The Block Australia 2026
dinsdag 28 juli 2026 om 22:00
Snap ik. Maar alsnog vind ik het niks aan. En kan me niks voorstellen bij een oven van 15.000€ of zo.
dinsdag 28 juli 2026 om 23:34
Het is het merk waar je voor betaald.
Ik heb sloepen gebouwd die zeker 2 keer zo duur waren als sloepen van andere merken. Natuurlijk leverde we kwaliteit maar we leverde vooral een statussymbool.
Ik verbaas me niet zozeer over de apparatuur maar over de oppervlakte van de woningen en de tuinen.
Maar ja, je maakt geen levensveranderende winst op een appartement van 120mr2
woensdag 29 juli 2026 om 22:20
Het is 175.000 Australische dollar, dat is zo’n 105.000 euro.xiongmao schreef: ↑28-07-2026 21:21Die 175.000€ aan keukenapparatuur, ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Stel je hebt 10 apparaten (lijkt me al veel) dan is de gemiddelde prijs per stuk 17.500€? Dat bestaat toch niet?
Ik vind die overdreven prijzen zoals die camper van 300.000€ stom. Wat heeft dat met het huis te maken? Ik snap dat het reclame is maar ik vind er niks aan.
Evengoed nog enorm veel geld hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 30 juli 2026 om 18:54
"Wij zijn de volwassenen. Wij zijn ouder"
We kunnen het door laten sudderen of we zetten de eerste stap"
En ja hoor, na de bekendmaking van de winnaars zegt ze "Ik wil niet klappen"
Zo volwassenen
donderdag 30 juli 2026 om 19:18
Ja dat dacht ik ook! En steeds zo zuur kijken.granny71 schreef: ↑30-07-2026 18:54"Wij zijn de volwassenen. Wij zijn ouder"
We kunnen het door laten sudderen of we zetten de eerste stap"
Ineens zijn ze de volwassenen terwijl Aleisha enorm kinderachtig reageerde op alles.
En ja hoor, na de bekendmaking van de winnaars zegt ze "Ik wil niet klappen"
Zo volwassenen![]()
Vind het wel grappig dat Emma ook gewoon een strandwacht bleek te zijn en ze won!
Sommige van die extra kamers vind ik echt heel mooi! Zou m’n slaapkamer graag zo maken. Heb alleen iets minder ruimte!
Badkamers trouwens ook!
dinsdag 4 augustus 2026 om 21:10
Ik vond dat toilet ook niet mooi.. helemaal niet zelfs. Ik vond het meubel lelijk en die was emmer er op ook.
Ik vond de pantry/butler keuken van de jongens echt heel mooi.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 5 augustus 2026 om 10:43
Die ene, ik weet nog steeds niet wie nou Han of Can is, heeft sowieso een enorme ontevreden tronie. Zodra ze kan roept ze dat het vals is, doorgestoken kaart, dat ze altijd haar moeten hebben.
Ik vind het hele vervelende meiden.
En ik vind die 2 van dat 10 jaar getrouwd ook heel vervelend…
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 5 augustus 2026 om 11:45
De jurering was echt van het padje af: Em en Ben hadden blijkbaar een rare indeling en twee wasbakken wat niet goed was maar volgens mij hadden anderen ook twee wasbakken.
Wij noemden het ook een emmer, die wasbak bij Sonny en Alisha. Erg lelijk en sowieso paste het materiaal van die emmer niet op het marmer eronder.
Wc van Sonny en Alisha was zo'n beetje de lelijkste.
Wij noemden het ook een emmer, die wasbak bij Sonny en Alisha. Erg lelijk en sowieso paste het materiaal van die emmer niet op het marmer eronder.
Wc van Sonny en Alisha was zo'n beetje de lelijkste.
louise1 wijzigde dit bericht op 06-08-2026 14:03
1.06% gewijzigd
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 5 augustus 2026 om 18:40
Ik vond de jurering ook vreemd. Was even bang dat ze Sonny en Aleisha (hele vervelende mensen) alsnog een winnende ruimte wilden geven. Gelukkig niet!
Op de een of andere manier vind ik Han en Can wel leuk. Han doet inderdaad steeds heel dramatisch en als een klein kind. Maar op de eens of andere manier kan ik het van haar beter hebben dan van Aleisha.
Op de een of andere manier vind ik Han en Can wel leuk. Han doet inderdaad steeds heel dramatisch en als een klein kind. Maar op de eens of andere manier kan ik het van haar beter hebben dan van Aleisha.
donderdag 6 augustus 2026 om 23:08
Saaie aflevering met vrijgezellenavond en baby reveal.
Jammer dat Britt en Taz akkoord gingen met een extra dag vrijwillige straf. Ik vind ze niet eens zo leuk maar dat Genk op ze slaat nergens op. Zij kunnen er niks aan doen dat ze wonnen/10 kregen ondanks slechte afwerking. Laat Aleisha en Sonny gaan klagen bij Shayna.
Jammer dat Britt en Taz akkoord gingen met een extra dag vrijwillige straf. Ik vind ze niet eens zo leuk maar dat Genk op ze slaat nergens op. Zij kunnen er niks aan doen dat ze wonnen/10 kregen ondanks slechte afwerking. Laat Aleisha en Sonny gaan klagen bij Shayna.
vrijdag 7 augustus 2026 om 09:37
zondag 9 augustus 2026 om 17:07
Nou dit dus.
Wat een onzin dat je concurrenten gaan bepalen of en wat voor straf je krijgt.
En hoe is het de schuld van Britt en Taz dat de jury hun een 10 gaf en zij wonnen?
Persoonlijk vind ik de strategie van Aleisha (en Sonny maar ik vermoed dat die totaal niets te zeggen heeft) valsspelen. Steeds een ruimte minimaal opleveren, net onder budget, om vervolgens met de gewonnen 10.000 euro alles op te knappen waar de jury over viel.
Dit kunstje hebben ze al 5 keer uitgehaald.
En maar zielig doen over het feit dat ze nog geen ruimte hebben gewonnen.
"Jullie hebben al 50.000 gewonnen!"
vrijdag 14 augustus 2026 om 00:33
Sponsoren willen natuurlijk wel voldoende uitzendtijd.
In andere seizoenen moesten de verliezers koken voor de andere teams. Nu is het MacDonalds
vrijdag 14 augustus 2026 om 08:37
Het lijkt me ook echt frustrerend als je heel veel wil maar geen geld hebt. Maar vooruit plannen is ook onderdeel van het spel. Ze hadden nooit zoveel geld in de garage moeten stoppen bijvoorbeeld. En de schuur was ook een slecht plan.
Han werkt volgens mij wel echt hard, de rest van de kandidaten doen niet zoveel zelf. Can vind ik niks aan.
vrijdag 14 augustus 2026 om 09:18
vrijdag 14 augustus 2026 om 10:30
Vind dat best polariserend in een tuin. Zo te zien plaatsen ze hem recht achter het zwembad dus weg mooi uitzicht. Vraag me af wat de makelaar daar over te zeggen heeft, het zal kopers ook afschrikken denk ik.
vrijdag 14 augustus 2026 om 18:49
Ik vind dat pickleballveld ook lelijk en helemaal op die plek.
Benieuwd of de jury daar eerlijk over is of dat ze de sponsor tevreden houden.
De afmeting van de zwembaden is ook een sponsording denk ik, want het zijn van die prefab zwembaden. Misschien zijn ze er niet groter.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in