The Block Australia 2026
maandag 13 juli 2026 om 19:42
Ja wij vonden dat ook gek! Dat is zo persoonlijk en dan vertellen anderen je nieuws.louise1 schreef: ↑13-07-2026 13:40Wat raar dat Scottie (?) en die vrouw het babynieuws aan alle andere kandidaten vertelden; waarom lieten ze dat Em en Ben niet zelf doen?
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe dat nou gegaan is met dat kopiëren van de verwarming in die sauna. Sowieso vind ik die vrouw van Sonny een overdreven tuttebel maar ik weet niet of Han (of Can) helemaal zuiver zijn. Het lijkt er op dat de monteur van Sonny en vrouw zijn boekje te buiten is gegaan door de oplossing van Sonny en vrouw aan te dragen bij Han en Can. Die maken daar dankbaar gebruik van en dat snap ik ook wel. En waarom zouden Sonny en vrouw “na veel pushen” wél verwarming mogen aanbrengen? De regel was dat het niet mocht, toch?
Het probleem was met het copycat verhaal was idd dat ze hadden lopen gluren en toen bij die monteur hebben losgepeuterd wat daar de deal was. En het toen hebben nagemaakt met dezelfde monteur. Sonny en Alicya hebben specifiek toestemming gevraagd en heel veel werk gehad om uit te tekenen en rekenen hoe het wel kon.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 14 juli 2026 om 19:41
Wat ik begreep is dat vloerverwarming niet mocht omdat er geen onderhoud gepleegd zou kunnen worden want geen toegang tot de aansluitingen.
De oplossing is slim maar ook niet zo heel erg bijzonder.
Het was wel heel duidelijk te zien dat Han het idee/de oplossing met eigen ogen gezien heeft en dus nooit als eerste heeft kunnen verzinnen.
dinsdag 14 juli 2026 om 20:25
Ik snap het ook niet van ze.
Er staan meerdere camera's op hen gericht en enorm veel camera's op het terrein.
Waarom verzin je een leugen terwijl alles wat je doet en zegt op beeld is vastgelegd.
Net als het uitspoelen van je kwast en de verfbak en dan zeggen dat de stukadoor zijn gereedschap daar schoongemaakt heeft en oude gips daar heeft gestort.
Can zei heel opvallend dat het de eerste keer was dat ze betrapt is en dat dat niet meer zou gebeuren.
Dus niet "Het is de eerste keer dat ik iets deed wat niet mag" maar "Dit is de eerste keer dat ik betrapt ben op het doen van iets dat niet mag"
zaterdag 18 juli 2026 om 11:38
Ja, dat was echt heel vreemd. Waarom??! Ze wisten zelf gelukkig ook dat het er niet uit zag.
zaterdag 18 juli 2026 om 19:49
maandag 20 juli 2026 om 22:17
Ik heb het net teruggekeken. Ze zegt dat idd.
Ik vind haar een valse vrouw, elke keer weer.
donderdag 23 juli 2026 om 22:48
Ik vind de woonkamer van de blauwe keuken helemaal niet amazing zoals de jury zei. Over die keuken ben ik het eens, geen wow factor.
Ik vind het vreemd dat Shayna de keuken van Han en Can te wit en saai vond en die van Britt en Taz wel goed vond. Ik vind ze op elkaar lijken.
Echt gaaf zo'n marmeren wand achter je kookplaat.
Ik vind het vreemd dat Shayna de keuken van Han en Can te wit en saai vond en die van Britt en Taz wel goed vond. Ik vind ze op elkaar lijken.
Echt gaaf zo'n marmeren wand achter je kookplaat.
vrijdag 24 juli 2026 om 07:35
Ik vind de lichte keuken van Han en Can ook saaier dan die van Britt en Tazz. Die laatste is warmer en die van H&C meer formica/plastic achtig. En die grote afzuiger waar je met je hoofd tegenaan staat is natuurlijk onhandig, ook al deden ze daar onverschillig over.
Ik vond het leuk om de blauwe keuken te zien, want precies dezelfde kleur wordt onze keuken over een paar maanden.
Ik vond het leuk om de blauwe keuken te zien, want precies dezelfde kleur wordt onze keuken over een paar maanden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 24 juli 2026 om 17:49
Het ziet er heel gaaf uit maar het vergt enorm veel onderhoud en vlekken krijg je er niet zomaar uit.
Ik vind Leish iemand die zichzelf graag in de slachtofferrol plaatst.
Zeker als het om de vriendschap met Britt gaat.
Mijn dochter reageerde ook zo op de lagere school als haar vriendinnetje soms bij iemand anders ging spelen
vrijdag 24 juli 2026 om 18:09
himalaya schreef: ↑24-07-2026 07:35Ik vind de lichte keuken van Han en Can ook saaier dan die van Britt en Tazz. Die laatste is warmer en die van H&C meer formica/plastic achtig. En die grote afzuiger waar je met je hoofd tegenaan staat is natuurlijk onhandig, ook al deden ze daar onverschillig over.
Ik vond het leuk om de blauwe keuken te zien, want precies dezelfde kleur wordt onze keuken over een paar maanden.![]()
Hahaha wat grappig, wij gaan ook voor ongeveer die kleur keuken, wij hebben alleen gekozen voor een houtlook werkblad en een zwarte (Quooker) kraan en wasbak.
vrijdag 24 juli 2026 om 18:43
Wij hadden 25 jaar geleden een blauwe keuken. Wel iets lichter dan die bij het Block. Meer de Yale in de link.
De basis was eikenhoutkleur en het aanrechtblad ook. De onderkasten waren allemaal blauw en van de bovenkasten waren alleen de 30 cm deurtjes naast de afzuigkap(kast) ook eikenhoutkleur. De rest was blauw.
https://www.reddit.com/r/coolguides/com ... lue/?tl=nl
vrijdag 24 juli 2026 om 19:09
Net een klein kind. Ik vind haar helemaal niet leuk.granny71 schreef: ↑24-07-2026 17:49Het ziet er heel gaaf uit maar het vergt enorm veel onderhoud en vlekken krijg je er niet zomaar uit.
Ik vind Leish iemand die zichzelf graag in de slachtofferrol plaatst.
Zeker als het om de vriendschap met Britt gaat.
Mijn dochter reageerde ook zo op de lagere school als haar vriendinnetje soms bij iemand anders ging spelen
vrijdag 24 juli 2026 om 23:04
Wij ook, zelfde kleur als de vloer. En zwarte stootplanken onderop, waardoor het lijkt of de keuken zweeft.
Maar dat is vast niet Daylesvillig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 28 juli 2026 om 21:10
Heeft ze nooit van telefoneren of appen gehoord?
Je gaat toch niet zitten wachten aks iets met 1 telefoontje of app opgehelderd is?
En ik vind de vraagtekens, die naar boven kwamen wat betreft die 5x10.000 die ze gewonnen hebben met het onder budget blijven, heel logisch.
dinsdag 28 juli 2026 om 21:21
Die 175.000€ aan keukenapparatuur, ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Stel je hebt 10 apparaten (lijkt me al veel) dan is de gemiddelde prijs per stuk 17.500€? Dat bestaat toch niet?
Ik vind die overdreven prijzen zoals die camper van 300.000€ stom. Wat heeft dat met het huis te maken? Ik snap dat het reclame is maar ik vind er niks aan.
Ik vind die overdreven prijzen zoals die camper van 300.000€ stom. Wat heeft dat met het huis te maken? Ik snap dat het reclame is maar ik vind er niks aan.
dinsdag 28 juli 2026 om 21:56
Dat zijn prijzen die gedoneerd worden door sponsoren van het programma en je trekt nu eenmaal geen aandacht met een magnetron, oven en koelkast van 2000 euro en een caravan van 20.000.xiongmao schreef: ↑28-07-2026 21:21Die 175.000€ aan keukenapparatuur, ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Stel je hebt 10 apparaten (lijkt me al veel) dan is de gemiddelde prijs per stuk 17.500€? Dat bestaat toch niet?
dinsdag 28 juli 2026 om 21:56
Dat zijn prijzen die gedoneerd worden door sponsoren van het programma en je trekt nu eenmaal geen aandacht met een magnetron, oven en koelkast van 2000 euro en een caravan van 20.000.xiongmao schreef: ↑28-07-2026 21:21Die 175.000€ aan keukenapparatuur, ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Stel je hebt 10 apparaten (lijkt me al veel) dan is de gemiddelde prijs per stuk 17.500€? Dat bestaat toch niet?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in