Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
zaterdag 5 september 2026 om 22:18
zaterdag 5 september 2026 om 23:07
Nee, nooit. Of heel zelden misschien kolere als uitdrukking van verbazing. Dus niet op iemand gericht.
Om de rottigheid van een situatie aan geven, kut, kloten, shit. Gvd ook wel eens, maar liever niet in bijzijn van anderen (Gisteren was een uitzondering, vooral emotioneel). Voor mij heeft het geen betekenis, dus is het voor mij kleuterlijk gebruik (voelt lekker heftig). Ik voel niet de behoefte er anderen mee te kwetsen. Zelfde categorie dus als het k* woord in mijn ogen.
Het k* woord gebruik ik nooit. Klink bovendien verschrikkelijk lelijk.
Ken jij 1 iemand die nog nooit kanker in zijn omgeving of zelf heeft meegemaakt?
Om de rottigheid van een situatie aan geven, kut, kloten, shit. Gvd ook wel eens, maar liever niet in bijzijn van anderen (Gisteren was een uitzondering, vooral emotioneel). Voor mij heeft het geen betekenis, dus is het voor mij kleuterlijk gebruik (voelt lekker heftig). Ik voel niet de behoefte er anderen mee te kwetsen. Zelfde categorie dus als het k* woord in mijn ogen.
Het k* woord gebruik ik nooit. Klink bovendien verschrikkelijk lelijk.
Ken jij 1 iemand die nog nooit kanker in zijn omgeving of zelf heeft meegemaakt?
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
zondag 6 september 2026 om 17:16
Een zwart wit kalender met pruilende baby’s erop erop van een familielid die het zelf geweldig vond, ik denk dat ze het beter voor zichzelf had kunnen kopen. Zo niet iets voor mij.
Edit: verlanglijstje, hier moet ik over nadenken. Een goede fiets is wel handig.
Dezelfde vraag geef ik door, wat is het stomste cadeau dat je ooit kreeg?
Edit: verlanglijstje, hier moet ik over nadenken. Een goede fiets is wel handig.
Dezelfde vraag geef ik door, wat is het stomste cadeau dat je ooit kreeg?
zondag 6 september 2026 om 17:24
Alleen maar een chocoladeletter toen ik een jaar of 14 was. We hadden lootjes getrokken en het bedrag was 7 gulden 50. Ik had een lijstje gemaakt waar mascara, geurkaarsje, een zeepje, sokken enzo op stond, maar kreeg alleen maar een chocoladeletter. De kadootjes waren 2 .50 per stuk ofzo toen.
Ik was zo teleurgesteld.
Hang jij was buiten met mooi weer?
Ik was zo teleurgesteld.
Hang jij was buiten met mooi weer?
zondag 6 september 2026 om 19:36
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in