Japan!

11-10-2025 22:48 227 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie wil er mee praten over Japan als vakantiebestemming.

Ik ben afgelopen mei samen met mijn volwassen gezin naar Japan geweest, en ik ben verliefd geworden op het land.

Het is dat het zo ver weg is, en dat je er heen moet vliegen, maar anders zou ik ieder jaar wel willen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Divinglady schreef:
25-06-2026 17:43
Hoi! Ik kreeg een reactie dat er een aparte topic is over Japan. Wat een leuke en handige tips staan erbij!
We gaan ruim 3 weken in september en de route zal zijn:
Tokio-Nikko-Hakone-Matsumoto-Takayama en Shirakawa-Kanazawa-Kyoto-Koyasan-Osaka. Grootste gedeelte doen we met een auto en laatste stukje met de trein. Via een reisbureau samengesteld die o.a. gespecialiseerd is in Japan. Hopelijk een fijne balans in deze reis. Enige waar we nog over twijfelen is of we nog naar de universal studios gaan omdat we ze in L.A. en Florida ook hebben bezocht. Lees veel over Japan, ben nu Mijn leven in Japan aan het lezen van Chris Broad. Heeft ook een YouTube-kanaal Abroad in Japan, erg vermakelijk.
Ik blijf hier meelezen!
Wij gaan ook in september, we zijn nog een beetje zoekende naar plaatsen.

Ik hou zelf niet van pretparken, ja om rond te lopen niet om in attracties te gaan.
Ik weet niet of er veel verschil in attracties is tussen Osaka, L.A. en Florida.
In Osaka heb je een attractie dat je op je buik moet liggen. Een best heftige begreep ik.
Ik vond het Harry Potter gedeelte wel heel leuk om rond te lopen en winkeltjes te bekijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
25-06-2026 19:09

Wij gaan volgend jaar terug!
Wat leuk! Het is je goed bevallen dus.

Zijn er nu al dingen die je mist nu je terug bent?

Ik zie op social media heel vaak voorbij komen dat je niet naar Japan moet gaan, omdat geen enkel land meer voldoet. Je bent compleet "verpest" door Japan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven