Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ik grinnik wel heel wat af in mijn eentje he?
Heeeee, we kunnen ook zoenen met een Angel. Zeeeheeeessss, kom je nog langs?
Grinnik jij maar lekker hoor, moppie!
quote:Toet schreef op 03 augustus 2009 @ 23:46:

Heeeee, we kunnen ook zoenen met een Angel. Zeeeheeeessss, kom je nog langs?

Huh?

Que?

Watte?
Who tf is 6?
Sjee, 6. (al weet ik niet wiewatwaarhoe)

En ik vind die 5 al zo'n trut.

En kan ik alleen een rare discussie vinden tussen Laindia en 5. Laat ik nou net vinden dat zij elkaar best verdienen.
Zeg Kjong, ga jij eens even rap aanmelden voor die HalloMeet!

En wtf is 6??
Hallomeet?

Ik ben 6 Kjong. Heb vakantievleugels. :-)
Da's de grote Viva meeting Meave.
Tickets lagen nog in de la van de Thalysmevrouw die ziek was geworden. Gelukkig contact gekregen met haar collega, dus vertrek ik vandaag als nog naar Brussel. Pfieuw.

Minder gaar na nachtje slapen madootje? Hopelijk geen spokende kindjes gehad vannacht?

Meave dear, die vakantievleugels staan je enig!
Veel plezier Toet.

Helaas wel gaar. Bikkel is vannacht uit bed gevallen. Was wel erg sielug. Het mannetjes was helemaal over de flos.
Och jeetje, arme ziel. Zal wel even geduurd hebben alvorens ie weer sliep?

Ik moet volgende week 2 daagjes naar Bloesdorp. En dan is ze er niet....... Hmmm, dan maar het Cityhotel.
Ik heb betaald.

8fokkinghonderdfokking30 fokkingeuro.

En ik kan nu niks meer doen.

Het is geheel aan mijn meneer en ambassade om al mijn werk wel of niet compleet te verpesten.
Bonjour. Ici votre Dessert. Dessert est Toet en francais naturellement

Ik kan gewoon forummen in de Thalys. Hoe deca is dat?

Pfieuw. Dat is een hoop geld Kjong. Maar hee, daar krijg je dan ook wel wat voor. Een vent!
Ik kreeg gewoon een drankje en eten in de Thalys. Hoe deca is dat? Lief is zojuist in Rotterdam ingestapt. Die zit nu op zijn eigen laptop zijn werkuren in te vullen. Haahahaahaha, zitten we allebei te laptoppen in de Thalys. Nou ja, neuken kan toch niet hier
Tuurlijk wel, beetje creatief zijn, Dessert!
Ik kan wel wachten tot ik mijn hotelbed zie. Maar je hebt gelijk, in principe is alles mogelijk natuurlijk.
Als je nou the mile high club hebt voor vliegtuigen, wat heb je dan in de thalys?

The half open toilet club?
Ik heb het toilet nog niet opgezocht Kjong.

Maar inderdaad; briljante vraag!!!
Ik log uit. Ga een half uurtje van uitzicht genieten. Tot gauw dames!
Goedenmorgen!!

Kom je rond 12 uur in de nacht thuis.. gaat een buurman 's morgensvroeg z'n postzegeltje gras elektrisch snoeien. En daar deed hij ongeveer even lang over als ik vroeger twee postzegels (aan elkaar) deed, met de hand. Dat maakt trouwens ook een klereherrie, dat dan weer wel.

Anyways.. de Dreamfam is thuis en alweer wakker. Dacht gisterenavond nog ingehaald te worden door Madootje, dus heb even wat snelheidsbekeuringen geriskeerd.. was d'r niet. Had me nou zo leuk geleken, toeterend en zwaaiend langs te rijden

Heb alleen laatste berichtjes gelezen.. Toet in Thalys.. Xop in Bloestown zonder Bloes en Kjong in spanning of haar meneer nu éindelijk eens komt!

Afijn

ik moet aan de was.. Gelukkig niet veel kleren gedragen, met vakantie
Later is nu
Welkom thuis, Dream!

Ik heb de spullen klaar en ga weer lekker naar het meertje... vakantie is zoooo heerlijk. Ik wil NOOIT meer aan het werk!
Welkom terug Driem.

Kun je straks net zo jaloers worden als ik, op je werk zittende, terwijl anderen posten dat ze in de butienlucht vrij zitten te zijn.

quote:dreamer schreef op 05 augustus 2009 @ 10:44:

Heb alleen laatste berichtjes gelezen.. Toet in Thalys.. Xop in Bloestown zonder Bloes en Kjong in spanning of haar meneer nu éindelijk eens komt!

Je bent niet geheel bijgelzen denk ik. Want...

HIJ KOMT!

Dus. Als je meer wilt weten zie ak.

Zal ik nog maar een keer koffie namens jou neerzetten?

Wel relativerend trouwens Toet, dat ik voor die 8fokkinghonderfokking30 fokking euro een hele vent krijg gepresenteerd.

Een beetje goeie hoer inhuren voor een jaar of wat is duurder.
Mijn moeder smst me; of ik iemand weet die een effen grijs knuffelig poesje van een maand of 4, met groene ogen, wil.

Tss.

De kattenMie.

Heeft weer een weesje gevonden in TR. Of het verhaal zal wel zijn dat het weesje haar heeft gevonden.

Op vakantie werden we echt gestóórd van haar met haar sjielugediertjesvoeren.

Ze snapt gewoon na 15 jaar niet dat het leed groter is als je die dieren wél te eten geeft, dan als je ze compleet negeert en de natuur op haar beloop laat.

Dus hadden we bijv een schurftige wilde hond elke dag aan het hek staan, omdat die eten wilde, en later eiste.

Die hond is niet voor niks uit zijn roedel gestapt/gegooid. Daar is was mee. En dan moet je als mens je er al helemaal niet mee bemoeien. Behalve hem evt uit zijn lijden verlossen, ipv het te verlengen met wat bakken voer tot je alsnog weer de grens over verdwijnt.

Maar goed.

Mot er nog iemand een poes?

(Hij is wel heeeeeel schattig, en goed verzorgd, en als zelfs ik dat zeg, dan kom je van goede huize)
Nope... genoeg gedonder met de katjes hier. Hubert is net harske ziek geweest, Muts is inmiddels bij vriendin, maar ook ziek geworden en ook gaat het niet met haar andere kat, dus waarschijnlijk krijgen we haar terug en hebben we dan 4 katten. Lijkt me genoeg.

Ik vind eigenlijk dat Ely meldplicht heeft, vanaf nu.

Lekker weer de hele dag aan het meertje gehangen met de koters, man man man, wat zaaaalig dit!! Ik wil echt voor altijd vakantie!

Vanavond zomerfeesten... JIHAAAAAAAAAA!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven