December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle topics groter dan 3000 postingen gaan een slotje krijgen, vandaar dus een nieuw topic aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik ben dus weer te laat met verzoek om een andere topictitel.

Ik vind dat december 2006 zo zoekmachine gevoelig
Mooi Ainne dan zitten we niet zonder hihihi.
quote:Ainne schreef op 05 augustus 2009 @ 12:55:

Alle topics groter dan 3000 postingen gaan een slotje krijgen, vandaar dus een nieuw topic aangemaakt. 5000. Last van nesteldrang vandaag?
Oh sorry KM. Maarre, titel kan toch haast niet neutraler en toch lading-dekkend?

Als ik dat in google gooi kom ik niet hier in ieder geval, ook niet als ik het woord forum erbij zet.

Wie past de tabel eigenlijk aan? Want dan kan in ieder geval aroY en R, Y en A veranderd worden.

Ga nu lunchen trouwens!
quote:Star schreef op 05 augustus 2009 @ 13:06:

[...]

5000. Last van nesteldrang vandaag?

3000 - lees forummededelingen maar.

Excuses mogen hieronder!

Enne, sta jij al op knappen inmiddels?
Extreme nesteldrang van de angels dus

Ik vind het theehuis, niet groepje en mutsen en weet ik veel allemaal anders een stuk neutraler hoor

Waarom moet die tabel er trouwens hier nog in? Ik hoef er niet meer zo nodig in hoor. Of zet m op HM
O ik loop hopeloos achter dus, my humble apologies dear

In dat geval ga ik ook maar even aan de nesteldrang toegeven.

Knappen moet ik in principe pas 31 augustus.
Djaysus KM, kun jij niet weer even gaan wieberen of zo!!

Zeg maar allemaal wat jullie willen, andere titel, tabel weg of niet, I don't care!!

Tsk, dacht behulpzaam te zijn hier voordat de engels de zooi weer pardoes op slot gaan zetten, dat zal me leren. *Mopperdemopperdemopper*

Nu echt lunchen/holiday outfit kopen!
Oke dan Star, apologies accepted!!
Ik vind jullie tabel wel leuk want nu kan ik namen spieken en zien dat Ainne en ik op dezelfde dag geworpen hebben
*wiebert weer*
Anjaaa ik ga morgen waarschijnlijk weer paardrijden. Op die manege in eigen woonplaats dan. Buiten ruiden doen ze in de duinen en het is gewoon op fietsafstand.

Ik heb het gewoon echt heel erg nodig om een paar leuke dingen helemaal voor mezelf te hebben want ik vind het echt zwaar, die zorg voor een kind. Jammer dat er bij jou niks in de buurt is.

Flodder: Naar buiten is zeker ook leuk met een paard, maar ik mag nu niet zelf naar buiten nog met een paard. Jij wel? of doe je dan van die groepslessen? Ik wil juist uiteindelijk zelf naar buiten kunnen want dat vind ik veel leuker om het zelf te bepalen hoe en wanneer ik rijd.

Ik ga nu even naar het zwembad of zo met Y. Heeft net geslapen want was echt in jankstand. Nu dus even flink afmatten voor vanavond
Hallo,

Jeuh, een fris topic. Maar KM, hoezo is december 2006 nou zo'n zoekgevoelig topic? Ja, alleen voor wie weet dat je op viva zit. Da's waar (ik denk stiekem altijd: mijn kind is van november dus dan kijken ze niet hier *grijns*).

Als ik mag kiezen (en dat mag ik vast), zou ik toch ook graag de naam van M uit de tabel willen.. ik sta ook zo lekker bovenaan. Iemand die vermoedt dat die mij kent zal daardoor meteen bevestiging krijgen. Het zit me niet zo lekker..
1206 kan ook als titel, zo'n soort topic bestaat er ook voor 0305 ofzo.
Fijn dat het zo gelukt is, Ainne!

Ik hobbel weer terg naar mijn kookboekje...
Nou, dan maken we toch weer een nieuw topic aan? Eentje waavan de titel op HM staat zodat mensen die via het oude topic weer hier in dit topic komen niet kunnen lezen dat ons nieuwe topic de 'Topic-troela's' oid gaan heten en zo ons toch weer kunnen vinden.

De tabel veranderen voor wie wilt, maar van mij mag ie dr in principe uit.

Maarrrrrr als iemand je herkent in de andere topics en hij zoekt verder op je nick (vergrootglas) ipv welk nieuw topic dan ben je toch zo weer gevonden....

Tsja, en anders gaan we (zoals wel eens geopperd is) helemaal verder op HM of we verhuizen naar Libelle, Babybrabbel of de Magriet...

(maar dat moet hier dan ook niet vermeld worden want als mensen dat dan weer lezen dan verhuizen ze mee naar de nieuwe locatie )

Dusssssss...

(Yeah, wat ben ik af en toe toch slim! )

*Ben weer weg, M. viert zn verjaardag*

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 05-08-2009 14:46
Reden: foutje
% gewijzigd
Babybrabbel, Libelle of Margriet?

O Nursie, wat ben je ook een lekker wijf!
Titel kan zo veranderd worden via een Angel, no problem, maar heel eerlijk gezegd vind ik het onzin, want je moet wel heel veel zoektermen in google gooien, wil je hier terecht komen. En dan zou december 2006 dus niet eens meer genoemd mogen worden in het hele topic. En het hele december 2006 is toch juist wat ons hier bindt.

Als iemand je zo graag wil vinden, dan zal dat ook wel lukken met een Troela's-titel. En daarbij, de hele persoonlijke dingen worden toch sowieso nooit besproken hier, maar op HM?

Persoonlijk vind ik ook de tabel juist wel prettig, handig om te zien wiens kind(eren) nou wanneer geboren zijn, altijd leuk om wat felicitaties te posten hier. En natuurlijk kunnen bepaalde namen eruit gehaald worden.

Alleen, ik kan dat niet, heb geen controle over de tabel. En weet eigenlijk ook niet precies hoe dat moet. Excel als plaatje ergens opladen geloof ik, maar het hoe en wat weet ik niet.
Eens met Ainne.

* ben weer weg
Tinus heeft het bestandje van de tabel dat achter de link zit, geloof ik. Dus die zou dan 'erlijn' even weg moeten halen :-)

Ik vind de tabel ook handig met verjaardagen. Als HM echt goed beviel, waren we allang daar alleen. Maar elke keer dat iemand dat oppert, komt het er niet van, dus blijkbaar geeft de meerderheid de voorkeur aan Viva (ik ook).
Er staat mij iets bij dat het Loewyz dit bijhield, maar zeker weten doe ik het niet.

Ik wil best wel gaan pielen, maar dat moet ik echt op mijn gemakje thuis doen, gaat hier niet lukken. En dat gaat ook pas na mijn vakantie lukken, ben de komende drie avonden druk.
Nee joh, niet gaan pielen, Tinus of Loewyz houdt het bij (ik dacht dat Tinus het had overgenomen maar dat weet ik nu niet meer zeker, Tinus??)
Mette:

Dank u

Weet niet precies wie de tabel kan veranderen maar als dit kan vermeld mijn/onze kids dan maar als R. Y. en A.

En verder meiden....vind ik alles best... we zijn toch al met zn alle google-baar als men perse zou willen dus ik geef er geen reet om.

Dus bijdeze voor alle ongewenste meelezers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven