December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohja, nu je het zegt Falcon....

Flodder: Jullie Pepijn is ookal zo'n beertje!!

xx
hahah klets een koppelservice voor konijnen. Hoe verzin je het.

Nee het verdriet is nog te groot. Ze kwamen gister meteen de ander ook ophalen voor t geval ze ziek waren. Anders krijgen ze 2 dode cavia's terug zou toch wel heel erg zijn.

Enne ik heb nu 6 spenen in huis haha. Maar bijkomend voordeel van mijn ondhandigheid is dat Rosanne gister zonder die late fles heeft doorgeslapen. joegheit!

Wat voor huis ga je kijken? Die met die tuin?

Falcon hoe gaat het met je boek? En wanneer gaan jullie naar dat ene huis kijken wat jullie wel zien zitten?

Rosanne heeft inderdaad gister zonder late fles gedaan. Dus dat is wel heel lekker dat ik of Peet niet meer hoeft te gaan zitten wachten tot het half 12 is om die fles te geven.

En je vroeg of ik er vaak uit moet in de nacht. Nou ja eigenlijk best wel. Een keer of 4/5 gemiddeld. Toen ze vorige week zo verkouden waren ben ik er wel 10 x uitgeweest. Maar ja mijn moeder komt hier oppassen als ik Brian ga ophalen van het kdv en dan blijft ze altijd nog zodat ik overdag even kan slapen.

Leuke fiets Joni. ik heb ze ook wel eens ergens gezien zijn heel leuk om op te (loop)fietsten.

Zoo Flodder die Pepijn zeg. Die is wel goed aan de maat

Heerlijk dat het mooie weer er weer aan komt. Wij gaan meestal wel even naar buiten maar als het echt heel de dag regent dan niet hoor. Zondag heeft Peet met Brian op de playstation zitten spelen. Erg leuk een spelletje van Diego dat je dan samen met je kind kan spelen.

Brian heeft het ook zo naar zn zin op het kdv. Vandaag zijn ze met zn allen naar Archeon geweest. Ik vind het zo leuk dat ze dat soort dingen ondernemen.

Verder wil hij steeds verder en verder fietsen en ik loop me dus een ongeluk. Hij fiets rustig een half uur achter elkaar door dus zo kom je nog s ergens op visite haha.
O ja, boek is gister uit gelezen hoor !! Echt weer een aanrader. Heb zelfs een traantje weg gepinkt hahaha.

O o Oef, doet me denken aan mijn kat 2 jaar terug. Werd de eerste nacht dat we weg waren al dood gebeten....Ook lullig voor degene die in mijn huis zat. Gelukkig pakken ze het goed op. Ik pas momenteel op de konijnen van mijn zwager maar die woont hier achter dus ik laat ze er af en toe uit, kunnen ze in de tuin hollen. Paar uur later weer t hok in. Lekker makkelijk. En als die dood zouden gaan zouden ze het niet zo erg vinden denk zo na de scheiding enz, weinig tijd enz..... Zou wel een groot gat worden voor die vlaamse reuzen hahaha. Wij noemen ze ook varkens, vreten alles.

Ik dwaal erg af, wil atwt kijken en slapen maar ook nog even dagboekjes van de kids bijwerken....keuzes, keuzes.....
Oef, dat is best vaak 's nachts eruit. Tja, al 1 kind 1 of 2 x wakker wordt, dan worden 3 kinderen al snel 5 x wakker. M wordt denk ik 2-3x per week nog wakker 's nachts. Meestal slaapt hij snel weer verder bij ons (zelden in zijn eigen bed, meestal is hij al te wakker om dat nog te proberen), en af en toe spookt hij, wil hij om drie uur 's nachts 'uit' ' broodje eten'. Ik heb me voorgenomen om de volgende keer bij zo'n bui (dan is hij rustig van 3 tot 5 uur wakker en houdt mij ook wakker met z'n gedraai) op een matras naast hem op zijn eigen kamer te gaan liggen.

Boek gaat redelijk.. ik heb net de redactie van een hoofdstuk afgerond, nu ben ik aan de inleiding begonnen. Moeilijk omdat ik het graag zo mooi wil maken als ik me zes jaar geleden had voorgenomen.. maar ben pragmatisch, liever snel af dan perfect. Ik heb goede hoop dat ik de inleiding af heb voor ik op vakantie ga 31 augustus!

Het huis bekijken duurt nog even. De woonkamer/keuken zouden wel eens wat kunnen tegenvallen, maar er zijn maar liefst 5 slaapkamers! En dat vind je niet zo snel in de stad in een oude wijk (jaren 30/40). Het zijn twee samengevoegde huizen, namelijk.

Mainecoon, beetje laat, maar welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt. Hopelijk genoeg nieuwe energie om je fibromyalgie programma en ww-situatie te lijf te gaan.
Falcon ja Brian hetzelfde als M. Ik probeer niet eens meer om m in zn eigen bed in slaap te krijgen dan. Hij is wakker en wil bij ons. Prima huppakee in ons bed en hij slaapt heerlijk verder en ik ook. Als hij bij ons in bed zou gaan spoken dat lijkt me heel vervelend.

Goed dat je een pragmatische instelling hebt mbt je boek. zou mooi zijn als je zover komt voor je vakantie!

Zeker een groot huis voor die bouw. Willen jullie per se die sfeer (jaren 30/40?). Nadeel is wel dat ze meestal houten vloeren hebben vind ik. Dus ook veel rot onder het huis. Tenzij de vorige bewoners het al dichtgestort hebben natuurlijk.

Ach ja Flodder ik weet nog van je kat. Wat erg was dat he?

Hee wat leuk hou jij dagboekjes voor je kinderen bij?
Even ego vanaf de camping, we hebben het heerlijk!!

Gisteren inderdaad een prutdag wat weer betreft, maar daar hebben we ballorig voor!

De kids zijn heel de dag in de weer en vermaken zich prima. Het inslapen gaat de ene dag beter dan de andere bij Amber, maar we laten ze nu maar rommelen tot ze omvallen en dan gaat het prima!

Heb even snel terug gelezen, maar het is te veel om nu op te reageren.
hoooi Marloes. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben daar!
Hoi Marloes, jij ook zo aso met internet op de camping? (grijns, zijn de woorden van Tinus hoor, wij hebben dat straks namelijk ook).

Wij hebben note bene een overdekte speeltuin achter ons huis. Daar kan ik ook nog heen gaan op een regenachtige dag. Wij hebben M's eerste verjaardag daar destijds gevierd.

Oef, ja, vocht/vloer/schimmel/enkel glas is het belangrijkste minpunt van ons huidige huis.. daar let ik heeeeel goed op.

Trouwens erg vervelend van de cavia..

Flodder, een kat doodgebeten?? Was dat door een hond? wat verschrikkelijk..

Onze eerste kat is na een half jaar doodgereden op straat en onze tweede kat is op een dag verdwenen, nooit meer gezien.. dat was tien keer erger dan dat eerste, toen konden we afscheid nemen. Ik heb nog wel een half jaar geroepen als ik door de straat liep. Nu hebben we twee adoptie-poezen, beide van een zwager (twee verschillende zwagers).
Sannie, ik heb de klompjes net ontvangen, hartstikke bedankt!

Wat een schetige dingetjes eigenlijk! Ik kan ze in september pas geven, maar alvast bedankt namens Edel-van-de-creche!

Verder ben ik, zowaar, hard aan het werk, dus dat blijf ik even doen, voor ik de momentum weer kwijt ben
Op HM benieuwd naar jullie meningen

Heb net trouwens mn tweede onderzoek gehad.... nu is het wachten op bureau-opname, die gaan bellen voor een datum af te spreken...

Ga nu nog even liggen voordat de kids wakker worden

Kuss!
Nursie spannend hoor! Hopelijk is het een beetje een datum die jullie ook goed uitkomt.

Donderdag voor het eerste intake gesprek om te zien of ik daadwerkelijk voor dat fibro in actie in aanmerking kom. Ben benieuwd. Moet eerlijk bekennen dat het op het moment eigenlijk best redelijk goed gaat met mij. Maar ja ik werk nu dus niet. Hopelijk kan ik iets vinden dat goed bij mij aansluit qua werk. Maar ik hou er nu wel echt rekening mee dat ik niet een te zware baan moet hebben.
mainecoon, goed dat je daar nu achter bent gekomen.. Niet leuk misschien, maar het heeft je wel wat duidelijk gemaakt. Zo kan je veel prettiger door het leven gaan...

wat hebben die klompjes er lang over gedaan, een week, ik had de post wel sneller ingeschat...

gezellig falcon, jij blijft ook lekker forummen op vakantie, ik heb nu al zin in vakantie, ongestoord internetten.

jammer dat je nu toch pragmatisch moet worden falcon.. zeker na zo'n klus van 6 jaar, maar ik begrijp het ook wel, het moet ook wel af.. ik ben wel heel benieuwd naar het huis.. ik ben ooit een keer bij een collegatje geweest die in jouw stad woonde (en een baan had in Rotterdam - en daar dus een kamer had, want op en neer ging natuurljk niet - kan je nagaan hoe leuk de baan was, dat ze dat ervoor over had), die had ook een orgineel huis in de stad, erg mooi en groot...
Mainecoon; Fijn dat het goed gaat! Ik hoop echt dat het wat voor je is. Goed dat je inziet dat een zware baan misschien niet helemaal bij je (najaa; bij je lijf) past.

Nursie, ik ga zo even kijken op HM.

Ainne; zooo hard aan het werk??

Hoe is het met Leah en de zindelijkheidstraining? Nog steeds oke?

Falcon; dat lijkt mij ook heel naar als je kat opeens niet meer thuis komt.

Oef; hoe is het met je neefje? Nog steeds verdriet om de cavia?

Ik hou het hier weer even bij, we hebben net lekker gegeten van de bbq, en gaan nog even verder aan de voortuin. Ik haaaat beitsen

Mijn overbuurvrouw is gister bevallen van een meisje, blijkt ze nu HELLP te hebben. Haar bloeddruk was de dag van de bevalling wel wat hoger, maar pas na de bevalling is ze echt ziek geworden. Sneu hoor, ze ligt aan de magnesiuminfuus en aan nog een infuus. Het lijkt ook steeds slechter te gaan met haar.
Sannie ja ik denk dat het nu met dat besef wel wat prettiger zal zijn. Ik merk nu gewoon echt dat ik energie voor dingen heb.

Mette wat sneu voor je buurvrouw! Hopelijk gaat ze snel de goede kant weer op. En tsja het is echt dat verschil tussen mijn hoofd en mijn lijf. Ik vind het heerlijk om mij vast te bijten in een project (werk/huis etc.) en lekker door te buffelen, maar ja ik besef me nu toch wel echt dat mijn lijf daar anders in staat. Ik ben nu voor de tweede keer bij een osteopaat geweest en die denkt dat ik nog een hoop kan verbeteren wbt mijn lijf. Dus ben benieuwd.
Oh Mette; hoop dat het snel beter gaat !!!!

Oef; ja ik hou dagboekjes bij. Moet gewoon anders weet ik later net als mijn moeder nu niks meer te vertellen over de kidneren hoe ze waren als baby/kind. Mama en papa vertellen over jou. Dat is de titel van het boek. Leuk hoor. Gewoon een kwestie van vragen beantwoorden. Dus kost ook niet heel veel tijd.

Falcon; heb over een huis geloof ik wat gemist.... Ik lees vaak te snel dus de helft van wat er staat. Er wordt zo veel gekletst.....

Katten, ik begin er niet meer aan hier na (zeg ik nu). Veelste veel verdriet steeds als ze dood gaan. Er is er ook al eens 1 doodgereden hier. Maar idd, alles beter dan niet weten waar ze zijn.......

HM, moet ik me ook eens doorwostelen Nurse.....

Mainecoon; fijn dat je je goed voelt !!!!

Ainne; lekker gewerkt :-) ?? Ik mag ook bijna weer.....
Flodder: dat boek heb ik ook! Maar ik ben niet goed met invullen. Vind de vragen ook eigenlijk helemaal niet leuk.

Ik vond het paardrijden trouwens heeeeel erg leuk Ik heb een priveles gehad in Spaarnwoude bij mijn 'eigen' manege. Lekker in de buitenbak en instructeur zei dat ik eigenlijk zo de les weer in kon en dat ik veel te streng was voor mezelf Ik denk dat het voor mij alleen wel handiger is om over te stappen naar een manege in eigen woonplaats want nu kan ik er alleen komen met mijn moeder of met mijn zusje ivm vervoer. Dus helaaasch geen prachtige groene omgeving voor mij

Volgende week heb ik nog een privéles staan omdat ik dat zelf wel fijn vond, maar ik twijfel nu of ik die niet beter om kan zetten naar een les bij een manege in de buurt.

Hoe vaak rijd jij dan eigenlijk? Ik denk dat Y ook helemaal besmet is met het paardenvirus (gelukkig ) want zij mocht een rondje uitstappen en het was brullen toen ze er weer af moest

Mainecoon! Heb je de LUSH aanbieding nog gezien bij een marie claire abonnement?

Marloes: fijn dat jullie het naar je zin hebben op de camping.

Mette: naar voor je buurvrouw. Hoop dat het toch snel beter met haar zal gaan.

Ik zou vanavond naar iets ringsteekachtigs gaan met mijn zusje. Maar toen we bij mcdrive stonden en de bestelling gedaan hadden keek ik eens achterom lag mevrouw Y gewoon te pitten! Ik heb echt nog aan die stoel staan schudden, kieteldood gegeven, PATAT geroepen maar ze was echt niet wakker te krijgen... toen heeft mijn zusje me maar even snel naar huis gebracht zodat Y lekker naar dr nest kon (sliep eenmaal thuis toch pas weer om minstens 20.30)
Oh les, ik dacht een buitenrit door het bos ofzo. Ik rij alleen buiten op het strand of bos dus. Paar keer per jaar.
quote:Kletsmajoor schreef op 04 augustus 2009 @ 23:04:

Ik heb echt nog aan die stoel staan schudden, kieteldood gegeven, PATAT geroepen maar ze was echt niet wakker te krijgen...

Heeeerlijk, paardrijden, ben op slag jaloers nu ik dit lees, ik zou ook wel weer willen eigenlijk. Heb jaren paardgereden, zelfs een tijd een paard in half pension gehad. Maar er zit niet echt iets in de buurt bij ons helaas.

Sannie, we hadden maandag Bank Holiday hier, dus dat scheelt al een dag. Normaal gesproken duurt post tussen NL-Eire 3-4 dagen. Ben er hartstikke blij mee in ieder geval. Zo'n leuke meid, die Edel, Leah is ook gek op d'r, kan niet wachten tot ik haar enthousiaste kop zie als ze ze krijgt.

Mainecoon, leuke foto's op je site, vooral die picknickfoto. Maar zo raar, in mijn hoofd zag je er anders uit, maar het is al een tijd geleden dat ik een foto van je gezien heb, volgens mij was dat een foto toen je je haar heel kort geknipt had, dus da's al eeeeuwen geleden! Suf he!

Mette, hoe is het met Stefje tegenwoordig, merk je verbetering?
Ah ik wist dat ik iemand gemist had! Hebben jullie dat ook, dat als je in het reageerscherm zit, dat je dan op pagina 1 zit? Dat was voorheen toch niet zo?

Floddertje, wat leuk dat je dat bijhoudt. Ik heb ook zoiets gekregen van mijn ouders toen Leah geboren was, maar heb er NIETS mee gedaan. Ik ben zelfs zo ontaard dat ik eigenlijk niet eens meer hun gewichten enzo opschrijf als ik bij het CB geweest ben. Hmmm, moet ik toch weer eens gaan doen eigenlijk, want je onthoudt het toch niet echt he. Aimee is bijvoorbeeld veel sneller en beter in praten dan Leah, dat weet ik zeker, maar wat was Leahs eerst woordje ook alweer? Ik denk does (shoes), maar weet 't niet eens meer zeker. Aimees eerste woord was "mine".

Zo schattig trouwens, vanmorgen horen we uit haar kamer, "where is dodi (speen), where is dodi?" Daarna een hoop gerommel. "Aaah, there is dodi!" En toen was het weer stil.
Ik verveel me trouwens te pletter 's morgens momenteel. Normaal sta ik om 6.30 op en ben dan bezig met mezelf en de meisjes, wassen, aankleden, Aimee fles, Leah fruit. Meestal bereid ik vast wat voor voor het avondeten, of ruim de vaatwasser uit, of gooi er een was in, en dan kwart over acht de deur uit.

Maar nu dus geen creche en Vent is deze week thuis met ze. Vanmorgen zat ik om half acht alweer kant en klaar op de bank beneden en dat rek ik dan tot een uurtje of acht maar dan ga ik toch maar naar mijn werk. Collega's lachen zich rot, zat vanmorgen alweer als eerst op kantoor.
Hee AInne! Kan je dan 's middags ook niet een (half)uurtje eerder naar huis?

Ik nog steeds druk op het werk, dus weinig reactie van mij. Misschien vanavond!
Hee Tinus, wilde je net schrijven dat er bij Forummededelingen staat dat topics met meer dan 3000 berichten een slotje gaan krijgen - hopelijk dat hiermee de traagheid op het forum verholpen gaat worden. Heb er een hard hoofd in, maar goed.

Maar misschien is het een idee om alvast een nieuw topic aan te maken, voordat het hier pardoes op slot staat. Ik wil het wel doen, maar weet niet hoe ik de tabel erin moet krijgen.
KM jee wat een aanbieding zeg! Nou ja ik heb nu toch geen geld over dus en ik zie dat ie is uitverkocht. De timing van die kids ook af en toe.

Ainne ja das alweer een tijdje terug maar ja ik sta dan ook meestal niet zelf op de foto's hihi. Ik trouwens wel weer naar de kapper ff bijknippen en kleurtje weer.

Davina had op vakantie een leuke uitspraak toen ze met papa onder de douche was:

Davina: Papa heeft een piemel

Den: Ja dat klopt

Davina: Mama ook piemel

Den: uh nee toch?!

Davina: Neeeeeeehhh

Davina: Mama heeft grote billen

Gelukkig heb ik een abonnement bij de sportschool! Ben gister weer eens geweest, body balance gedaan en dat vond ik erg leuk.
quote:Ainne schreef op 05 augustus 2009 @ 12:17:

Hee Tinus, wilde je net schrijven dat er bij Forummededelingen staat dat topics met meer dan 3000 berichten een slotje gaan krijgen - hopelijk dat hiermee de traagheid op het forum verholpen gaat worden. Heb er een hard hoofd in, maar goed.

Maar misschien is het een idee om alvast een nieuw topic aan te maken, voordat het hier pardoes op slot staat. Ik wil het wel doen, maar weet niet hoe ik de tabel erin moet krijgen.Eh.... ff kijken hoe dat ook alweer moet dan... Maar heb nu even geen tijd! Redden we het nog even, hoever zijn we?
We zitten er al ruim overheen.

Wacht even, ik vogel wel even hier, zonder een nieuw topic aan te maken. Heb een ideetje, misschien als ik jouw OP quote of zo dat ik dan de link krijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven