Een nieuw begin.
vrijdag 13 februari 2026 om 11:33
Hallo allemaal,
Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.
Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.
Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden!
Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.
Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.
Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden!
woensdag 22 juli 2026 om 18:48
Mocht ik de woning krijgen, dan valt dat waarschijnlijk precies samen met m'n vakantie. Dan kan ik iedere week een paar dagen rustig aan gaan klussen, en een paar dagen leuke dingen doen of juist helemaal niets natuurlijk. Perfecte timing dus!
Ga het inderdaad rustig aan oppakken allemaal. Het is gelukkig ook heel overzichtelijk met wat er moet gebeuren. Vind klussen gelukkig ook leuk om te doen, dat scheelt ook al een hoop! En qua verhuizen ga ik waarschijnlijk gewoon lekker een verhuisbedrijf inhuren. Denk dat ik al met al waarschijnlijk anderhalve maand nodig zal hebben als ik het op m'n gemakje doe.
Niet quoten a.u.b.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in