Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ Liedje: Balen? Misschien toch te vroeg getest? Gun je het zo!

@ Poffer: beterschap

@ Giorra: Met mij gaat het goed, gewoon relaxt! Lees hier lekker mee hoe het met de anderen vergaat en weet dat mijn tijd straks komt. Bultjes zijn nog niet allemaal weg, maar vertrouw erop dat mijn lichaam ze zelf wel opruimt!

Aanstaande week zal mijn eisprong er wel zijn, halverwege de cyclus, dus dan even weer niets doen of het veilig doen!

Verven gaat goed, trap staat in grondverf, dus van het weekend kunnen we die lekker aflakken! Eigenlijk gaat hier alles zijn gangetje!
@Muppet. Ik gun het jou ook super. Hopelijk zijn je bultjes snel helemaal weg!!!!

Vandaag voel ik me ECHT VERSCHRIKKELIJK K*T!! Echt giga chagerijnig... Gelukkig is vriendlief niet thuis want anders had hij het niet gezellig met mij...

Morgen gelukkig gezellig met mn 2 zussen, zwager en neefje en 2 nichtjes naar dierenpark Rhenen. Daar heb ik super zin in. Straks lekker douchen en dan heerlijk tv kijken in bed.
hey meiden

hier helemaal gesloopt van mn laatste werkweek..morgen nog 1 nagelklant en dan 3 weken vakantie!!!! ben er zo aan toe!

@ liedje balen meid.....weet hoe je je voelt...laten we hopen dat je menstruatie weg blijft!!!!!!!

@ toa ik wens je een hele fijne vakantie ...ga lekker genieten en kom uitgerust en hopelijk zwanger weer terug!!

@ tatli hoe gaat het vrouw ????

@ de rest...ik schrijf morgen meer...nu naar mn bedje

hopelijk is dan mn michael jackson hoofd ( uit thriller) een beetje bijgetrokken....ik had me verslapen vannochtend, jezus wat een wallen/ kringen...kreeg het zelfs met make up niet meer verdoezeld..hahhaha

weltruste meiden xs
@ liedje, wat jammer dat je weer een negatieve test had...gelukkig vandaag leuke dingen doen met je familie. Veel plezier!

@ skull, he jij ook weer hier! Lekker bijna vakantie, weten jullie al waar jullie naar toe gaan? Sicilie toevallig?

@ tatli, hoe is het met je? Alweer opgeknapt van het virus?

@ meiske, kijk, zo heeft het zichzelf opgelost!

@ toa, fijne en vooral vruchtbare vakantie! Niet je gelukspoppetje vergeten he?

@ poffer, alweer opgeknapt? en was het nog gezellig gisteren?

Hier alles goed! Ik heb nu een weekje vakantie maar moet eigenlijk nog een dag of twee rapportages afronden. Ik heb geen zin dus schuif het voor me uit....Vannacht lag ik er echt wakker van dus ik heb besloten dat ik vandaag een flinke slag ga slaan in die rapportages! Dan kan mijn vakantie pas echt goed beginnen.

Echt leuk, ik heb de hele tijd zo'n blij gevoel over me ..... Het is zo lekker om steeds meer energie te krijgen. Ik kan nu ook echt gaan wennen en genieten van alle babydingen!

Hebben jullie trouwens al gekeken naar babykaartjes? Ik las ergens dat je dat zo rond de 4/5 maanden moest gaan doen.

Oh ja, en nog een leuke tip gratis babydozen. Hier staan alle gratis dozen die je kunt bestellen, samen met de ervaringen van mensen die ze al besteld hebben. Omdat ik het echt grappig vind al die troep heb ik geloof ik alle dozen al besteld....Ik kreeg gisteren al de felicitasdoos binnen. Er komt dan alleen ( bij felicitas) als je bevallen bent zo'n hostess langs met de babydoos ik denk dat ik die maar buiten de deur houd!

Fijne dag allemaal!
@Bowie: geboortekaartjes hoef je pas veel later te gaan regelen. Ik meen met een maand of 6/7. Wij zijn nu pas bezig met een beetje gaan kijken voor een kamertje en de namen.

Ik ga zo wel ff op de site kijken die je noemt.
Heej allemaal!

@meis wat geweldig dat jullie een zoontje krijgen! En wat grappig dat je gevoel er dan zo naast kan zitten. Alhoewel ik las laatst een verhaal van een stel die een jongen verwachten maar bij geboorte bleek het toch echt een meisje te zijn. Wat bleek; zat de navelstreng tussen te lipjes in zodat het een piemeltje leek!!

Ik lees net als muppet ook al zei lekker mee met jullie, maar schrijf minder vaak wat op. Gister bloed laten prikken in het verweg ZH wat een gedoe en as vrijdag mag ik weer. Maar het is voor een goed doel. 12 buisjes!!

Zo wij zijn nu opweg naar een feestje in noord brabant, ik wens iedereen een fijn weekend!
@korrel, lijkt me inderdaad wel een opgave, maar als je probeert om het einddoel inzicht te houden... dan moet het vast vol te houden zijn!

@bowie, gelukkig wel inderdaad! Mijn maag zit weer normaal en doet niet meer zo raar als gisteren.

@skull, je vakantie is begonnen!!! HEERLIJK!! Lekker genieten van drie weken niets...

@liedje, hoest met je meid? Humeur alweer een beetje beter? ff een knuffel voor jou!
Kben weer aardig bijgetrokken. Vandaag leuke dag gehad. Nu lekker tv aan het kijken. Nog niet ongesteld trouwens...
@liedje, wat goed dat je gisteren een gezellige dag hebt gehad! Maar nog niet ongesteld....

Hoe lang is je cyclus nu? Volgens mij wel langer dan normaal toch? Wat voor signalen geeft je lichaam af?

X en fijne zondag allemaal! Ik ga zo lekker naar het strand!
@poffer. Nog niet ongesteld nee. Ik zit nu op een cyclus van 33 dagen terwijl ik vorige maand een cyclus van 28 dagen had. Ik voel van alles...Maar ja dat had ik de eerste ronde ook, dus ik hoop niet dat ik weer een maand over ga slaan.Ik heb krampen in mn buik al een paar dagen... maar ja dat kan ook komende ongesteldheid zijn....

Veel plezier op het strand. Hier is het wel lekker weer, maar de lucht is helemaal dicht dus geen zon!

Groetjes...
Gisteren behang gekocht voor de kinderkamer. We gaan later nog een keer terug om een behangrand te kopen. Want die willen we in de kleur van het geslacht doen. Dus roze of blauw. En ja mocht het dan verkeerd gezien zijn op de echo dan is het maar een rand en gelukkig niet nog meer.
@Meiske... Leuk dat je behang hebt gekocht. Wat voor kleur? Gewoon wit?
hey meiden

@ meis wat leuk een jongen!!! fijn dat het voor je vader ook wat positief eruit ziet

@ peach bijna de 20 weken echo!!!! spannend

@ poffer ik benijd je niet met die moeheid en ellende...maar waarom je het heb natuurlijk wel ;)

@ meiske wat die borstvoeding betreft...ik weet ook nog niet of ik het wel wil die borstvoeding...ik zie mezelf gewoon niet overal met die boob eruit om te voeden...maarja misschien denk ik tegen die tijd er wel anders over

@ bowie fijn dat je je niet meer zo beroerd voelt..wel minder van die hoofdpijn en rugpijn daar kan je je ook wel een beetje moedeloos door voelen...geniet lekker van je weekje vrij meid

@ giorra hoe gaat het down under??

@ muppet bob de bouwer is de trap al klaar? ;)

@ korrel hoe was het feestje?

@ liedje blijf voor je duimen

wij gaan morgen een mini cruise naar New Castle maken ...morgenmiddag vertrekt de boot, dinsdag ochtend komt ie daar aan en dan heb je de hele dag daar om te shoppen en einde van de middag weer terug op de boot en dan vertrekt ie om 5 uur weer terug naar nederland..woensdag ochtend weer thuis....nou maar hopen dat de noordzee net zo vruchtbaar is als sicilië ;)

xs
Hey Skull, Wat leuk dat je naar New castle gaat! Heel veel plezier en ik wens je een vruchtbare reis... Ik gun het je!

Geniet ervan!!
@Skull; wat een onderneming! Veel plezier en we duimen voor een vruchtbare vaartocht ;).

@Liedje; balen hoor, maar t kan nog alle kanten op, spannend hoor!

@Poffer; voel je je weet beter en ook minder moe? Ik voel me sinds de laatste 2 weken ongeveer wel iets minder moe, maar slaap soms zo slecht dat het weer huilen met de pet op is.

@Peach; ja de moeheid, er gebeurt ook veel met en in je lichaam dus zo gek is het toch niet dat je sneller vermoeid bent? Wel lastig soms he!

Ik heb gelukkig geen bloed meer gehad, pers nu dan ook niet meer, moet nu wel soms een paar uur wachten erop, best lastig maar beter dan bloed. Maak me gek genoeg toch soms zorgen dat t mis gaat, maar zal er wel bij horen.

Vandaag lekker wezen zwemmen met vrienden, alhoewel we hebben gebibberd van de kou.

Morgen gaan manlief en ik een hotelletje pakken in Wassenaar en lekker op de boulevard van Scheveningen eten en wandelen. Heb er zin in.
Bedankt voor alle lieve berichtjes over mijn vader, dat heeft me erg goed gedaan!

Giorra, veel plezier vandaag in schevingen, het geeft altijd zo'n heerlijk gevoel om over het strand te lopen.

Eet je genoeg fruit en vooral kiwi's en pruimen zijn erg goed voor de stoelgang.

Gister bloedde ik ook wat op de toilet (terwijl ik nog geeneens heb hoeven persen) maar door jou berichtje was ik er heel rustig onder.

Het forum is toch erg fijn, zo weet je dat heel veel dingen erbij horen en hoef je je minder zorgen te maken.

Meis, moet je aan je zorgverzekering doorgeven wat voor voeding je wil geven? Dat wist ik helemaal niet of verschild dat per verzekering?

En wat leuk om met het kamertje bezig te zijn.

Skull, veel plezier op de boot! Ga maar lekker in zo'n cajuit genieten:-)

En kom lekker bij in je vakantie, want je bent zo'n bezig bij

Korrel, haha wat een verhaal van de navelstreng. Wat fijn om je af en toe te horen!

Peach, wat bof je toch om de kleine zo goed te voelen. Dat is echt vroeg, hopelijk begint het bij mij ook snel. Mij buik is in 1 week heel rond geworden. En jij?

Bowie, fijn dat de moeheid begint af te nemen en wat een heerlijk gevoel dat je je de hele dag zo blij voelt.

Wat is het leuk om overal mee bezig te zijn he? Ik heb wel een paar keer op internet gekeken naar kaartjes maar nog niet serieus zeg maar.

Liedje, wat raar dat je nog niet ongesteld bent. Hopelijk duurt het nog maaaanden. Volgens mij zijn jij en je vriend er helemaal klaar voor.

Poffer, het is heel vreemd dat je baby ineens een meisje of een jongen is. Ineens is het zoveel echter. Heb een heel stoer pakje van Mexx gekocht.

Wat leuk een 30jarig jubileum met je vriendinneke.

Hier gaat het een beetje wisselend, mijn hormonen schommelen nogal waardoor ik soms heel gelukkig en dan weer ongelukkig ben (met tranen in overvloed).

Vind het heel jammer dat ik het heb en hoop dat het snel overgaat.

Wij hebben een kledingkast gekocht voor onze kleding, zodra deze opgezet is kan ik al onze kleding van de "baby"kamer halen.

En dan gaan we beginnen............ misschien dat dat voor mij humeur ook helpt.

De veranda is wel klaar en we zitten er iedere dag onder, staat een tafel en bankstel onder en een haard erbij. Jullie snappen wel dat wij niet meer binnen zitten.

Groetjes
@ Skull: heel veel plezier op je boottocht! En dat er maar een klein zeemanskindje uit voort mag komen

@ Liedje: Spannend, maar wat zegt je gevoel?

@ Giorra: Veel plezier in Scheveningen

@ Alle zwangeren: Ik vind het erg leuk om jullie verhalen mee te lezen. Ook wel leuk om te zien wie in welke fase zit.. Toch allemaal iets gemeenschappelijks: Zwanger!

Ik vind het soms lastig om te reageren,omdat ik niet zwanger ben, niets wat dat betreft "ervaar", maar ik lees wel mee!

De trap is af, nog een keer gelakt worden. Ik ga vrijdag aan de gang met de tuin.. Even grasplaggen bestellen, zodat die gelegd kunnen worden. Dat ook af!

Teckel is nu met de wandelclub mee, buren zijn aan het wandelen met hun hond en twee logeetjes. Beide dames van 8 en 10 jaar, wilden een hondje vasthebben, dus vandaar dat Teckel nu mee is!
@Liedje: het behang is heel licht geel van kleur. En dan willen we nog een blauwe of roze behangrand (aan de hand van het geslacht) met figuurtjes erop eroverheen doen.

@Skull: ik heb ook nog de twijfel om bv te geven om dezelfde reden als jij noemt. Dat je je boob uit je shirt moet halen. Heb ook al gezegd tegen m'n man dat ik echt geen bv ga geven als we ergens heen gaan. Ben daar dan wat preuts in denk ik. Maar goed heb nog een tijdje om erover na te denken.

Veel plezier op jullie tocht!

@Giorra: ik ga sinds de zwangerschap niet meer iedere dag naar de wc voor een grote boodschap. Ik heb zoiets van het komt wanneer het komt. Veel vezels nemen dat helpt wel goed. Je bent nu redelijk in de buurt van hier. Ik moet een half uur met de auto rijden en dan ben ik in Scheveningen.

@Meis: ik moest aan mijn verzekering melden wat voor voeding ik wil geven, omdat ze dat formuliertje weer doorgeven aan de Kraamzorg. Maar goed daarvan komt toch nog iemand in maand 7 langs voor een gesprek. Dus dan kan ik het er over hebben.

@Muppet: wat zijn grasplaggen? Is dat hetzelfde als graszoden? Ik hoop dat je vrijdag een beetje mooi weer hebt voor de tuin.

Ik heb nu weer zo'n gevoel alsof ik niet zwanger ben. Ik voel niets en zie ook weinig. Herkent iemand dat gevoel?

En ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben helemaal geen zin/behoefte in sex, hebben meer zwangere dat?

In oktober gaat mijn man met een broertje voor bijna twee weken naar een ander broertje van hun in Canada. Ik ga niet mee omdat ik een hekel heb aan vliegen. En stress is niet goed voor het kindje. Maar ik vind het dus absoluut niet leuk dat mijn man gaat.
@skull, wat leuk zo n cruise, veel plezier! ben benieuwd hoe je het hebt gehad!

@liedje, en weet je al wat meer?

@meis, lijkt me ook zo onwerkelijk om te horen of het een jongen of meisje is.....maar ben meer zenuwachtig of alles wel goed is...morgen weten we het! heeeerlijk zeg zo'n veranda!

@muppet, zo jij bent actief bezig zeg! fijn als alles straks weer klaar is. Ik hoop dat jij ook snel alle klachtjes mag ervaren : )

@meiske, ik heb dat ook dat ik veel minder naar de wc moet, alles lijkt wel verstopt! en met minder tot geen zin in sex heb ik ook haha, het zal er allemaal wel bijhoren...

Wanneer mag je weer naar de vk? geniet nog maar dat je niet zoveel klachten hebt....straks met die dikke buik is het wel anders denk ik!

Ik kan begrijpen dat je het moeilijk vind als je vriend straks zo ver weg is hoor....

@giorra, veel plezier morgen!

@paulita &miss hoe is het met jullie???

morgen de echo....zooooo spannend!!! ik hoop maar dat alles goed is!en dat ze kunnen zien wat het word natuurlijk;)

Ik ga nu ff lekker hangen op de bank, ben gesloopt na 1 werkdag, erg!!
@Giorra wat leuk dat je met je man weg bent. Is jullie dochter ook mee?

@Meis, dat gevoel heb ik ook. Mijn man is er nu ook wat meer mee bezig. Al is hij super nuchter, ik baal een beetje dat ik nog niet zwanger ben... al is dat best normaal... 30 % is al binnen een paar maanden zwanger, meestal duurt het wat langer. Maar hij zegt dan gewoon: wat geeft het, het komt heus wel. Je kan je wel druk gaan lopen maken maar daar gaat het echt niet sneller door.... en hoe gelijk heeft hij

Heerlijk zeg dat jullie veranda klaar is, wat zal je er van genieten...! Mn buurvrouw is ook al bezig met de kamer die hun babykamer moet worden... alles wordt opgeruimd enzo...

@muppet. Het is net als de eerste maand... Ik hoop heel erg!!! Maar als ik nuchter nadenken ga ik er van uit dat het deze maand ook niet raak is...

Ik snap je gevoel helemaal. Zeker ook omdat ik en jij ook niet het nog nooit eerder hebben meegemaakt... als ik wat schrijf heb ik altijd het gevoel van praten over iets waar je helemaal geen ervaring mee hebt...

Zo je bent trouwens goed bezig, eerst de trap en straks de tuin!! Succes ermee!

@Peach, hier nog niks te zien... we wachten af... zwanger worden staat voor mij gelijk aan geduld hebben....

Veel plezier morgen met je echo!

@zwangeren... wanneer komen er meer buiken met baby's erin?
@Peach: 11 augustus mag ik weer naar de VK. Dus ik moet nog 2 weken geduld hebben. Tuurlijk ben ik blij dat ik bijna geen klachten heb, maar het is soms zo zenuwslopend omdat ik dus niet weet of het goed gaat. Maar goed ik moet van het positieve uitgaan. Ik heb ook nog nauwelijks een buikje, waarschijnlijk omdat ik altijd al stevig was.

Als het niet erger kan, gaat mijn man 1,5 week na terugkomst uit Canada een midweek naar Griekenland voor zijn werk. Tenminste dat moet nog vastgezet worden. Dus ben benieuwd hoe ik al die tijd door moet komen.
Hallo allemaal, daar ben ik dan eindelijk weer eens! Ik lees wel mee hoor, dus ik blijf op de hoogte, maar heb vaak geen zin/puf om te reageren, omdat ik moe ben, druk ben etc etc.

@meiske: Ik kan me wel voorstellen dat je je druk maakt, maar je bent nu ongeveer 14 weken toch? Dan hoef je bij een eerste echt nog niks te zien, vooral als je altijd al wat gezet bent geweest. Probeer dat in je achterhoofd te houden, je hebt tenslotte al 2 keer het hartje zien kloppen toch? Maarja..vanaf nu zal je je hele leven zorgen blijven maken om je kindje, dat hoort er gewoon bij! Oh ja, en weinig zin in sex, heel herkenbaar, er komt weer een periode rond je 20 weken (heb ik nu), dat je heel graag en vaak wilt..hahaha..dus komt goed voor je man!

@liedje: Ik moet eerst nog een foto laen maken van mijn buik, dan zal ik mijn enorme buik ook op hyves zetten, goed? Wat vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent joh! Jij was toch gewoon elke maand ongesteld? Fijn dat je man er nu ook zo mee bezig is. Bij onze dochter duurde het 10 maanden en vanaf het moment dat mijn man het ook echt HEEL graag wilde, werd ik zwanger..misschien volgen jullie wel?

@peach: Wat spannend, ga je het ons wel vertellen? Heb je een voorgevoel? Geniet er maar lekker van, want je kan ruim een half uur naar je kindje gluren!!

@muppet: Wat een bezig bijtje inderdaad, wel lekker om al die dingen straks af te hebben! Ik snap dat je niet altijd weet te reageren op de zwangeren, dat hoeft ook echt niet!! Ik hoop dat het bij jullie snel raak is.

@meis: Wat een verhaal van je vader joh, dan voel je je ook zo dubbel! Hoe gaat het nu met hem? En een jongen!!! Wat leuk! Hebben jullie al een naam? Wij wel, degene die we voor onze dochter hadden, gaan we nu gebruiken! Ik heb voor de zekerheid ook een meisjesnaam, jullie? En die humeurigheid, vreselijk herkenbaar, ik ben mezelf niet meer sinds ik zwanger ben, maarja..het is voor een goed doel... Je voelt de baby nog niet in je buik? Zo nee, dan komt dat nu heel snel hoor, het kan ook verschillen door de plek van de placenta.

@skull: wat heerlijk zo'n mini cruise, geniet lekker van elkaar!

@giorra: Maar als je bloed van achteren? Dat is toch heel wat anders dan bloeden uit je vagina? Of bloedde je uit je vagina? Ik snap er niks meer van! Hoop dat alles goed blijft gaan, maar je had een goede echo, dus laat die grote boodschao zich maar gewoon lekker aandienen (wat een heerlijk gesprek zo met mensen die je niet eens kent..hahaha) Lekker genoten in Scheveingen? Wat een goed idee trouwens! En de vermoeidheid?

@poffer: Hou je het allemaal nog een beetje vol met de vermoeidheid en je nieuwe baan?

En wat gaat het allemaal hard bij iedereen. Ik ben alweer ruim 23 weken zwanger van een heel druk jongetje, hij schopt zich suf. Mijn man heeft hem vandaag gevoeld aan de buitenkant, zo leuk! Verder hebben we de zolder helemaal opgeruimd en de rommelkamer is zo goed als leeg! Nu nog alles opknappen, maar dat is alleen maar leuk! Heb nu al last van nesteldrang, dat wordt een prachtig glanzend huis als de baby komt...
Hoi allemaal!

Ben weer terug van nachtje hotel en strand. Heerlijk was het, even alleen aandacht voor elkaar (dochter logeerde bij opa). We hebben heerlijk over t strand van Scheveningen gelopen en gegeten bij de Beertjes en een beetje geshopt enzo. Ik dacht ook nu gaat het nog makkelijk even ertussenuit, straks met baby en dus 2 kinderen wordt t wat lastiger.

@Paulita: ik bloedde licht vanuit m'n vagina. Dat vond ik dus raar, maar t schijnt dus allemaal erg doorbloedt te zijn, waardoor dat makkelijk kan gebeuren, zeker na hard persen. Heb het daarna niet meer gehad en ga nu tig keer per dag als ik aandrang voel. T is best onhandig, zeker als ik op stap ben, maar niet pijnlijk.

@Meis; balen die moodswings, je kunt dan echt soms het gevoel hebben jezelf een beetje kwijt te zijn he?

@Meiske; lastig dat je man zo veel weg gaat in korte tijd, maar misschien went t juist snel daardoor en weet je je draai goed te vinden. Misschien leuke dingen afspreken met vriendinnen ofzo?

Lastig dat je dat gevoel vaker hebt dat je niet zwanger lijkt. Ik heb het niet, maar maak me wel zo nu en dan zorgen of het wel goed blijft gaan. Buikje kan ook pas met 5 maanden komen, is bij iedereen verschillend.

@Liedje; je hebt een wijze man, maar vrouwen denken en voelen vaak anders helaas. Hopelijk kun je toch een beetje geduld nog opbrengen, ik kan het ook nooit ben zo'n ongeduld!

@Muppet; Je hoeft dan toch ook niet te reageren, wel heel leuk dat je zo goed meeleest! En zo'n hondje daar heb je je handen ook vol aan toch? Gaat het een beetje goed met hem?

@Peach; hoe was de echo?????
O ja Paulita; zet die buik nou op hyves, dan durf ik ook haha (ik heb gister een foto laten maken....beetje vroeg maar goed te zien!
@Paulita: morgen ben ik 15 weken. Ik heb nog maar 1x het hartje gehoord. Ik heb 2 echo's gehad. En tussen die dingen heb ik ook weinig gevoeld, dus ik moet idd van het positieve uitgaan. Maar soms is dat wel lastig.

Ik heb een buikfoto met week 12 gemaakt, maar die ga ik niet op hyves zetten, aangezien ik daar geen kleding aan heb Volgende week maak ik weer een foto. Maar dan met kleren aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven