis
donderdag 25 juni 2026 om 14:38
Woonkamer is 27,5 graden, boven nog iets warmer behalve de werkkamer, waar we een mobiele airco hebben. Man en ik zijn beiden thuis aan het werk, de kinderen hebben toetsweek dus die schuiven buiten de toetsen ook aan en de hond ligt op de werkkamer onder de bank. Kortom, de werkkamer is gezellig vol deze dagen
donderdag 25 juni 2026 om 14:41
We bidden voor je hè.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 25 juni 2026 om 14:51
Je weet dat je niet ín die machines moet toch?
donderdag 25 juni 2026 om 14:59
donderdag 25 juni 2026 om 15:27
Bij een 30 graden wasje wel!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
donderdag 25 juni 2026 om 15:33
Wij wassen verreweg de meeste spullen op dertig graden
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
donderdag 25 juni 2026 om 15:47
donderdag 25 juni 2026 om 15:49
25 graden. Daarvoor zet ik wel al dagen de wekker om 05.00 om dan een uur lang echt alle deuren en ramen open te gooien om te laten doorluchten en afkoelen.
Buiten op terras onder luifel: 38,5. Als ik het binnen te benauwd vind, ga ik even naar buiten voor vijf minuten en dan is binnen weer heerlijk. Locatie: Zuid-Limburg.
Buiten op terras onder luifel: 38,5. Als ik het binnen te benauwd vind, ga ik even naar buiten voor vijf minuten en dan is binnen weer heerlijk. Locatie: Zuid-Limburg.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 25 juni 2026 om 15:54
donderdag 25 juni 2026 om 16:03
Nauwelijks wind hier helaas, dus zit binnen (waar het 28 graden is)Guavepapaya2 schreef: ↑25-06-2026 15:54Beneden 26 graden, boven wil ik niet weten.
Oud huis, weinig isolatie (wordt aangewerkt), vanmorgen heb ik nog 22 gezien.
Maar door de wind buiten, voelt het daar prettiger.
Dus ik verkas naar de schaduw van een fruitboom![]()
Misschien zo toch 5 minuten buiten zitten, zodat het binnen (even) koel aanvoelt
donderdag 25 juni 2026 om 16:03
28 graden in de living.
Tik er maar een graad of 2 à 3 bij in de slaapkamer.
De ramen hebben de hele nacht opengestaan maar dat had weinig zin.
Buiten was het om 4u nog altijd 23 graden en de muren zitten vol warmte.
Ik kreeg er hoogstens een Spaans vakantie-gevoel van
.
Tik er maar een graad of 2 à 3 bij in de slaapkamer.
De ramen hebben de hele nacht opengestaan maar dat had weinig zin.
Buiten was het om 4u nog altijd 23 graden en de muren zitten vol warmte.
Ik kreeg er hoogstens een Spaans vakantie-gevoel van
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 25 juni 2026 om 16:08
Hier in de woonkamer nu 27,5 graden. We hebben een oud huis, is wel deels geïsoleerd maar helpt niet echt. De eerste verdieping is nog warmer, dat was vannacht echt niet comfortabel meer. Tweede verdieping waar de oudste kinderen hun kamers hebben hangen airco’s dus daar is het goed te doen, de hond ligt daar nu ook af te koelen.
Morgen de hele dag werken, daar is het met 22 graden een stuk beter te doen
Morgen de hele dag werken, daar is het met 22 graden een stuk beter te doen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in