Rondreis Cornwall

09-09-2026 07:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In juli 2027 willen wij naar Cornwall. We vertrekken op vrijdag en een week later op zondag willen we weer thuis zijn. Vrijdag en zondag zijn dus minimaal reisdagen, dan blijven er nog maximaal 8 dagen over. Uiteraard heb ik al wat afgezocht op internet, maar het is me nog niet gelukt de ultieme reisroute vast te stellen. We zouden het liefst niet elke nacht ergens anders slapen, maar ik ben ook bang mij te vergissen in de reisafstanden.

Nu op het lijstje:
- Looe
- Polperro
- The lost Gardens of Heligan
- Lizard point (wandeling naar Kynance Cove)
- Sint Michael's Mount
- Minack Theatre
- Land's End
- St Ives
- Tintagel Castle
- Clovelly

Waarschijnlijk zitten hier wel Cornwall fans (ik ben er al één aan het worden van alleen het uitzoeken, dus kan mij voorstellen dat als je er eenmaal bent geweest, je weer terug wilt). Is mijn lijstje een beetje compleet of zeggen jullie, dit moet je schrappen en/of dit moet je echt doen?
Weet iemand de ultieme reisroute en wat zijn de leukste/beste plekken om te overnachten? We willen graag een combinatie van huisjes/appartementen (zelf koken) en hotels. We hadden nu gepland om met de eigen auto te gaan, maar vliegen en een auto huren is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa99 schreef:
09-09-2026 19:48
Goed om te weten! 1 uitvalsbasis zouden we op zich appreciëren, maar dan wordt het elke dag een flink eind rijden om wat te zien ben ik bang!
Huisjes kunnen ook wel voor een halve week. En anders doe je een B&B. Ik vind vooral die boven een pub leuk

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven