Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
zaterdag 1 augustus 2009 om 18:29
Drank.....daar moet Sheera een beetje mee oppassen hoor VC, wordt ze hastikke hysterisch van....
Meisjes,meisjes....het gedrag wat jullie vertonen is onwijs normaal
Mamalief, ik zou zeker het zelfde aantal excuus smsjes versturen!
Frizzy, voor jou heb ik ook maar 1 tip
Langsgaan en net zo lang aanbellen tot hij opendoet
Dan een beetje hysterisch gaan gillen en DAN pas je haren uit je hoofd gaan trekken!
Suup....Char en ik hadden je heus gister al gevonden hoor, dus nog voor we vriendjes werden.
Wij lopen dus voor op stalkgebied maar dat begon bij ons met het negeren van jou.....snap dat dan!!!
Meisjes,meisjes....het gedrag wat jullie vertonen is onwijs normaal
Mamalief, ik zou zeker het zelfde aantal excuus smsjes versturen!
Frizzy, voor jou heb ik ook maar 1 tip
Langsgaan en net zo lang aanbellen tot hij opendoet
Dan een beetje hysterisch gaan gillen en DAN pas je haren uit je hoofd gaan trekken!
Suup....Char en ik hadden je heus gister al gevonden hoor, dus nog voor we vriendjes werden.
Wij lopen dus voor op stalkgebied maar dat begon bij ons met het negeren van jou.....snap dat dan!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 augustus 2009 om 12:31
Hallo allemaal,
Fijn om te lezen dat jullie zo met me meeleven.
Alles is goed gegaan,ik heb me gedragen en ben niet doorgeslagen.
Hij heeft zijn vriendin het huis uitgezet en verder zien we samen wel hoe het gaat.
Date was gezellig alhoewel hij s'avonds werd gebeld en zei dat ie naar iets belangrijks toe moest.(het was ongeveer 10 uur)
Heb maar taxi naar huis genomen en verder heb ik niets meer gehoord.
Hij heeft zijn vriendin het huis uitgezet en verder zien we samen wel hoe het gaat.
Date was gezellig alhoewel hij s'avonds werd gebeld en zei dat ie naar iets belangrijks toe moest.(het was ongeveer 10 uur)
zondag 2 augustus 2009 om 13:13
quote:sheera schreef op 02 augustus 2009 @ 12:31:
Hallo allemaal,
Sheer,dit klinkt als een zeer geslaagde avond.
Wanneer hebben jullie weer een date?
Hallo allemaal,
Sheer,dit klinkt als een zeer geslaagde avond.
Wanneer hebben jullie weer een date?
zondag 2 augustus 2009 om 13:51
Hallo allemaal,
Jeetje Sheer, wat een goeie wending krijgt het verhaal.
Hij heeft zijn vriendin het huis uit gezet?
En nu,trek jij bij hem in?
Hebben jullie nu officieel een relatie?
En wat vervelend dat jij om 22.00 werd weggebeld zeg.
Weet je wat er aan de hand is?
En wanneer zie je hem weer
*roept naar Suup...zie je wel als we het zo aanpakken als Sheer komen wij ook nog wel eens aan de man*
Hallo allemaal,
Jeetje Sheer, wat een goeie wending krijgt het verhaal.
Hij heeft zijn vriendin het huis uit gezet?
En nu,trek jij bij hem in?
Hebben jullie nu officieel een relatie?
En wat vervelend dat jij om 22.00 werd weggebeld zeg.
Weet je wat er aan de hand is?
En wanneer zie je hem weer
*roept naar Suup...zie je wel als we het zo aanpakken als Sheer komen wij ook nog wel eens aan de man*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 augustus 2009 om 14:54
Hallo allemaal,
Niets meer gehoord? Ook niet op de 54 smsjes die je had moeten versturen tussen gisterenavond 22 uur en vanmorgen half 9? En het negeren werkt niet? Gooi je er toch nog een zwangerschapstest tegenaan?
Wat geweldig voor je dat hij effe bij zijn vriendin weg mocht is. Jammer dat hij toch weer terug is naar haar. Maar hij komt wel weer, ik weet het zeker. Hij is gek op je! Wat jullie hebben, dat is nou echte liefde, niet meer niet minder.
P.S. Had hij toevallig een sporttas bij zich?
Hallo allemaal,
Niets meer gehoord? Ook niet op de 54 smsjes die je had moeten versturen tussen gisterenavond 22 uur en vanmorgen half 9? En het negeren werkt niet? Gooi je er toch nog een zwangerschapstest tegenaan?
Wat geweldig voor je dat hij effe bij zijn vriendin weg mocht is. Jammer dat hij toch weer terug is naar haar. Maar hij komt wel weer, ik weet het zeker. Hij is gek op je! Wat jullie hebben, dat is nou echte liefde, niet meer niet minder.
P.S. Had hij toevallig een sporttas bij zich?
zondag 2 augustus 2009 om 17:13
alhoewel hij s'avonds werd gebeld en zei dat ie naar iets belangrijks toe moest.(het was ongeveer 10 uur)
Hee, ik heb een flashback. Dat heb ik iemand ook eens laten flikken. Of ja, "eens"...Wel meerdere keren. Dat heet een reddingsboei, en echt, je vrienden redden je leven op die manier
alhoewel hij s'avonds werd gebeld en zei dat ie naar iets belangrijks toe moest.(het was ongeveer 10 uur)
Hee, ik heb een flashback. Dat heb ik iemand ook eens laten flikken. Of ja, "eens"...Wel meerdere keren. Dat heet een reddingsboei, en echt, je vrienden redden je leven op die manier
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 2 augustus 2009 om 20:57
Wat een man, wat een man! Zijn vriendin de deur uitgezet voor de echt toegewijde hysterica. Ik ben stikjaloers!
Was jullie date bij hem thuis? En heeft ie niet eens gezegd wat voor belangrijks er was? Ik denk dat hij hoopte op weer aan toeval van jou Sheer, met gehuil en haren uit je hoofd trekken en al. Hij zal wel balen dat je gewoon relaxt in de taxi bent gestapt. Wat was er met je aan de hand?! Was je soms niet in vorm?!
Was jullie date bij hem thuis? En heeft ie niet eens gezegd wat voor belangrijks er was? Ik denk dat hij hoopte op weer aan toeval van jou Sheer, met gehuil en haren uit je hoofd trekken en al. Hij zal wel balen dat je gewoon relaxt in de taxi bent gestapt. Wat was er met je aan de hand?! Was je soms niet in vorm?!
zondag 2 augustus 2009 om 21:01
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2009 @ 20:57:
Wat een man, wat een man! Zijn vriendin de deur uitgezet voor de echt toegewijde hysterica. Ik ben stikjaloers!
Jeetje Frizzy, wat ben je helder.
Sheer, heb je al wat van hem gehoord? Ik ben ook een beetje bang dat je het nu verpest hebt hoor. Hoe kon je zo rustig blijven?
Je tactiek werkte, waarom liet je die varen? Wat als hij nu zo terug is naar zijn vriendin omdat die wel hysterisch bleef nadat ze je test had gezien. Oh mijn god, hoe moeten we dit oplossen?
Jeetje Frizzy, wat ben je helder.
Sheer, heb je al wat van hem gehoord? Ik ben ook een beetje bang dat je het nu verpest hebt hoor. Hoe kon je zo rustig blijven?
Je tactiek werkte, waarom liet je die varen? Wat als hij nu zo terug is naar zijn vriendin omdat die wel hysterisch bleef nadat ze je test had gezien. Oh mijn god, hoe moeten we dit oplossen?