Good Luck
zaterdag 1 augustus 2009 om 20:59
quote:Suze2 schreef op 31 juli 2009 @ 21:51:
Ik wil rellen.... Zou ik in abortus-topic kunnen vragen of iemand de nwe Dreft vaatwas kussentjes al geprobeerd heeft? Of is dat dusdanig off-topic dat het me een ban oplevert?
Krijg ik vast wel snel antwoord of het wat is want vast een topic met 15 pagina's voor je er erg in hebt, ha ha ha. Prachtige opmerking Suus, dat dan weer wel.
Ik wil rellen.... Zou ik in abortus-topic kunnen vragen of iemand de nwe Dreft vaatwas kussentjes al geprobeerd heeft? Of is dat dusdanig off-topic dat het me een ban oplevert?
Krijg ik vast wel snel antwoord of het wat is want vast een topic met 15 pagina's voor je er erg in hebt, ha ha ha. Prachtige opmerking Suus, dat dan weer wel.
zaterdag 1 augustus 2009 om 21:02
Buurman en Buurman?!?!?! Raarrrrrrr kind
Zo, lamp in kamertje hangt, commode helemaal ingeruimd, ledikantje opgemaakt, ziekenhuistas zo goed als gepakt en MC staat bij Vish (daaaaank Bridge en Vish). Ik zeg ben er wel bijna klaar voor zo
Vanmiddag stad ingeweest voor lunch, was even de Gay Parade vergeten, damn wat was het druk . Cee vond het prachtig, alles roze. Ja schat, dat vinden die meneren ook
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Bam!!!!! Alles goed met moeders en kind?
Zo, lamp in kamertje hangt, commode helemaal ingeruimd, ledikantje opgemaakt, ziekenhuistas zo goed als gepakt en MC staat bij Vish (daaaaank Bridge en Vish). Ik zeg ben er wel bijna klaar voor zo
Vanmiddag stad ingeweest voor lunch, was even de Gay Parade vergeten, damn wat was het druk . Cee vond het prachtig, alles roze. Ja schat, dat vinden die meneren ook
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Bam!!!!! Alles goed met moeders en kind?
zaterdag 1 augustus 2009 om 21:16
quote:Suze2 schreef op 01 augustus 2009 @ 20:30:
Bam leukkkkkk!!!!! Alles goed gegaan? Naam op groep?
Al gelijk wezen kijken?
Wij waren in de Dierentuin, en dat kan je niet gelijk afbreken met een kleintje en een uur rijden, dus wij gaan morgenvroeg.
Als ze het echt had gewild had ik uiteraard meteen gegaan, maar goed ze stuitert zelf ook in het rondte en de opa en oma en zusje kwamen natuurlijk meteen.
Bam leukkkkkk!!!!! Alles goed gegaan? Naam op groep?
Al gelijk wezen kijken?
Wij waren in de Dierentuin, en dat kan je niet gelijk afbreken met een kleintje en een uur rijden, dus wij gaan morgenvroeg.
Als ze het echt had gewild had ik uiteraard meteen gegaan, maar goed ze stuitert zelf ook in het rondte en de opa en oma en zusje kwamen natuurlijk meteen.
zondag 2 augustus 2009 om 12:19
Haai,
Alles goed met iedereen? De baby's nog in de buik?
Eergister is mn nicht 4 weken te vroeg bevallen van een zoontje Milan. Leuk!
Bam gefeliciteerd met je petekindje! Stijn, leuke naam!
Wauw, Mart al zonder zijwieltjes fietsen. Tobias wordt hier al panisch als zn zijwieltje een beetje scheef gaat.
Star, fijn dat je er klaar voor bent! Nu de baby nog.
Kokos fijne vakantie!
Enka hoe is het met Thijmen, al een beetje opgeknapt?
Suze, niet meer aan het rellen geslagen, of reageerde niemand?
Alles goed met iedereen? De baby's nog in de buik?
Eergister is mn nicht 4 weken te vroeg bevallen van een zoontje Milan. Leuk!
Bam gefeliciteerd met je petekindje! Stijn, leuke naam!
Wauw, Mart al zonder zijwieltjes fietsen. Tobias wordt hier al panisch als zn zijwieltje een beetje scheef gaat.
Star, fijn dat je er klaar voor bent! Nu de baby nog.
Kokos fijne vakantie!
Enka hoe is het met Thijmen, al een beetje opgeknapt?
Suze, niet meer aan het rellen geslagen, of reageerde niemand?
zondag 2 augustus 2009 om 12:28
Blegh.. voel me echt...tja wat voel ik me. Chagerijnig is denk ik het juiste woord. Het is weer die ene week in de maand en Robin huilt overal om, omdat hij gister veel te laat naar bed is gegaan ( weten we ook weer, dat hij daar niet tegen kan ) Tobias zit alleen maar Robin te pesten en speelgoed af te pakken. Hij heeft een grote mond en hij luistert niet. Dus nu ben ik maar in de negeermodus en even achter de computer gekropen.
Fijn zo'n regenachtige zondag
Fijn zo'n regenachtige zondag
zondag 2 augustus 2009 om 15:33
Zo. Weer een beter kind
Had denk ik gewoon een ieniemini griepje ofzo. Maar nu weer beter.
Eerst Kokos een fijne vakantie wensen (ik las het en meteen weer vergeten....)
Bam, gefeliciteerd, vandaag op kraamvisite? Veel plezier.
Star, druk bezig zeg, dus nu mag ze wel komen?
..... Nou weer 2 uur verder.
Ik denk dat ik het voor vandaag maar even voor gezien houd, hihi , schiet nl niet echt op zo.
Naat, ik stuur een jou kant op!
Had denk ik gewoon een ieniemini griepje ofzo. Maar nu weer beter.
Eerst Kokos een fijne vakantie wensen (ik las het en meteen weer vergeten....)
Bam, gefeliciteerd, vandaag op kraamvisite? Veel plezier.
Star, druk bezig zeg, dus nu mag ze wel komen?
..... Nou weer 2 uur verder.
Ik denk dat ik het voor vandaag maar even voor gezien houd, hihi , schiet nl niet echt op zo.
Naat, ik stuur een jou kant op!