B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
donderdag 20 augustus 2026 om 08:33
Ik vind Mexx vooral heel droog.
Lynn is leuk maar je merkt aan alles dat ze nog heel jong is. Haar hele doen en laten, de gespreksonderwerpen, ik snap wel dat Mexx zich een beetje afzijdig houdt in zulke gesprekken, zal ik namelijk zelf ook doen.
Interessant dat Thomas gisteren de eerste scheurtjes merkte, ben benieuwd hoe het uitpakt.
En Karina… tja, ik weet het nog niet.
Ik vind er alleen wel wat van dat ze binnen een dag al begint over het gewicht van Paul en dat ze hem nu al probeert te veranderen…
Lynn is leuk maar je merkt aan alles dat ze nog heel jong is. Haar hele doen en laten, de gespreksonderwerpen, ik snap wel dat Mexx zich een beetje afzijdig houdt in zulke gesprekken, zal ik namelijk zelf ook doen.
Interessant dat Thomas gisteren de eerste scheurtjes merkte, ben benieuwd hoe het uitpakt.
En Karina… tja, ik weet het nog niet.
Ik vind er alleen wel wat van dat ze binnen een dag al begint over het gewicht van Paul en dat ze hem nu al probeert te veranderen…
donderdag 20 augustus 2026 om 09:06
Mij vond hem erg ‘mijn werkwijzen zijn beter’. Belerend. Waarschijnlijk was hij het ook niet eens met haar manier van hout opstapelen.Sabine schreef: ↑20-08-2026 07:51Zo, dat was het avontuur van Huib. Wat had hij dan verwacht van Mireille? Je kon in het filmpje toch wel zien hoe ze is. Ik vond wel dat hij het netjes bracht en Mireille erg in de verdediging schoot. Terwijl wat hij zei gewoon klopt. Dat hij veel netter is. Is niks mis mee maar het is geen match.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 20 augustus 2026 om 09:08
donderdag 20 augustus 2026 om 09:11
Ik zou er niet van staan te kijken als hij die heeft gevild en gaat verwerken in een ‘kunst’project.
Maar als de B&B niet van hem is, zoals eerder werd gesuggereerd, zijn Wasabi en Chef ook niet van hem (en jaagt hij ze weg met emmers water of een mislukte tonijn)
himalaya wijzigde dit bericht op 20-08-2026 09:48
0.26% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 20 augustus 2026 om 09:38
Nou dát! Nog wat schaven!
Mexx noemde zichzelf toen een ruwe diamant. Maar neeeeeeeee Mexx, je bent gewoon goed zoals je bent. Je hoort wel aan haar dat ze zichzelf graag wil ontwikkelen (ook op haar insta), maar een ander heeft precies niks aan je te schaven!
•
donderdag 20 augustus 2026 om 09:53
Dat kan, maar in plaats van dan ook belerend doen, trok hij zijn conclusies dat dat wrijving zou geven en er dus geen 'mets' was. Heeft hij wat mij betreft juist prima gedaan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 20 augustus 2026 om 09:54
Mexx lijkt me gewoon een leuke meid.
Wat een flauwekul om daar aan te schaven. Je neemt haar om wie ze is of niet.
donderdag 20 augustus 2026 om 09:54
Jaaaaa – dat kan ik ook maar moeilijk aanzien: 'de puntjes op de i'
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 20 augustus 2026 om 10:07
Zij is geobsedeerd door gewicht. Doet uitspraken als; zij is slank en blond ( over Anouk), dan voel ik mij dunner ( over Paul) etc. Het is echt obsessief , die focus. Het is helemaal niet lief bedoeld, maar zegt alles over hoe zij zichzelf ziet.
donderdag 20 augustus 2026 om 10:30
donderdag 20 augustus 2026 om 10:47
Nouououou ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv...run Mexx, RUNNNNNN!
Thomas wil het uiterlijk van Mexx, de leeftijd van Lynn en het karakter een mix van Lynn en Mexx, niet te rustig, niet te druk.
Ik vind Mexx dus wel echt leuk, lekker droge humor, lekker zichzelf, doet zich niet anders/beter voor. Down to earth en niet zo hyper en hysterisch als al die wannabe fluflu's.
Jankerd
donderdag 20 augustus 2026 om 11:23
donderdag 20 augustus 2026 om 11:24
donderdag 20 augustus 2026 om 11:26
Maar tegen Paul zelf was ze ook niet zoals ze dat in de confessional(s) deed. Hij heeft dus niet alles gehoord wat ze er meerdere keren over te zeggen/oordelen had.
donderdag 20 augustus 2026 om 11:29
donderdag 20 augustus 2026 om 11:31
Precies!
Paul had twee vrouwen die bij hem pasten (Helan en Marjo) maar dat zijn deze twee niet.
donderdag 20 augustus 2026 om 12:01
donderdag 20 augustus 2026 om 12:04
donderdag 20 augustus 2026 om 12:19
Precies! Het gaat veel meer over haarzelf dan over Paul, denk dat ze nog wel een hoop dingen met zichzelf uit te zoeken heeft.
donderdag 20 augustus 2026 om 12:21
Zeker. Ik zag haar insta voorbijkomen op mijn tijdlijn en een post van haar over pensioenbeleggen (zonder samenwerking) en daardoor ben ik wel positief van haar onder de indruk.
donderdag 20 augustus 2026 om 12:26
Ja, maar daarin is zij niet de enige. Ik vraag me soms af wie van alle deelnemers, wel al toe is aan een relatie.TiumPerfectum schreef: ↑20-08-2026 12:19Precies! Het gaat veel meer over haarzelf dan over Paul, denk dat ze nog wel een hoop dingen met zichzelf uit te zoeken heeft.
En zij heeft veel uit te zoeken, maar sleurt daar anderen in mee door het maken van lelijke en valse opmerkingen. Niet oké.
donderdag 20 augustus 2026 om 12:36
Ja helaas, in het echte leven maak ik dat ook vaak mee. Zeker niet ok.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in