Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wow Appel!! je bent toch niet stiekum een kerel he?
Hey E! zondag ook nog actief geweest? Ik helemaaaaal niet.

Pump ze straks! Strakke bips krijg je!
quote:Olive01 schreef op 04 augustus 2009 @ 18:56:

Nog ff naar Erykah zwaaien voor ik ga

zwaai terug
quote:appeltje72 schreef op 04 augustus 2009 @ 19:00:

Hey E! zondag ook nog actief geweest? Ik helemaaaaal niet.

Pump ze straks! Strakke bips krijg je!Heee Appeltie....zondag mijn crib gecleaned dus ben wel ietwat actief geweest. Jij lui wijf....helemaaaaaal niets gedaan?
Condooms????

Meisjes, allemaal bedankt voor jullie lieve wensen! Ik ga jullie denk ik ook best een beetje missen..

@Appel: tja..ik denk ook niet dat ik moet gaan backpacken

@Xen: Doel je nu op R.??

@Erykah: Sport ze weer! En ik ben er voorlopig nog wel hoor

@Olive: gelukkig dat je bij je ouders de medicijnen kunt ophalen!
quote:Xenia66 schreef op 04 augustus 2009 @ 19:00:

Wow Appel!! je bent toch niet stiekum een kerel he?

Dat leer je vanzelf af om zoveel mee te sjouwen Had nog andere troep bij me zoals...

- dikke lonely planet en kaarten

- laptop, camera en aanverwante zaken

- m'n duikshorty, bril en vinnen

- slaapzak en lakenzak

dan is die rugzak zo vol hoor, dus er kon niet veel kleding mee.
quote:Erykah schreef op 04 augustus 2009 @ 19:01:

[...]

Heee Appeltie....zondag mijn crib gecleaned dus ben wel ietwat actief geweest. Jij lui wijf....helemaaaaaal niets gedaan? Nee eeeeecht helemaal niks! Vieb was nie binnen eej....dan maar vervelen
Ja condooms Indi...noooooit vergeten!

Voor je het weet loop je wat tegen het lijf Alhoewel....ik deed er 3 maanden over en toen was het pas raak
Appel
? op R? over dat met mij laten sollen bedoel je?
ja? Gewoon een oprechte vraag hoor..of zie ik spoken en heb je het over die collega?
Ik had t over de collega :-)
hahaha..ben bevangen door de hitte denk ik

Hoest met R. eigenlijk?
Vrijdagaond-n8 + za.ochtend nog goed :-)
Indiiii goeie reisssssss!

Rykah, lekker gepumpt? Heerlijk lesje is dat toch. Heb het zondag ook weer eens gedaan, was even terug. Zaterdag XCOlesje gehad, mensen dat was een intensief uurtje, voel het nu nog! En gister Kickfun gedaan, samen met mijn jongste, dat was echt super leuk. Volgens instructeur is hij talentje dus we gaan nu eens bij een boksschool kijken, wie weet vindt ie het leuk.

Olijf, gelukkig dat zus nog had! Kan je niet automatisch laten hernieuwen dat recept?
Dan is het goed, Xen
Is iedereen weer vertrokken?? Ik ga een wijntje nemen..op mijn vakantie!
Ja he, ben ik er, is iedereen alweer weg.

Indi, voor het geval je het nog leest: Nogmaals fijne vakantie!!!

Olijfje, wat een k-zooi zeg, met die medicijnen. Wat raar ook, dat medicijnen 'uitverkocht' kunnen zijn. Je hebt daar toch een recept voor neem ik aan?

Appel, leer mij de kunst van het 'travel light' eens. Ik ga straks ook met rugzak op pad, en ben nu al bang teveel mee te nemen, en dan dus vooral geen plek meer te hebben om de dingen die ik daar (ongetwijfeld) ga aanschaffen, mee terug te kunnen nemen.

MP, leuk dat jij kickfun doet met je kindje. Dat moet ik ook eens gaan doen, lijkt me wel lachen!

Xen, ik vind je ook wel stoer, hoor, dat je niet met je laat sollen en dat je het bespreekbaar maakt. De beslissing op zich is al stoer

Oh, nog even over het verhaal van de minnares met de gebonden man. Gisteren stond de man met de mooie ogen weer voor de deur, en ik heb eerst uitgevonden of ie een vriendin had, wat het geval was, dus ik heb hem weer rechtsomkeert laten maken. En dat kwam toch wel een beetje door jullie verhalen hier

En wat betreft sms-verkeer met MM, ik ben begonnen (Olive, hahaha, lekker puberale vraag, maar ik zou hem ook gesteld hebben), maar ik kreeg van hem wel de meest schattige dingen terug. Maar ja, eerst maar eens op vakantie, dan zien we wel.

En Erykah, het is niet zo dat ik niet verliefd WIL worden, maar ik zou het liever nog even uitstellen en nog even lekker mijn eigen dingen doen, solo, zeg maar.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
ik ben er nog hoor! Ga voorlopig niet slapen ook..lukt toch niet.

Wat stoer dat je die kerel de deur gewezen hebt, MissT.! Echt stoer!

En wat lief die smsjes van MM
Dank, Indi! Was stiekem ook wel trots op mezelf....

En die sms-jes, tja, ik moet er stiekem toch wel van glimlachen. En ik hoop dat we na de vakantie gewoon weer 'vrolijk verder gaan'.

Ben jij helemaal klaar voor vertrek?
Welldone MissT. En smsjes zijn leuk! Aandacht is toch altijd fijn?
Indi:ik drink nog wel 1tje met je hoor, MT ook?

MT: wat stoer van je! Maar hoezo moest je hem nog vragen of ie bezet was? Dat wist je toch al? En idd niet verliefd worden op iemand die (nog) geen relatie wil, geeft alleen maar verdriet. Je sololeventje klinkt super, dus ga gewoon zo door. Ga je trouwens alleen op vakantie of met missie?
Ik drink er ook wel eentje mee. *geeft fles door aan MP*

Ja, ik wist wel dat ie bezet was, Xen, maar heb hem er nog even goed over aan de tand gevoeld, in de zin van: waarom ben je dan hier, en wat wil je van mij? Beetje hakken, beetje schuldgevoel. Werkte wel, hahahaha

En ja, ik ga alleen op vakantie, in de herfst ga ik met missie.

Nu vrienden opzoeken en dingen alleen doen.

Vind ik heerlijk!
Tja MT, goed van je hoor daar niet van, maar ik had het bij mijzelf gehouden, zo van: ik heb hier geen trek meer in, voel me hier te goed voor, klaar. Nu schuif je alles op hem, terwijl jullie samen in die ' relatie' zaten, snap je?

Dat vind ik nu weer stoer, zon reis alleen maken. Hoop t ooit zelf nog eens te kunnen. En ik ben ook altijd backpackend op vakantie gegaan, leerde wel om steeds minder mee te nemen, maar toch waren 6 paar schoenen meer regel dan uitzondering...erg i know.
Xen, dit is niet mijn sv, over wie we het nu hebben. Dit is die man die een paar weken geleden opeens uit het niets weer voor mijn deur stond. Die bleek dus wel interesse in mij te hebben, en ik vermoedde dat hij een vriendin had. Toen hij dus gisteren voor de deur stond, heb ik het daar heel uitgebreid met hem over gehad. En dus ook gezegd dat ik het niet zie zitten om zijn 'bijzit' te worden, zeg maar, en dat ik vond dat ie maar lekker naar zijn vriendin moest gaan.

Nou ja, zo stoer is het nou ook weer niet, hoor, die reis. Ik kan nou eenmaal best goed met mezelf opschieten, en vind het leuk om te kunnen gaan en staan waar ik wil. de laatste week heb ik een strandvakantie met een vriend van me die ik tijdens een eerdere reis heb leren kennen, en daar heb ik ontzettend veel zin in. En ik ben ook wel zo'n typje die heel makkelijk contact maakt met anderen, en als je alleen reist, doe je vaak de leukste contacten op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven