Rondreis Cornwall
woensdag 9 september 2026 om 07:39
In juli 2027 willen wij naar Cornwall. We vertrekken op vrijdag en een week later op zondag willen we weer thuis zijn. Vrijdag en zondag zijn dus minimaal reisdagen, dan blijven er nog maximaal 8 dagen over. Uiteraard heb ik al wat afgezocht op internet, maar het is me nog niet gelukt de ultieme reisroute vast te stellen. We zouden het liefst niet elke nacht ergens anders slapen, maar ik ben ook bang mij te vergissen in de reisafstanden.
Nu op het lijstje:
- Looe
- Polperro
- The lost Gardens of Heligan
- Lizard point (wandeling naar Kynance Cove)
- Sint Michael's Mount
- Minack Theatre
- Land's End
- St Ives
- Tintagel Castle
- Clovelly
Waarschijnlijk zitten hier wel Cornwall fans (ik ben er al één aan het worden van alleen het uitzoeken, dus kan mij voorstellen dat als je er eenmaal bent geweest, je weer terug wilt). Is mijn lijstje een beetje compleet of zeggen jullie, dit moet je schrappen en/of dit moet je echt doen?
Weet iemand de ultieme reisroute en wat zijn de leukste/beste plekken om te overnachten? We willen graag een combinatie van huisjes/appartementen (zelf koken) en hotels. We hadden nu gepland om met de eigen auto te gaan, maar vliegen en een auto huren is ook een optie.
Nu op het lijstje:
- Looe
- Polperro
- The lost Gardens of Heligan
- Lizard point (wandeling naar Kynance Cove)
- Sint Michael's Mount
- Minack Theatre
- Land's End
- St Ives
- Tintagel Castle
- Clovelly
Waarschijnlijk zitten hier wel Cornwall fans (ik ben er al één aan het worden van alleen het uitzoeken, dus kan mij voorstellen dat als je er eenmaal bent geweest, je weer terug wilt). Is mijn lijstje een beetje compleet of zeggen jullie, dit moet je schrappen en/of dit moet je echt doen?
Weet iemand de ultieme reisroute en wat zijn de leukste/beste plekken om te overnachten? We willen graag een combinatie van huisjes/appartementen (zelf koken) en hotels. We hadden nu gepland om met de eigen auto te gaan, maar vliegen en een auto huren is ook een optie.
woensdag 9 september 2026 om 21:45
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in