portugal
dinsdag 14 juli 2009 om 22:53
dinsdag 14 juli 2009 om 22:58
Ik heb er een aantal jaren deels gewoond Portugal is een heeeeel fijn land, met vooral in de niet-toeristische gebieden ontzettend aardige mensen.
Je kunt vooral verwachten dat het heerlijk weer is, fijne zee, leuke authentieke steden en heel lekker eten. Qua cultuur is er in de algarve niet héél veel bijzonders te vinden, dan moet je toch eerder in de buurt van Lissabon zijn, maar er valt genoeg te slenteren en te genieten
Je kunt vooral verwachten dat het heerlijk weer is, fijne zee, leuke authentieke steden en heel lekker eten. Qua cultuur is er in de algarve niet héél veel bijzonders te vinden, dan moet je toch eerder in de buurt van Lissabon zijn, maar er valt genoeg te slenteren en te genieten
woensdag 29 juli 2009 om 22:56
Ben terug uit portugal.En het was in een woord GEWELDIG.Het liefste ga ik zo weer terug.Heerlijk appartement,vlakbij zee en zwembad voor de deur.Het was perfect.Kan er een jaar op teren.De mensen zijn ontzettend lief en gemoedelijk.Mijn dochter van 17 heeft er een vakantieliefde opgedoken.Dus die wil er eigenlijk gelijk weer heen.Is al aan het sparen voor een ticket.Wij gaan zeker weeerrrrrrrrrrrrrrrr