HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 30 juli 2009 om 22:21
donderdag 30 juli 2009 om 22:23
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juli 2009 @ 21:43:
Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!
Alvast heel veel plezier gewenst!
Mocht zich een Wuiles@hotmail melden, it's not me
*blijft fijn anoniem en wenst alle aanwezigen veel plezier*
Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!
Alvast heel veel plezier gewenst!
Mocht zich een Wuiles@hotmail melden, it's not me
*blijft fijn anoniem en wenst alle aanwezigen veel plezier*
donderdag 30 juli 2009 om 22:36
quote:Moordwijf schreef op 30 juli 2009 @ 22:31:
Wat gebeurd er op een viva meeting?
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.
Punt 2: dan gaat Zwieb met de pet rond en gooit iedereen er 100 euro in.
Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.
Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.
Wat gebeurd er op een viva meeting?
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.
Punt 2: dan gaat Zwieb met de pet rond en gooit iedereen er 100 euro in.
Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.
Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.