Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
dinsdag 8 september 2026 om 16:01
dinsdag 8 september 2026 om 16:16
Op dit moment heb ik er geen last van maar ik heb dat af en toe inderdaad ook. Dan ga ik maar weer zoeken welke 'berichten' er open staan, want ik vind het ook heel irritant als het lijkt of ik een nieuw bericht heb.
Ik had vanochtend een melding via vinted dat mijn (gekochte) pakketje onderweg is en net kreeg ik een berichtje van de verkoper dat ze het morgen gaat versturen. Hopelijk zit daar gewoon wat vertraging op de lijn en heeft ze niet 2 pakketjes / pincodes verwisseld met versturen
Ik had vanochtend een melding via vinted dat mijn (gekochte) pakketje onderweg is en net kreeg ik een berichtje van de verkoper dat ze het morgen gaat versturen. Hopelijk zit daar gewoon wat vertraging op de lijn en heeft ze niet 2 pakketjes / pincodes verwisseld met versturen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in