Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zaterdag 1 augustus 2009 om 22:37
Hey MP, me's good 
Goed idee van je, sexvriendje zoeken, dat idee had ik je ook wel aan de hand kunnen doen, hahaha.
Ben verder lekker aan het werk geweest, aan het zoeken geweest voor mijn as trip naar Azie (kan echt niet meer wachten, het wordt zooooo gaaf!), en heb vanmiddag in het zonnetje een boek gelezen, terwijl Missie met de andere kinderen in de speeltuin de dag van haar leven had. Heerlijk toch?
Hoe zou het in Amsterdam geweest zijn???
Welterusten, ik ga slapen....

Goed idee van je, sexvriendje zoeken, dat idee had ik je ook wel aan de hand kunnen doen, hahaha.
Ben verder lekker aan het werk geweest, aan het zoeken geweest voor mijn as trip naar Azie (kan echt niet meer wachten, het wordt zooooo gaaf!), en heb vanmiddag in het zonnetje een boek gelezen, terwijl Missie met de andere kinderen in de speeltuin de dag van haar leven had. Heerlijk toch?
Hoe zou het in Amsterdam geweest zijn???
Welterusten, ik ga slapen....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:53
Ik ben weer thuis en helemaal naar de K L O T E N !
Mennn wat een dag van 6uur smorgens opstaan tot eh ik hoop om 23 uur in bed te liggen. Vanaf 9 uur s'morgens op de boot tot 20 uur savonds. Alleen maar gedanst op blote voeten , pikzwarte voeten ! Netkousen panty was al snel 1 groot gat panty.
Het was mij t dagje weer wel zeg..
Spannend ga morgen bbqen bij Aapje en er komen een vriend en zijn vriendin van hem. Stiekem vind ik t beetje eng voor t eerst vrienden van hem ontmoeten! Maar vind het ook erg lief dat Aapje mij laat kennismaken met hen .. Alsof t een beetje bevestigd wat wij nu hebben. Dat we nu officieel vriendje/vriendinnetje zijn ofzow..
Spannend !
Mennn wat een dag van 6uur smorgens opstaan tot eh ik hoop om 23 uur in bed te liggen. Vanaf 9 uur s'morgens op de boot tot 20 uur savonds. Alleen maar gedanst op blote voeten , pikzwarte voeten ! Netkousen panty was al snel 1 groot gat panty.
Het was mij t dagje weer wel zeg..
Spannend ga morgen bbqen bij Aapje en er komen een vriend en zijn vriendin van hem. Stiekem vind ik t beetje eng voor t eerst vrienden van hem ontmoeten! Maar vind het ook erg lief dat Aapje mij laat kennismaken met hen .. Alsof t een beetje bevestigd wat wij nu hebben. Dat we nu officieel vriendje/vriendinnetje zijn ofzow..
Spannend !

zaterdag 1 augustus 2009 om 22:53
Ja maar schatje missT jij weet niet dat ik het al meer dan een jaar niet gedaan had, tot donderdag - daar was je te nieuw voor hahaha! En nee Indi, ik wil een goede minnaar, geen zozominnaar. Durf het hier niet goed te typen omdat ik de naam van ons topic heb genoemd maar ach, het is MIJN forum en als ie denkt dat ie daarop moet kijken is dat zijn probleem... Ik vond het heel fijn donderdag maar niet fijn genoeg om hem als SV te willen!
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:58
Thnx voor de kippensoep MP.
Op naar een super-sv... Heb je al bedacht waar je die gaan vinden?
MT: wanneer vertrek je nou naar Azie? Al helemaal zin in zo te zien!
Hi Indi!! Vermaak je je nog een beetje?
Zes: klinkt als een top dag!
Ik lig op de bank met het laptoppie. Heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu niet moe ben (alleen nog maar misselijk...)
Op naar een super-sv... Heb je al bedacht waar je die gaan vinden?
MT: wanneer vertrek je nou naar Azie? Al helemaal zin in zo te zien!
Hi Indi!! Vermaak je je nog een beetje?
Zes: klinkt als een top dag!
Ik lig op de bank met het laptoppie. Heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu niet moe ben (alleen nog maar misselijk...)
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:06
Ha lief Olijfje! Wat zal ik zeggen? Mwah....ik kijk nu naar Amélie..leuke, lieve film!
Ik had een nieuw account aangemaakt op RP en wilde de andere verwijderen..maar dat is al gedaan door RP. Ik had 1 leuke vent bij mijn berichten, dus die moest ik weer opsporen..gevonden en en hartje gestuurd!
@MP: Ben jij fullmember?
Ik had een nieuw account aangemaakt op RP en wilde de andere verwijderen..maar dat is al gedaan door RP. Ik had 1 leuke vent bij mijn berichten, dus die moest ik weer opsporen..gevonden en en hartje gestuurd!
@MP: Ben jij fullmember?
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:19
Hey meiden,
Olive, beterschap!!! Toch een beetje overwerkt??
MP...hihi een sv..dat lijkt mij ook wel wat.....Weet niet of ik dat (met mijn obsessieve gedrag en 'ik stort mij helemaal op de man'-mentaliteit
), maar klinkt erg leuk!!! Uhm, zorg dat wel dat het er een is met de 'juiste maten'...hihihi...
MT, heerlijk in het zonnetje...kklinkt als lekker dagje!
Hmm Zespri, een bbq met een bevriend stelletje klinkt wel alsof Aapje het serieus met je bedoelt en jullie ziet als vriend en viriendinnetje volgens mij...maar luister niet naar mij want ik het 0komma0 - ervaring...Maar t klinkt positief hoor....veel plezier!!!
Pfff, nou koffer kon NET dicht, moest er alleen wel even op gaan zitten Volgens mij is het echt meer dan 20kg...
Verder wel ok dagje, koffer dus ingepakt en lekker met mijn moeder wezen winkelen voor de laatste dingetjes...
Ik moet wel de hele dag aan die jongen/man van dinsdag denken. Ik had speciaal in mijn mail gezegd dat we contact hebben als we beiden terug zijn, maar het liefste zou ik hem tussendoor ook smsen/mailen...Maar MOET ik NIET doen, gewoon twee weken genieten, feesten, om mij heen kijken en dan zien hoe het gaat lopen...ZO, peptalk voor mijzelf
welterusten allemaal!!!
[denk dat ik morgen voordat ik wegga nog wel even langskom
Olive, beterschap!!! Toch een beetje overwerkt??
MP...hihi een sv..dat lijkt mij ook wel wat.....Weet niet of ik dat (met mijn obsessieve gedrag en 'ik stort mij helemaal op de man'-mentaliteit

MT, heerlijk in het zonnetje...kklinkt als lekker dagje!
Hmm Zespri, een bbq met een bevriend stelletje klinkt wel alsof Aapje het serieus met je bedoelt en jullie ziet als vriend en viriendinnetje volgens mij...maar luister niet naar mij want ik het 0komma0 - ervaring...Maar t klinkt positief hoor....veel plezier!!!
Pfff, nou koffer kon NET dicht, moest er alleen wel even op gaan zitten Volgens mij is het echt meer dan 20kg...

Verder wel ok dagje, koffer dus ingepakt en lekker met mijn moeder wezen winkelen voor de laatste dingetjes...
Ik moet wel de hele dag aan die jongen/man van dinsdag denken. Ik had speciaal in mijn mail gezegd dat we contact hebben als we beiden terug zijn, maar het liefste zou ik hem tussendoor ook smsen/mailen...Maar MOET ik NIET doen, gewoon twee weken genieten, feesten, om mij heen kijken en dan zien hoe het gaat lopen...ZO, peptalk voor mijzelf

welterusten allemaal!!!
[denk dat ik morgen voordat ik wegga nog wel even langskom