HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 30 juli 2009 om 22:37
quote:Nijntje schreef op 30 juli 2009 @ 22:36:
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.
Punt 2: dan gaat Zwieb met de pet rond en gooit iedereen er 100 euro in.
Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.
Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.*hoort iedereen al heel hard in koor roepen: Zwieber niet stelen!*
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.
Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.
Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.*hoort iedereen al heel hard in koor roepen: Zwieber niet stelen!*
donderdag 30 juli 2009 om 22:37
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.In de trant van ''hallo ik ben moordwijf ik hou van puzzelen en jullie zijn het laatste stukje''?
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.In de trant van ''hallo ik ben moordwijf ik hou van puzzelen en jullie zijn het laatste stukje''?
donderdag 30 juli 2009 om 22:41
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.Ok, ik weet dat dit waarschijnlijk een hele domme vraag is, maar toch he, omdat niemand anders hem durft te stellen: ¤100,-? Waar haal ik dat ineens vandaan? En het leek me nog wel zo leuk
[...]
Goeie vraag Moordwijf.
Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.Ok, ik weet dat dit waarschijnlijk een hele domme vraag is, maar toch he, omdat niemand anders hem durft te stellen: ¤100,-? Waar haal ik dat ineens vandaan? En het leek me nog wel zo leuk
Whatever, I do what I want
donderdag 30 juli 2009 om 22:42
Het is al gezellig druk op de hyves! Leuk hoor. Moordwijf, lekker komen joh. Ik ben op mijn huwelijksreis vroeger terug naar huis gegaan vanwege heimwee dus ik ben een huismus.
Zo heeft iedereen wel wat.
*Daarnaast, ik ben benieuwd naar je*
Zo heeft iedereen wel wat.
*Daarnaast, ik ben benieuwd naar je*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 30 juli 2009 om 22:42
donderdag 30 juli 2009 om 22:43

donderdag 30 juli 2009 om 22:50
donderdag 30 juli 2009 om 22:51
Das jammer Sarah!
Ik drink (vrijwel) niks en Zwieber ook niet dacht ik. Is dat goed of juist niet mw?
Ik drink (vrijwel) niks en Zwieber ook niet dacht ik. Is dat goed of juist niet mw?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?