Mijn man smst dagelijks met 'een vriendin'

04-08-2009 22:04 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man smst dagelijks meerdere keren met een een vrouw die hij een tijd geleden heeft leren kennen op zijn werk. Nu werkt zij daar niet meer.

Het gaat echt om zo'n 10 smsjes per dag en hij smst haar ook als hij op zijn werk zit. Die smsjes gaan over vanalles, maar ook over persoonlijke zaken zoals of zij het heeft 'gedaan' die nacht etc etc, Dit weet ik omdat ik wel eens in zijn telefoon heb gekeken. Meestal wist hij die smsjes gelijk weer.

Hij zegt dat het allemaal erg onschuldig is en een leuke onderbreking van de dag, maar ik vind het toch niet erg leuk.

Hij ontmoet haar niet (ze woont ook aan de andere kant van het land) dus het gaat puur om die smsjes.

Moet ik mij zorgen maken dat hij al die persoonlijke dingen met haar deelt per sms of moet ik het ook maar zien als 'een leuke onderbreking van de dag'?
Ik weet niet of je je zorgen zou moeten maken maar ik zou er in ieder geval ook niet bepaald blij van worden als mijn vriend dat deed.

Heeft hij je zelf verteld over het smscontact met haar of ben je er 'per ongeluk' achter gekomen?
Ik zou snel zorgen dat ik zo,n ''leuke'' onderbreking van de dag kreeg,

kijken hoe leuk hij dat vindt.......
ik zou het ook niet leuk vinden zeg...

en wat koekiemonster/biebelie vraagt.
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. Vind het ook raar dat hij de sms-jes wist. Als het om een gewone vriendschap tussen hun gaat dan kan hij jou daarin ook betrekken en er gewoon over praten.Nu zit er iets stiekems aan. Ik neem aan dat je met hem besproken hebt dat jij dit niet leuk vind. Hoe heeft hij daarop gereageerd?
Tja, ik zou hier niet blij van worden. Maar er zijn relaties waarin veel kan, flirten en soms meer, geaccepteerd wordt van elkaar. Ik vind het dan wel van belang dat er niet met twee maten gemeten wordt. Heb jij in jullie relatie ook de ruimte om op deze manier met mannen om te gaan?
mmmmmm een moeilijke..je man doet er niet echt moeilijk over..

Laat hij de berichtjes aan jou lezen? of lees je ze stiekum.

Zou me wel afvragen waarom hij ze wist.

En met manlief afspreken dat te intieme details ook intiem moeten blijven, maar dan met jou.

Tja dan zou ik misschien wel vrede hebben met zijn verklaring dat het een leuke onderbreking van de dag is.

groetjes
ik ben er per ongeluk achter gekomen toen ik een telefoonnummer opzocht in zijn telefoon, overigens met zijn toestemming hoor want hij zat er gewoon bij. Ik ging automatisch even kijken bij zijn smsjes en toen zag ik ze dus. Toen hij even later sliep, ben ik verder gaan kijken en daar zag ik echt iets van 40 smsjes van de laatste 3 dagen. Het onderwerp varieert steeds, het gaat of over niets, over wat ze die dag hebben gedaan en sex is ook een regelmatig terugkerend onderwerp.

ik heb hem daar mee geconfronteerd, hij schrok er helemaal niet van en deed het dus af met 'een leuke onderbreking van de dag'. Ik geloof hem ook, maar toen ik een paar dagen geleden weer even wilde kijken, was alles gedelete, terwijl ik hem wel eens hoor of zie smsen.

Ik vertrouw hem wel, dat is het niet. wat ik wel erg vind is dat hij dingen deelt met een (onbekende) vrouw die hij ook met mij kan delen en dat dus vervolgens niet doet.
Heb je dat laatste ook tegen hém gezegd??

Dat hij jou daar pijn mee doet en dat je graag wilt dat hij dat met jou deelt???
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?.. en heeft vriendin ook een vaste partner?

Misschien gaan ze elkaar nog wel ontmoeten.. weet jij veel
10 smsjes per dag? en dat per week, per maand etc

dat gaat aardig in de papieren lopen.
Misschien ben ik te burgelijk of te star maar..... ik vind het echt niet kunnen wat je man doet. Hij moet daar gewoon mee kappen als jij aangeeft dit niet leuk te vinden (kan hij trouwens zelf ook bedenken).
zou het overigens wel irritant vinden als hij naast me op de bank zit, en allerlei intieme details met haar sms't

en dan daarbij waarom moeten ze het over sex hebben.

Geilen ze elkaar op per telefoon soms
Ja natuurlijk heb ik dat tegen hem gezegd, maar hij doet er echt zo luchtig over (misschien is dat het ook wel). Hij zegt dat wij zoveel meer delen dan die vriendin met die smsjes en dat ik er niet meer van moet maken dan het is.

in het diepste van mijn hart zou ik willen zeggen dat hij er mee op moet houden, maar dat durf/wil ik ook niet want dan ga ik er misschien juist meer van maken dan het is en dan wórdt het juist ook meer, gaat hij daar met haar weer over smsen etc etc
Daar heb je toch bundels voor tegenwoordig Festen?

Maar ik zou er ook niet blij van worden als het 'stiekem' zou gaan. Ongeacht zijn reactie daarop.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat hij vraagt aan haar of ze "het" gedaan heeft.....daar zou ik zelf een probleem van maken. En dan 10 keer op een dag....nee, ik zou dit heel vervelend vinden.
quote:Festen schreef op 04 augustus 2009 @ 22:20:

10 smsjes per dag? en dat per week, per maand etc

dat gaat aardig in de papieren lopen.Welnee ; met een abonnement van 7,50 mag je al 100 SMS'sjes sturen en dan kun je ook nog bellen ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vertrouw altijd op je intuitie. Die liegt niet. Betekent niet dat hij direct vreemdgaat, maar wel een gevaarlijk spelletje aan het spelen kan zijn die uiteindelijk die richting in zou kunnen gaan.

Niets mis met je grenzen alvast heel erg duidelijk aangeven. Allereerst zelf je grenzen bepalen. Niet durven aangeven zal hem daar wel overheen laten gaan.
Sorry sanarama voor mijn botte vragen.. merk dat ik beetje kwaad wordt, heb het zelf ook aan de hand gehad maar dan via de mail.

manlief mailt overigens nog steeds, maar laat die rare fratsen nu achterwege.. hij geeft overigens aan dat ie het leuk vind om een vriendin te hebben waarmee hij zulke dingen kan delen (geen sex)

Dit heeft niets te maken met mij.. maar zij kan objectief naar hem luisteren.. en dat vind hij fijn.

Ik vertrouw hem nu, maar had toen ook mijn twijfels hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 augustus 2009 @ 22:23:

[...]

Welnee ; met een abonnement van 7,50 mag je al 100 SMS'sjes sturen en dan kun je ook nog bellen ........meen je niet? huh? nee joh.
En als het dan zo weinig betekend voor hem en het is allemaal maar luchtig en onschuldig en blablabla...moet het toch ook niet zo'n probleem voor hem zijn om er mee te kappen op het moment dat jij aangeeft er last van te hebben!

Kom voor jezelf op meis!

Als dit over jouw grens gaat is dat gewoon zo,hij is met jou getrouwd en heeft met jou rekening te houden!
hij doet het niet echt stiekem, hij zegt dat hij het meeestal op zijn werk doet en soms in het weekend. Pffff moeilijk vind ik dit hoor.....kon ik hem maar ergens op betrappen of zo, maar dat kan ik dus niet. Ja ok, wel op die sexopmerkingen, maar dan zegt man weer dat hij het toch niet met haar doet en alleen met mij.

Zij heeft een vriend en 2 kinderen.
hij mailt overigens geen 10x per dag maar zo 1x per maand en ziet haar 4x per jaar voor een gezamelijk etentje
quote:Festen schreef op 04 augustus 2009 @ 22:27:

[...]meen je niet? huh? nee joh.Jawel. Vodafone. Die ga ik nl ook nemen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Niet op hol slaan Sjer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven