Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
woensdag 1 juli 2026 om 23:06
donderdag 2 juli 2026 om 06:52
donderdag 2 juli 2026 om 07:33
Nee, juist ook omdat ik daar expliciet voor waak. De schoolvakantie begint hier vandaag. De schoonmaak voor de vakantie is gedaan en kind heeft alleen nog school (tussen 10.15-13.30) en daar doen ze niks meer. Zelf ook gezorgd alles wat ik belangrijk vind om af te hebben af heb. Ik heb er wel van geleerd dat elke zomervakantie de eerste week al op ging aan het bijkomen van alle gedoe in de week/weken ervoor. Hier is het vandaag om 14.00 (na het afscheid van school, want groep 8) gewoon echt vakantie. En begin ik al met pakken voor onze "roadtrip" over anderhalve week zodat dat ook geen stressexercitie wordt.
Hoelang zit er tussen het moment dat jij vakantie hebt (klaar met werk/verplichtingen) en het moment dat je op vakantie gaat (de deur van je huis achter je dicht trekt)?
Hoelang zit er tussen het moment dat jij vakantie hebt (klaar met werk/verplichtingen) en het moment dat je op vakantie gaat (de deur van je huis achter je dicht trekt)?
donderdag 2 juli 2026 om 09:06
2/3 dagen, heerlijk op je gemak inpakken. En, ik heb geen kinderen, dat scheelt schoolafronding/inpakstress.Grasgevoerd schreef: ↑02-07-2026 07:33Hoelang zit er tussen het moment dat jij vakantie hebt (klaar met werk/verplichtingen) en het moment dat je op vakantie gaat (de deur van je huis achter je dicht trekt)?
En als je thuis komt: hoe lang wil jij acclimatiseren of schuif je na ‘s avonds thuiskomst de volgende ochtend vrolijk aan op je werk?
donderdag 2 juli 2026 om 10:24
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in