Entertainment alle pijlers

Dexter

31-07-2009 10:57 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wees mij er laatst op dat dit zo'n geweldige serie is maar op de zender 13th street zijn ze al bij seizoen 2 dacht ik.

Toch maar eens gaan downloaden dan =D
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Nog niemand heb ik hier gehoord over deze serie. En ik kan jullie zeggen: voor de serie-fans onder ons is 'Dexter' écht een aanrader!

Ik ben nu in seizoen 2, maar kan het met niemand delen, want niemand kent het blijkbaar. Jammer!

Hier wel fans?

Dexter is geweldig!

Seizoen twee heb ik nu ook afgekeken. Is wat minder dan seizoen één, maar zeker het kijken waard.

Raar, hoe je een seriemoordenaar sympathiek gaat vinden. En je zit te hopen dat hij niet gepakt wordt.
quote:Maeijken schreef op 31 juli 2009 @ 11:00:

Iemand wees mij er laatst op dat dit zo'n geweldige serie is maar op de zender 13th street zijn ze al bij seizoen 2 dacht ik.

Toch maar eens gaan downloaden dan =DJa, eerst seizoen één kijken hoor.
Ik ben net gisteravond begonnen met seizoen 1 (heb 2 afleveringen gezien) maar ik vind het helemaal geweldig!

(Ik vind hem *hoe heet ie?* ook al zo geweldig in "Six feet under")
Tot en met seizoen 3 gezien. Leuke serie. En inderdaad vreemd dat je hoopt dat een seriemoordenaar niet gepakt wordt. Na seizoen 1 wist ik niet dat het verder ging, want het leek me wel uitgemolken. Toch vond ik het t/m seizoen 3 boeiend. Ben benieuwd naar seizoen 4.
Hmmm ik dacht meteen aan deze Dexter

Wat voor serie is dit dan?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Waar gaat het dan over?
Ik vind het ook een geweldige serie. Heb alle drie seizoenen gezien. Seizoen 4 begint op 27 september in de US.
My own business always bores me to death; I prefer other people\'s.
Hier ook op aanraden van een collega gaan kijken. Vond de eerste aflevering niet heel erg goed, maar hij heeft zich later ruimschoots bewezen! Alle 3 seizoenen gekeken...

Zijn toen doorgegeaan met Prison Break (kregen we op DVD) en nu begonnen met 24 (momenteel in seizoen 2, maar heb nog tot minimaal seizoen 5 liggen).
Ik ben er ook helemaal weg van! Via collega de eerste 3 seizoenen gekregen en gekeken. Wat een topserie! Ik kan niet wachten tot seizoen 4 (duurt nog wel even helaas, begint pas in september in Amerika)..
Jaaa Dexter. Fantastische serie. Heb alle 3 de seizoenen achter elkaar gekeken en wacht af op eind september wanneer seizoen 4 in Amerika wordt uitgezonden.

Heb inmiddels iedereen in m'n omgeving al aangestoken om deze serie te gaan kijken.
Dexter is idd leuk!!! Seizoen 2 was ook minder dan 1 idd.

Kunnen jullie me vertellen waar ik seizoen 3 met subs kan downloaden?
Dexter komt binnenkort in Nl op tv! Ben heel benieuwd!
Ah! Wat fijn! Nog meer fans!

Nou, ik kreeg het ook min of meer per ongeluk te zien. De eerste twee afleveringen vond ik niet denderend, maar wat ben ik blij te hebben volgehouden! Inmiddels ben ik haast verliefd op een seriemoordenaar. (wat is ie leu-heuk!)

Ben benieuwd wanneer de laatste twee seizoenen uitkomen...
Eindelijk dat er meer mensen zijn die gekeken hebben, ik vond de eerste aflevering niet zo ben niet zo van het vertellende in een serie maar wat was ik blij dat ik naar die vriendin geluisterd heb!

Daarna heb ik de eerste twee seizoenen achter elkaar gekeken en het was jammer dat het toen ff minder werd derde seizoen heb ik nog maar twee aflevering gekeken kon er niet inkomen maar na de reactie's hier toch maar door kijken..

Heeft iemand hier ook het eerste seizoen van sons of anarchy gekeken die vond ik eigenlijk nog beter maar wederom word er in gemoord en weer krijg je voor sommige sympathie en de hoofdrolspeler heeft veel weg van kurt cobaine en een denderende rol voor ron perlman en katey sagal (peggy bundy) wat kan zij acteren :O......

En dan nog een tip er zijn twee seizoenen van damages met glenn close in de hoofdrol zijn ook goed en is genomineerd met zeven emmy's....
Ik heb de eerste twee seizoenen van Dexter ook gekeken, super serie! Wel grappig dat meerderen van jullie het 2e seizoen minder vonden, terwijl mijn vriend en ik juist het 2e seizoen beter vonden!
Hm, ik vind tot nu toe het tweede seizoen ook echt top hoor! Niet minder dan de eerste. Ik vind het fascinerend hoe goed die wereld van Dexter wordt weergegeven. Knap ook dat je zelfs sympathie voor hem gaat opbrengen (al helpt zijn uiterlijk daar ook behoorlijk aan mee vind ik )

Ik ben nu bij de aflevering dat Deborah verliefd wordt op haar baas. Soms ontroerend zelfs he! En die Lila is echt een freak (heeft net d'r huis in de fik gezet).

:-D
Hier ook een fan van de serie, vooral de stem van Dexter wat hij eigenlijk wilt zeggen en wat er vervolgens wordt gezegd. Zijn totaal niet sociaal geaccepteerde gedachten. De promo voor seizoen vier is overigens te bekijken, zal niks verklappen aangezien er nog mensen in seizoen 2 en 3 zitten.
quote:Kym schreef op 31 juli 2009 @ 12:31:

Hm, ik vind tot nu toe het tweede seizoen ook echt top hoor! Niet minder dan de eerste. Ik vind het fascinerend hoe goed die wereld van Dexter wordt weergegeven. Knap ook dat je zelfs sympathie voor hem gaat opbrengen (al helpt zijn uiterlijk daar ook behoorlijk aan mee vind ik )

Ik ben nu bij de aflevering dat Deborah verliefd wordt op haar baas. Soms ontroerend zelfs he! En die Lila is echt een freak (heeft net d'r huis in de fik gezet).

:-DJa, hij ziet er wel schattig uit. Niet knap maar wel lief.
quote:hanZie schreef op 31 juli 2009 @ 13:02:

[...]

Ja, hij ziet er wel schattig uit. Niet knap maar wel lief.

Smaken verschillen.

Ik vind hem retegeil.

Seizoen 1 heb ik net helemaal gekeken en meteen seizoen 2 gekocht. Ik had een paar lovende recensies gezien en heb hem daarom aangeschaft, maar na de eerste aflevering twijfelde ik toch even of het geen miskoop was. Inmiddels ben ik overtuigd.

Eigenlijk had ik een soort van droogkomische serie verwacht, met cynische humor, zodat het moorden niet zo serieus zou zijn, maar met een knipoog. Dat is dus niet het geval, het is best serieus en hij moordt ook echt om het moorden, niet om mensen te straffen of zo. En toch vind ik hem sympathiek
En nog steeds vertelt niemand waar het over gaat... Jammer!
Had er nog nooit van gehoord, ik moest ook gelijk aan die irritante schreeuwlelijkerd uit die cartoon denken bij de naam 'Dexter'. Heb even gelezen waar 't over gaat en 't concept spreekt mij wel aan: ik houd wel van recht in eigen hand nemen en dat doet ie blijkbaar door ongestrafte criminelen op te ruimen.

Heb net even 'n mailtje gestuurd naar iemand die de serie op marktplaats aanbiedt, kijken wat ze er voor vragen. De originelen kosten bij bol overigens ook niet zo heel duur, maar goed, het zijn maar 12 afleveringen (althans seizoen 1) dus betaal ik liefst niet te veel.
quote:Linndaatje schreef op 31 juli 2009 @ 14:03:

En nog steeds vertelt niemand waar het over gaat... Jammer!

Gewoon op bol.com te lezen:

quote:Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall) is forensisch onderzoeker bij de politie in Miami. Hij verloor zijn ouders toen hij drie was en sleept een mysterieus trauma mee: hij is zelf een seriemoordenaar. Zijn adoptievader, politieman Harry Morgan, herkende Dexters psychopatische neigingen en leerde hem zijn onweerstaanbare drang om mensen te vermoorden te kanaliseren. Dexter mag enkel mensen vermoorden 'die het verdienen': seriemoordenaars die door de mazen van het net glippen en op vrije voeten rondlopen. Van Harry heeft Dexter geleerd hoe hij zich in het dagelijkse leven normaal moet gedragen.

Dexters vaste vriendin Rita Bennett werd door haar ex-man mishandeld en is te getraumatiseerd voor een normaal seksleven. Zij vormt voor Dexter de perfecte partner en een deel van zijn vermomming aangezien ook hij weinig interesse heeft in een seksuele relatie. Noch Rita, noch zijn zus Debra, noch zijn collega's weten wie Dexter werkelijk is. Enkel collega James Doakes vermoedt dat Dexter iets achterhoudt en begint zijn eigen speurtocht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven