restaurant maastricht
zaterdag 1 augustus 2026 om 19:35
Harry'snoorderlicht76 schreef: ↑01-08-2026 19:22haha ja idd wat kort zie ik nu. het gaat om drie personen, mij en 2 volwassen dochters. lekker eten, mag iets duurder, hoeft niet niveau ster. keuken maakt eigenlijk niet zo uit.
zaterdag 1 augustus 2026 om 21:24
zondag 2 augustus 2026 om 14:03
Ik zou de wandeltocht over de stadsmuren doen. Dan kom je links en rechts ook langs leuke terrasjes/ijswinkels en het stadspark. Zelf vind ik de Sint Servaasbasiliek (met de ‘schatkamer’) ook wel aanbevelingswaardig als je in M’tricht bent maar dat moet wel je ding zijn natuurlijk. Fort Sint Pieter en de kazematten vond mijn 15-jarig nichtje niets aan, de 15-jarige zoon weer wel. De wandeling over de oude stadsmuren vinden ze nog steeds leuk.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
zondag 2 augustus 2026 om 14:31
dit topic doet mij herinneren aan een restaurant in maastricht, waarvan ik de naam niet zal noemen. Met vrienden wilden we uit eten en we vonden daar een restaurant met een ichelinster. Gereserveerd en daar gegeten. en dat was zooooo slecht dat het bijna grappig was. We hebben eecht het jaart daarop er op gelet toen de sterren weer uitgedeeld werden, want het kon niet anders of die ster waren ze kwijt. Nier dus. We snappen het nog steeds niet
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in