The Block Australia 2026
donderdag 2 juli 2026 om 20:24
donderdag 2 juli 2026 om 21:33
LevendWortelen87 schreef: ↑02-07-2026 20:34Ow ow die Han en Can. Te laat bij de bouwvergadering oid en dan niet meedoen ook met het samen eten, dat is niet verplicht maar toch en je mail niet checken en daardoor het shoppen missen....bijzonder stel
Ja, ze plaatsen zichzelf bewust buiten de groep. Terwijl je elkaar op enig moment misschien nog wel een keer nodig kan hebben.
En niet op de bouwvergadering komen en je mails niet lezen terwijl je weet dat er belangrijke informatie in kan staan?
Ik zie ze nog wel opgeven omdat ze het allemaal niet trekken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 2 juli 2026 om 21:33
LevendWortelen87 schreef: ↑02-07-2026 20:34Ow ow die Han en Can. Te laat bij de bouwvergadering oid en dan niet meedoen ook met het samen eten, dat is niet verplicht maar toch en je mail niet checken en daardoor het shoppen missen....bijzonder stel
Ja, ze plaatsen zichzelf bewust buiten de groep. Terwijl je elkaar op enig moment misschien nog wel een keer nodig kan hebben.
En niet op de bouwvergadering komen en je mails niet lezen terwijl je weet dat er belangrijke informatie in kan staan?
Ik zie ze nog wel opgeven omdat ze het allemaal niet trekken.
vrijdag 3 juli 2026 om 20:20
Ik vond het echt onbeschoft van Han en Can dat ze Tommy niet op de hoogte hadden gebracht toen ze de oplevering gewonnen hadden, hij heeft zich wel 4 dagen uit staan te sloven om ze notabene uit de brand te helpen.
Ik vind ze niet leuk, ook de aanvaring met Dan dat ze een ander de schuld van hun eigen fouten geven, irritant.
Ik vind ze niet leuk, ook de aanvaring met Dan dat ze een ander de schuld van hun eigen fouten geven, irritant.
vrijdag 3 juli 2026 om 20:23
Dat was ook mijn gedachte, ik vind een doorzichtig bad ook heel lelijk.granny71 schreef: ↑02-07-2026 20:24Ben ik de enige die ern doorzichtig bad afschuwelijk vindt?
Heel leuk als je het lichaam van een fotomodel heb maar een normaal mens wordt er zittend niet mooier op.
En je ziet er werkelijk alles op/in/door.
Na ieder gebruik kan je heel het bad en de wasbakken schoonmaken.
Ik vind de meeste stellen leuk maar vind Han niet te pruimen. Vind haar enorm overheersend en betweterig. In een voorstukje zag je dat Scotty Cam boos werd op iemand maar dat heb ik niet meer teruggezien. Hoop dat we nog zien tegen wie hij het had maar gok op de dames. Snap ook niet waarom zij zich zo afzijdig houden.
vrijdag 3 juli 2026 om 23:04
Nee, dat komt in de volgende aflevering.
HanCan ging tekeer tegen die opzichter, ze beweerde dat de kast vanaf het begin al ergens anders getekend was, terwijl je CanHan op een terugblik die afvoer ‘verbergt’ door te zeggen dat ze er een kast overheen zetten. Maar dat durft ze denk ik niet toe te geven aan haar razende partner. En dan ook nog beschuldigen ‘dat het voor de film is’
Nare vrouw.
maandag 6 juli 2026 om 17:50
Ik heb heel veel respect voor Taz(mannelijke politieagent) Hij bleef zo rustig en beleefd nadat zijn isolatie keer op keer afgekeurd werd.
maandag 6 juli 2026 om 17:52
Nou inderdaad.
Straks verpesten ze het nog voor toekomstige kandidaten die hulp nodig hebben van Tom.
maandag 6 juli 2026 om 22:20
Wat een ontzettend onaangenaam mens, die Han (of is het Can?). Gewoon blijven beweren dat die kast op een andere plek zou komen.
Niet zeggen dat je fout zat toen ze met Scotty praatte, maar ‘ik hoor je’. Ook het gezicht stoïcijns houden, zo van ‘je kletst maar een eind heen’.
Beschuldigingen.
En met die TV : Can (of Han) zegt in de camera dat ze de verkeerde heeft besteld. Die blaaskaak ‘Het Is Hun Fout Zij Moeten Het Oplossen!’ En de ander die niet durft te zeggen dat dat niet klopt, dat ZIJ het verkeerd heeft gedaan.
Ik vraag me af of de relatie het haalt tot de verkoop van het huis. Of ze er in mogen blijven, of ze weer tegen de regels in gaan.
Niet zeggen dat je fout zat toen ze met Scotty praatte, maar ‘ik hoor je’. Ook het gezicht stoïcijns houden, zo van ‘je kletst maar een eind heen’.
Beschuldigingen.
En met die TV : Can (of Han) zegt in de camera dat ze de verkeerde heeft besteld. Die blaaskaak ‘Het Is Hun Fout Zij Moeten Het Oplossen!’ En de ander die niet durft te zeggen dat dat niet klopt, dat ZIJ het verkeerd heeft gedaan.
Ik vraag me af of de relatie het haalt tot de verkoop van het huis. Of ze er in mogen blijven, of ze weer tegen de regels in gaan.
maandag 6 juli 2026 om 22:43
Ze zijn volgens mij niet veel meer dan 1 jaar samen.
Als ik het laatste stukje zag: dat gehakketak en jij moet naar mij (Han) luisteren. Door wat ze van haar pa heeft geleerd, lijkt ze te denken dat ze de dienst kan bepalen. Can is een pleaser en durft idd niet eerlijk te zijn. Wat ik wel begrijp met zo'n kenau.
Volgens mij wordt hun kamer ook al verschrikkelijk bestempeld door een jurylid, ik dacht de makelaar.
Als ik het laatste stukje zag: dat gehakketak en jij moet naar mij (Han) luisteren. Door wat ze van haar pa heeft geleerd, lijkt ze te denken dat ze de dienst kan bepalen. Can is een pleaser en durft idd niet eerlijk te zijn. Wat ik wel begrijp met zo'n kenau.
Volgens mij wordt hun kamer ook al verschrikkelijk bestempeld door een jurylid, ik dacht de makelaar.
dinsdag 7 juli 2026 om 18:32
Volgens mij zijn er eerder stellen geweest die na de oplevering uit elkaar gingen maar de bouw wel samen af hebben gemaakt. Ik zie dat bij dit stel niet gebeuren.himalaya schreef: ↑06-07-2026 22:20Wat een ontzettend onaangenaam mens, die Han
Even terug gespoeld.
"Er zijn want misverstanden geweest tussen bouwvakkers en de voorman"
Ze zegt letterlijk "Het is géén gedragsprobleem"
"Het zal me een worst wezen"
Han is zo vreselijk dominant en Can durft er niet echt tegenin te gaan.
woensdag 8 juli 2026 om 17:24
Ze mogen dan gemaakt zijn door een beroemde plaatselijke kunstenaar maar waarom die blote borsten schilderijen in de slaapkamer?
donderdag 9 juli 2026 om 07:40
Vreselijk ja! Zij zullen het waarschijnlijk prachtig vinden
The roast was leuk. Wel kort.
De ruzie gaat over het badhuisje. De externe opdracht.
Vanavond weten we meer....
maandag 13 juli 2026 om 13:40
Wat raar dat Scottie (?) en die vrouw het babynieuws aan alle andere kandidaten vertelden; waarom lieten ze dat Em en Ben niet zelf doen?
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe dat nou gegaan is met dat kopiëren van de verwarming in die sauna. Sowieso vind ik die vrouw van Sonny een overdreven tuttebel maar ik weet niet of Han (of Can) helemaal zuiver zijn. Het lijkt er op dat de monteur van Sonny en vrouw zijn boekje te buiten is gegaan door de oplossing van Sonny en vrouw aan te dragen bij Han en Can. Die maken daar dankbaar gebruik van en dat snap ik ook wel. En waarom zouden Sonny en vrouw “na veel pushen” wél verwarming mogen aanbrengen? De regel was dat het niet mocht, toch?
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe dat nou gegaan is met dat kopiëren van de verwarming in die sauna. Sowieso vind ik die vrouw van Sonny een overdreven tuttebel maar ik weet niet of Han (of Can) helemaal zuiver zijn. Het lijkt er op dat de monteur van Sonny en vrouw zijn boekje te buiten is gegaan door de oplossing van Sonny en vrouw aan te dragen bij Han en Can. Die maken daar dankbaar gebruik van en dat snap ik ook wel. En waarom zouden Sonny en vrouw “na veel pushen” wél verwarming mogen aanbrengen? De regel was dat het niet mocht, toch?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in