A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren


Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Alle reacties Link kopieren
HIHI ik wel meer dan 5 eurootjes uitgeven... maar ik ben blij blij blij.



Een echt super onwijs gave winterjas voor minifreak,..,zwart met witte stippen van Mimpi (zie site als je nieuwsschierig bent) en in Lemmer met zus al een echt Freakpak ( zwart uiteraard) in de uitverkoop.

En vandaag dus lingerie geshopt met Thee want al mijn bh's waren echt te groot geworden.

Vandaag op de weegschaal van de sportschool gestaan en ik woog 65,7 en mijn BMI was eindelijk onder de 25! BLIJ!!!!



In Friesland hebben we het heerlijk gehad.

Nu slaapt mini bij mijn ouders met de nichtjes en morgen zijn ze allemaal hier en gaan we naar Ice age3 dus al met al allemaal erg leuke vakantiedoedingen!



De lopers hebben het gehaald!

Ik zou de Nijmeegse ook wel een keer willen lopen lijkt me machtig mooi feest... maar inderdaad die training!



Nu rennen naar BBQ van de sportschool... helaas alleen want manlief heeft zijn laatste werkdag voor de vakantie en kan dus niet vroeg naar huis BLEH!



Fijne avond allen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je BMI Freak! En met je lingerie- en andere aankopen, Thee ook, altijd lekker!



Heel mooi dat de lopers het gehaald hebben



Ik had vanmiddag crematie, altijd verdrietig natuurlijk, maar iedereen had er vrede mee, en was hele mooie uitvaart. En daarna wordt het dan altijd weer gezellig he, haha. Ben net thuis, wel bekaf, hoop oude bekenden gezien, dus mooie dag toch . Nu nog even zitten en dan lekker slapen.



Sweet dreams allemaal.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Raar he dat je het na een crematie zo naar je zin kan hebben!

Maar mooi als er vrede is!



Hier aan het genieten van het mooie zonnetje in de achtertuin!



Verder geen nieuws... ja dat iceage3 leuk is!



Fijn weekend allen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Breek even in, is Tweeling nog actief~?



http://www.youtube.com/watch?v=LNafWbdriW0
Je weet toch!
Alle reacties Link kopieren
Nauwelijks muchacha, maar ik zal haar even een seintje geven!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!
Je weet toch!
Alle reacties Link kopieren
Hoooii



hier alles goed en zonnig en niet bijgelezen. Sorry



Volgende week weer sociaal, denk ik



Gisteren rondgereden door Lissabon door een local. Gelukkig overleefd dat hij kon rijden door druk stadsverkeer en ons op bezienswaardigheden kon wijzen, terwijl hij aan 't smssen was

Maar mooie stad!!





toedels
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heee je bent weer terug! Hartstikke fijn dat je weer terug bent, we hebben je gemist in het topic.



Maar vertel, heb je een fijne/leuke/mooie/ontspannen/zonnige vakantie gehad?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Tweeling is ingelicht.



Haha Jas, ik denk niet dat Dreamer alweer terug is hoor .



Gelukkig dat jullie het overleefd hebben Dream, haha! Een multitaskende man dus achter het stuur . Veel plezier nog!



Ja Freak, maf dat het vaak uitloopt op gezelligheid, crematies/begrafenissen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oh voor mijn gevoel is ze al heeeeel lang weg.



Ik hoop dat Tweeling hier ook weer eens aanwaait!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmine schreef op 27 juli 2009 @ 23:49:

Oh voor mijn gevoel is ze al heeeeel lang weg.







Ik hoop dat het voor Dreamer ook zo voelt, maar zij zal wel het gevoel hebben dat het omvliegt



Niks te melden verder
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Grinn, ik dacht ook niet dat ze al terug is hoor, door 'zon' en rondgereden door Lissabon



Haaai Jas en Dee; ook van deze kant een en niet veel te melden.



Ja, de Aldi herontdekt, was er (te) lang niet geweest. Heerlijke (blikjes) prosecco (wit en rose) gescoord en nog veel meer. Kar vol voor niet te veel euro's. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik nog een Aldi tip voor je Thee; de Chardonnay Southern Creek, als ik het goed heb.



Ik heb zelf eigenlijk altijd Pinot Blanc, en hou helemaal niet zo van chardonnay (vind het vaak zo'n "boter" afdronk hebbben, maar deze is echt lekker, heerlijk droog en smaakt zoals de Pinot Blanc, maar dan voor de helft van de prijs, Euro. 2,65 geloof ik. Aanrader!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Zal 'm onthouden Dee. Ik heb wel eens een pinot gris gehad (van Aldi of Lidl, daar wil ik niks om verwedden).

Heb vanmiddag ook een blanc de blanc gekocht, 1,99 of zo, omgerekend per liter 2,65 maar nog niet geproefd.

De rose/rosé prosecco is iig erg lekker, ga er morgen nog even voor terug.



Verder druk met van alles en nog wat (ook in zin van richten op toekomstig werk) en ga vr-zo naar PTL. Ook leuk !



Nu nog ff op msn en dan zo pitten!



Slaap lekker en/of fijne woensdag!
Alle reacties Link kopieren
Nee.. Dreamer is nog steeds in Zonniger oorden



Maandag wordt de terugweg aanvaard.. helaas.. Hopelijk wordt het weer dan ook bij jullie beter. (als ik Fokke en Sukke moet geloven is het nl.niet zo goed ) Verder eigenlijk weinig te vertellen.

Qua wijn ga ik voor de 3 literdozen. De wijn is goed te drinken (ik vind m zelfs lekker) en langer houdbaar. Een fles moet leeg en aangezien ik de enige wijndrinker in huis ben, is dat nog wel eenslastig (toch wel)



Hier buiten wordt druk gewaterpoloot.. eh.. raar woord is dat. In elk geval klinkt het leuk



toedels
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hi dreamer, geniet er nog maar even van!



Ik had onlangs ook 3 literpak van de C1000 (is er in rosé, droog wit en rood). Ideaal zo'n tapje.



Blij dat jullie mooi weer hebben, hier vind IK het iig flut!



Ga zo maar weer eens kokerellen, ga morgenmiddag tot ergens zondag naar PTL. Krijg er weer zin (ja ook in PTL maar ik bedoelde het koken ), zeker in weer eens andere dingen maken. Zelfs iets wat ik nog nooit gegeten/gemaakt heb!



Zal ff kijken of ik kan c/p vanuit 'wat eten we vandaag'.



Denk dat ik voor vanavond een bakje draadjesvlees uit de vriezer haal, aardappeltje erbij en spinazie of rode kool.



Verder net de boodschappen gedaan voor vr/za.



Morgen maak ik van een van de topics hier de ovenschotel met tortillachips, daarop mengsel van gehakt, ui, paprika, mais, knoflook, daarover kaas en weer verkruimelde chips.



En een hartige taart met gehakt/wat rookspekjes/wat salami/champignons/ui/prei en natuurlijk kaas erover. Gebruik wel een pak mix voor quiche.



Erbij een rode salade (recept van een forumvriendin) en ondanks dat ik geen bietjes lust was dit erg lekker:

mengsel van gekookte bietjes in reepjes, radijs, rode ui, rode paprika, cherrytomaatjes en rode sla (of eikenblad of rucola).

Daarover een dressing van gelijke delen (2 el per soort of zo) gembersiroop, balsamico-azijn, olijfolie, peper & zout en een scheute ketchup

Ben benieuwd of die van mij net zo lekker gaat smaken als toen ik bij haar was.



En ja forumvriendin is Freak, die probeert nog veel meer uit dan ik.



Dee ga jij nog vakantie? En twin?

Jas, jij hebt iig nog een lekker uitstapje in het vooruitzicht.

Moet wel zeggen dat 'nu ik toch nog thuis ben' nog wel ff volop zon zou willen hebben. Maar goed, iets nieuws is nog niet op korte termijn aan de orde.



Jas, ik las van je pijn, ergens bij iets over dweilen etc. Gaat het weer een beetje? Snap dat je dat graag af en toe eens doet, maar doe jezelf niet tekort lieverd
Alle reacties Link kopieren
He lieve meiden... nog 1 dagje klussen en ruimen en doen en dan OLEEEE vakantie!



Dus ik zwaai alvast en na de 15e kom ik weer langs



GROETEN!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Freak!



En jij leuk weekend voor de boeg met PTL Thee, leuk! En goed teken dat je weer lekker aan het kokkerellen bent.



Hier nog geen vakantie.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
*zwaait naar Freak*

Geniet lekker van je vakantie!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Zeg dames... hebben jullie al gezien dat er een grote forummeet georganiseerd wordt?



Ik ga niet hoor
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ja in Den Haag! Dat is best een eindje van Friesland....

Ik ga ook niet. Ben op de eerste en tweede forummeeting geweest en dat was mooi genoeg zo.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oh Sneekweek is zojuist begonnen, tot en met woensdag is het feest in de stad.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je lekker veel meetervaring Jas! Niks voor mij, zo'n grote groep



Leuk, Sneekweek!! Ooit vroeger eens geweest. Wordt woensdag super weer, leuk joh.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Jas, zeker met de huidige weersverwachtingen. Hopelijk doet daarbij wat warmte je pijn ook wat afnemen.



Dee, heb je 'gewoon' vakantie als in 'vrij' of ga je ook nog weg?



Hier een meer dan heerlijk weekend gehad. Echt super ) !!



Vrijdag eerst meer dan lekker gegeten van een 'forum-recept'. En rond 22.30 nog stukje gaan lopen en tot bijna 2 uur op een terrasje gezeten.

Zaterdag naar Alkmaar geweest. Wat een leuke stad! Boordevol heerlijke terrasjes en supergave winkeltjes, eens anders dan de ketens. Die waren er ook wel, maar imo veel originele winkeltjes. PTL moest aantal dingen hebben, zowel casual als 'strak in 't pak, en is meer dan goed geslaagd en was heel blij met mijn advies (en heeft dus veel meer gekocht dan gepland omdat ik met leuke dingen aankwam) en is een supergezellige shopper.

Daarna nog lekker tot rond 20.30 op een terras gezeten met verschillende borrelhapjes.

En vandaag, blijkbaar i.t.t. veel delen van het land, ook mooi weer gehad. Stuk gelopen en ook in de volle zon nog even een terras op.

*grijns* zo'n weekend zou ik elk weekend wel willen, maar ja, het blijft PTL hè



Van de week hopelijk nog 1 of 2 x de zon in bij een recreatieplas. Helaas staat stretchbed nog bij m'n ouders.

En donderdag zie ik Its en is het braderie heer en gaan we o.a. ergens lekker op een terras lunchen/bijkletsen!
Alle reacties Link kopieren
En oh ja, de terrasprijzen zijn vaak nogal bizar (vind ik), maar waar we nu zaten, dacht ik dat ze de bestelling verkeerd begrepen hadden.

Borrelgarnituur 'de luxe' (stond voor 7,50 op de kaart en toen ze het brachten dachten we dat ze er 2 gebracht hadden)

2 x toast (zeg maar 1/2 casinoboterham) met gerookte zalm/kappertjes etc. 2 x die toast met carpaccio, 2 grote garnalen met chilisaus en een bakje salade met croutons/balsamico etc. Alles keurig met mes/vork erbij.



En dat terwijl er ook op de kaart stond bitterballen/6 stuks voor 6 euro. Dan vond ik dit echt superbetaalbaar. Je had er in je eentje een uitgebreide lunch aan.

Dit in combinatie met een (kleiner) oosters bittergarnituur was een heerlijke dagafsluiting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven