Feelgood films
vrijdag 18 september 2026 om 11:00
Hoi!
Ik lig ziek op bed en verveel me. Ik ben daarom op zoek naar leuke feelgoodfilms om te kijken. Ik hou van romantische films, maar ook van lekker flauwe en absurde comedy waar ik echt om kan lachen. Meet the Fockers en Step Brothers vind ik bijvoorbeeld heel grappig. Maar ook een feelgoodfilm zoals The Blind Side.
Een goede documentaire of docuserie is ook welkom. Ik hou van documentaires die je aan het denken zetten. Through the Wormhole met Morgan Freeman bijvoorbeeld.
Voor nu liever geen crimefilms/docu’s of andere zware onderwerpen.
Hopelijk hebben jullie leuke aanraders voor me.
Ik lig ziek op bed en verveel me. Ik ben daarom op zoek naar leuke feelgoodfilms om te kijken. Ik hou van romantische films, maar ook van lekker flauwe en absurde comedy waar ik echt om kan lachen. Meet the Fockers en Step Brothers vind ik bijvoorbeeld heel grappig. Maar ook een feelgoodfilm zoals The Blind Side.
Een goede documentaire of docuserie is ook welkom. Ik hou van documentaires die je aan het denken zetten. Through the Wormhole met Morgan Freeman bijvoorbeeld.
Voor nu liever geen crimefilms/docu’s of andere zware onderwerpen.
Hopelijk hebben jullie leuke aanraders voor me.
♥
vrijdag 18 september 2026 om 11:10
Documentaires, zie dit topic:
entertainment/indrukwekkende-documentai ... /463526/81
entertainment/indrukwekkende-documentai ... /463526/81
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
vrijdag 18 september 2026 om 12:55
vrijdag 18 september 2026 om 14:28
Beterschap!
Ik ben normaal niet zo van de comedy's (al kan ik romcom wel waarderen), maar toen ik de afgelopen maanden allesbehalve lekker in mijn vel zat, had ik wel behoefte aan wat luchtigers. Zo geb ik op Comedy Central The Goldbergs ontdekt. Heerlijk. En maakt geen fluit uit of je een aflevering mist.
En sinds afgelopen week is Beverly Hills 90210 weer op tv. Love it.
Ik ben normaal niet zo van de comedy's (al kan ik romcom wel waarderen), maar toen ik de afgelopen maanden allesbehalve lekker in mijn vel zat, had ik wel behoefte aan wat luchtigers. Zo geb ik op Comedy Central The Goldbergs ontdekt. Heerlijk. En maakt geen fluit uit of je een aflevering mist.
vrijdag 18 september 2026 om 16:09
Dankjewel!Sterrenstof74 schreef: ↑18-09-2026 14:28Beterschap!
Die series die jij noemt ken ik niet. Ik hou van oude sitcoms. Ik moet nu opeens aan Friends denken. Misschien moet ik die weer eens gaan kijken, lijkt me ideaal om nu een beetje bij weg te ijlen.
♥
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in