December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
donderdag 6 augustus 2009 om 23:07
Dagje zonnen zit er op. Heerlijk. Floortje was met zussen mee varen met nichtjes en dochtertje van nieuwe vriend van mijn zus. Heeft gevaren en de hele dag in het water gelegen ongeveer. Ze schijn echt te hebben genoten. Jammer dat ik er niet bij was. Maar daar had ik even geen zin in met die 3 zonder kinderwagen ofzo.... Dus Timo en ik hebben bij een vriendje van hem in de tuin gezeten. Heerlijke tuin. Pepijn dronk, lachte of sliep. Haar baby ook (is even oud) en Timo en haar zoontje (ook even oud) hebben heerlijk gespeeld. Super lekker.
Nu ga ik lekker naar bed. Morgen komt P weer thuis !!
Nu ga ik lekker naar bed. Morgen komt P weer thuis !!
vrijdag 7 augustus 2009 om 08:47
Mette die arme Noof! Dat panische voor alles wat vliegt is heel herkenbaar. Davina is nog steeds bang voor alles dat vliegt maaarrrr het is al wat minder geworden. Gelukkig want is nu toch al weer wat weekjes geleden dat ze gestoken was door een bij.
Falcon nee maandag is mijn dagje met Davina. Volgens die psycholoog overbelast ik mijn lichaam al van jongs af aan omdat ik al zo vroeg klachten had. En hij vroeg zich af hoe ik het in mijn hoofd haalde om te sporten, dat dat al teveel gevraagd was van mijn lichaam. Nou eigenwijs als ik ben ga ik zo toch nog lekker even sporten (doe het wel heel rustig). Als uit de evaluatie van de fysio blijkt dat het echt te veel is dan stop ik wel (met veel tegenzin) maar eerder niet. Klinkt eigenlijk heel fout maar goed dat leren ze me vast wel af op die cursus hihi.
Floddertje klinkt als een heerlijk dagje!
Falcon nee maandag is mijn dagje met Davina. Volgens die psycholoog overbelast ik mijn lichaam al van jongs af aan omdat ik al zo vroeg klachten had. En hij vroeg zich af hoe ik het in mijn hoofd haalde om te sporten, dat dat al teveel gevraagd was van mijn lichaam. Nou eigenwijs als ik ben ga ik zo toch nog lekker even sporten (doe het wel heel rustig). Als uit de evaluatie van de fysio blijkt dat het echt te veel is dan stop ik wel (met veel tegenzin) maar eerder niet. Klinkt eigenlijk heel fout maar goed dat leren ze me vast wel af op die cursus hihi.
Floddertje klinkt als een heerlijk dagje!
vrijdag 7 augustus 2009 om 11:20
Nou dat schijnt nou juist een beetje het probleem van fibro patienten te zijn ...... die zijn niet in staat naar hun lichaam te luisteren. Dus voor mijn gevoel nu heb ik het prima gedaan, maar volgens hun is dat dan nog veels te veel. Zo is mij dat gisteren uit gelegd dus ben benieuwd straks op de cursus.
vrijdag 7 augustus 2009 om 16:52
Lekker rustig hier. Da's maar goed ook, ben veels te druk om te forummen. Nog anderhalf uur en dan ben ik klaar hier. Heb superveel gedaan, jongens wat kan ik toch efficient werken als ik een deadline heb. Ik zei het pas nog tegen mijn baas, dat ik parttime zou moeten werken, dan ben ik veel efficiënter.
Mette, wat lachen zeg, je nieuwe FB-vriendin. Zei ze niet, wie ben jij eigenlijk dat je zo graag vrienden met we wil zijn? En heb je haar al verteld dat ze lelluke kinderen heeft?
Mette, wat lachen zeg, je nieuwe FB-vriendin. Zei ze niet, wie ben jij eigenlijk dat je zo graag vrienden met we wil zijn? En heb je haar al verteld dat ze lelluke kinderen heeft?
vrijdag 7 augustus 2009 om 19:28
tinus, en is de arm weer dun???
en arme nova, ook al gestoken. ik kan me voorstellen dat ze angstig was. ik lust geen krentenbollen omdat ik een keer gestoken ben toen ik een hap nam in de dierentuin.
fijn dat je met de training mee mag doen maincoon. hoe lang gaat het duren het traject...
zo heerlijk weekend, nog een weekje werken en dan lekker vrij.
en arme nova, ook al gestoken. ik kan me voorstellen dat ze angstig was. ik lust geen krentenbollen omdat ik een keer gestoken ben toen ik een hap nam in de dierentuin.
fijn dat je met de training mee mag doen maincoon. hoe lang gaat het duren het traject...
zo heerlijk weekend, nog een weekje werken en dan lekker vrij.
vrijdag 7 augustus 2009 om 19:48
Sannie het gaat 8 weken duren met 2 bijeenkomsten per week van 5 uur lang. Kan me voorstellen dat je geen krentebollen meer lust daardoor. Het is toch een flinke negatieve impuls die dan gekoppeld word aan een krentebolletje. Lekker bijna vakantie. Waar gaan jullie heen (wellicht heb je het al verteld maar ik heb niet terug gelezen toen ik terug van vakantie)?
vrijdag 7 augustus 2009 om 20:58
Mette wat sneu van die wesp. Wel weer goed zeg dat je zo'n dingetje bij je had om de angel weg te halen. Ik zou daar nooit aan denken. Niet dat je er veel aan had maar toch
Mainecoon fijn dat je met die groep mee kan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal meer gevolgd had, wat je nu precies gaat aanpakken. Maar het klinkt positief!
Verder niet veel nieuws hier.
Mainecoon fijn dat je met die groep mee kan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal meer gevolgd had, wat je nu precies gaat aanpakken. Maar het klinkt positief!
Verder niet veel nieuws hier.
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:26
Ainne, fijne vakantie!!!
Sannie; jij ook al bijna vrij, heerlijk!
Oef; Geen nieuws bij je? Geen leuke plannen voor het weekend?
Falcon; ik vroeg me af hoe het met je gaat, niet meer stressgevoel? Ik hoop iig dat je je alweer iets beter voelt.
Vandaag een heerlijk dagje gehad! Wel nog erg bang voor wespen maar wel al minder heftig dan gisteren. Noof had trouwens nog wat, ze moest plassen en ik keek de andere kant op. Ze was klaar, en ze zegt; Nu moet jij "Wauw" zeggen hoor, dat zeg je altijd..
Dus ik moest lachen en zeg "waaaaauw". Zegt ze heel droog en zonder te lachen: Ja, zo ja, goed hoor.
Ook nog, Noof wilde ijsklontjes in haar drinken: Mama mag ik nog ijsklompjes?
O wat vind ik een pratend kind toch leuk
Stef moest vandaag helemaal een beetje schaterlachen
Sannie; jij ook al bijna vrij, heerlijk!
Oef; Geen nieuws bij je? Geen leuke plannen voor het weekend?
Falcon; ik vroeg me af hoe het met je gaat, niet meer stressgevoel? Ik hoop iig dat je je alweer iets beter voelt.
Vandaag een heerlijk dagje gehad! Wel nog erg bang voor wespen maar wel al minder heftig dan gisteren. Noof had trouwens nog wat, ze moest plassen en ik keek de andere kant op. Ze was klaar, en ze zegt; Nu moet jij "Wauw" zeggen hoor, dat zeg je altijd..
Dus ik moest lachen en zeg "waaaaauw". Zegt ze heel droog en zonder te lachen: Ja, zo ja, goed hoor.
Ook nog, Noof wilde ijsklontjes in haar drinken: Mama mag ik nog ijsklompjes?
O wat vind ik een pratend kind toch leuk
Stef moest vandaag helemaal een beetje schaterlachen
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 21:27
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:35
Mette nee eigenlijk niet veel nieuws. Plannen voor t weekend. eh morgenochtend thuis met David en Rosanne. Brian en Peet doen altijd 'iets' samen zaterdagmorgen. Middag gaat Brian bij oma spelen en ga ik alleen lekker de stad in. Moet nu echt nieuwe bh's. Ik loop nog steeds met zwangerschaps bh's omdat mn oude niet meer goed zitten. Ik ben behoorlijk afgevallen (-20 kilo al!) maar onder mn borsten zit nog een randje van die mega-buik. Dus lang verhaal kort ik ga mn maat eens laten opmeten.
Zondag geen plannen.
En verder. Eh Brian is door een mug gestoken vannacht. Voor t eerst volgens mij. Maar ja dat haaaaalt t niet bij Noof dr wesp natuurlijk. En Rosanne gaat lekker zonder late fles. Is nog wel vroeg wakker maar dat gaat langzaam beter worden weet ik ondertussen uit ervaring.
Zie je? niet veel nieuws.
Heerlijk he die kletsende kinderen. Brian begint te praten zodra hij wakker wordt en stopt pas als hij in slaap valt. Hoewel.. hij praat ook in zn slaap.
Zondag geen plannen.
En verder. Eh Brian is door een mug gestoken vannacht. Voor t eerst volgens mij. Maar ja dat haaaaalt t niet bij Noof dr wesp natuurlijk. En Rosanne gaat lekker zonder late fles. Is nog wel vroeg wakker maar dat gaat langzaam beter worden weet ik ondertussen uit ervaring.
Zie je? niet veel nieuws.
Heerlijk he die kletsende kinderen. Brian begint te praten zodra hij wakker wordt en stopt pas als hij in slaap valt. Hoewel.. hij praat ook in zn slaap.
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:47
Mette ja dat zijn van die ontzettend grappige uitspraken. Hier ook dat soort uitspraken als ik iets goed of fout doe hihi.
Oef goed hoor zeg 20 kilo er al af! Lekker hoor nieuwe bh's ik moet ook weer eens wat nieuws kopen, maar ik stel het steeds uit. Denk dan ach nog een paar maandjes sportschool eerst dan ben ik vast weer een beetje afgevallen en pas als ik dan mijn ideale figuur heb dan pas ga ik de (hoognodige) nieuwe kleding kopen ........
Ainne heel veel plezier!
Oef goed hoor zeg 20 kilo er al af! Lekker hoor nieuwe bh's ik moet ook weer eens wat nieuws kopen, maar ik stel het steeds uit. Denk dan ach nog een paar maandjes sportschool eerst dan ben ik vast weer een beetje afgevallen en pas als ik dan mijn ideale figuur heb dan pas ga ik de (hoognodige) nieuwe kleding kopen ........
Ainne heel veel plezier!
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:52
Ja Mainecoon dat is veel he? Ideaal dieet je gebit laten aanpakken. Nog 10 te gaan hoor. Maar even voor de duidelijkheid mijn bh's moeten dus groter... rare tweelingbuik effect.
Nou dat wat jij denkt had ik dus eerst ook maar weet je ik vind het eigenlijk onzin om te wachten tot ik nog meer afgevallen ben. Misschien gebeurt dat helemaal niet en loop ik tot mn 70e in zwangerschaps bh's
Nou dat wat jij denkt had ik dus eerst ook maar weet je ik vind het eigenlijk onzin om te wachten tot ik nog meer afgevallen ben. Misschien gebeurt dat helemaal niet en loop ik tot mn 70e in zwangerschaps bh's
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:16
Oef dat is inderdaad een bijzonder effect hi hi zeker als je 20 kilo bent afgevallen en dan toch een grotere maat bh. Denk dat veel vrouwen dat wel zouden willen die combi. En ja ik ben ook wel beetje bang dat ik nog lang kan wachten met kleding kopen. Maar ja heb er nu toch nog geen geld voor hi hi
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:52
Hey!!
nou, ik heb HM 'bevuild' met een hoop foto's We zijn vandaag een dagje uit geweest en M. is nu op feest bij een vriend dus heb ik even de tijd genomen om alle foto's op mn computer te zetten en die dr opstonden allemaal te ordenen.
Ainne:
FIJNE VAKANTIE!!!
Mette:
Aaah... heeft ze er veel pijn aan? Ben momenteel ook extra blij dat onze meiden het liefst water drinken... aanmaak enz. daar komen ze meteen op af...
En heerlijk is dat he een pratend kind! Schattig van jullie Stef, dat lachen... ookal weer zoiets moois
Oef:
Jaaa! dat wil ik de dinsdag gaan doen! Dan gaan M. en ik shoppen. Wrs in Den Bosch of Eindhoven... weet niet waar je het best terecht kan bij een goede zaak, die ECHT verstand hebben van meten.
Goed hoor -20!
Sannie:
Lekker bijna vakantie!!
En brrrr... was je toen in je mond gestoken?
Zo, laat het hier even bij als jullie het niet erg vinden
xx
nou, ik heb HM 'bevuild' met een hoop foto's We zijn vandaag een dagje uit geweest en M. is nu op feest bij een vriend dus heb ik even de tijd genomen om alle foto's op mn computer te zetten en die dr opstonden allemaal te ordenen.
Ainne:
FIJNE VAKANTIE!!!
Mette:
Aaah... heeft ze er veel pijn aan? Ben momenteel ook extra blij dat onze meiden het liefst water drinken... aanmaak enz. daar komen ze meteen op af...
En heerlijk is dat he een pratend kind! Schattig van jullie Stef, dat lachen... ookal weer zoiets moois
Oef:
Jaaa! dat wil ik de dinsdag gaan doen! Dan gaan M. en ik shoppen. Wrs in Den Bosch of Eindhoven... weet niet waar je het best terecht kan bij een goede zaak, die ECHT verstand hebben van meten.
Goed hoor -20!
Sannie:
Lekker bijna vakantie!!
En brrrr... was je toen in je mond gestoken?
Zo, laat het hier even bij als jullie het niet erg vinden
xx
zaterdag 8 augustus 2009 om 11:17
quote:Oef schreef op 07 augustus 2009 @ 22:21:
ja als het nou mn cup-maat was die groter moest dan was t prima geweest Owh hihi ja dat kan ook natuurlijk. Ik dacht gelijk maar aan 1 soort maat, ben er een beetje uit wat dat betreft Sjeez het word echt tijd dat ik eens ga shoppen weer Maar dan moet ik toch echt eerst weer een baan hebben.
ja als het nou mn cup-maat was die groter moest dan was t prima geweest Owh hihi ja dat kan ook natuurlijk. Ik dacht gelijk maar aan 1 soort maat, ben er een beetje uit wat dat betreft Sjeez het word echt tijd dat ik eens ga shoppen weer Maar dan moet ik toch echt eerst weer een baan hebben.
zaterdag 8 augustus 2009 om 13:42
Hèhè, heb maar heel even tijd. Vanmorgen JP's motor wezen ophalen die voor een beurt was weggebracht. Bij thuiskomst snel weer in de auto gestapt naar mijn moeder, want ik ging met haar mee naar mijn opa die weer eens in het zh ligt. Er is alleen Danceparade in de stad vandaag dus we moesten een heel eind omrijden. Mijn opa heeft nog steeds hartproblemen en weer een klein infarct gehad, maar toen was hij al opgenomen. Reden van opname is nu een kleine wond aan zijn voet die zwart is geworden (necrose). Hij verging zo van de pijn dat ie nu al 3 weken aan zware pijnstillers in het zh ligt. Als hij gezonder was geweest hadden ze misschien zijn been moeten amputeren, maar dat zal hij niet overleven. Ze doen er nu alles aan om zijn been te behouden, maar dat gaat met veel complicaties. Ben heel benieuwd of hij zijn verjaardag in oktober nog gaat halen...
Kom ik net thuis, ligt JP gewoon in zijn bed!! Tsss, slaapkop. Niet gestofzuigd, was niet opgehangen... grrr. Hij was vannacht laat thuis van een bruiloft.
Nou ja, ik ga ff snel een rollade in de pan gooien voor vanavond. Als Manuel wakker is (en zijn luie papa ook) gaan we weer eens mijn schoonmoeder. Die hebben we door haar vakantie in Mexico al 6 weken niet gezien. Manu zal wel gaan springen van blijdschap als hij straks hoort dat we daarheen gaan! (heb het expres niet van te voren gezegd want dan had hij vast niet willen slapen.)
Ik las dat Ainne op vakantie is! Jammer dat ik geen fijne vakantie meer kan wensen....
En arme Noof met die wespensteek. Gemene rotbeesten zijn het! Ik hoop niet dat ze nu panisch gaat worden van vliegende insecten want vaak doet dat meer kwaad dan goed.
En Sannie, ja Manu's armpje is weer normaal. Het heeft zo'n dag of 2 geduurd tot de zwelling weer weg was.
Goed ik ga ff snel wat doen hier. Doei!
Kom ik net thuis, ligt JP gewoon in zijn bed!! Tsss, slaapkop. Niet gestofzuigd, was niet opgehangen... grrr. Hij was vannacht laat thuis van een bruiloft.
Nou ja, ik ga ff snel een rollade in de pan gooien voor vanavond. Als Manuel wakker is (en zijn luie papa ook) gaan we weer eens mijn schoonmoeder. Die hebben we door haar vakantie in Mexico al 6 weken niet gezien. Manu zal wel gaan springen van blijdschap als hij straks hoort dat we daarheen gaan! (heb het expres niet van te voren gezegd want dan had hij vast niet willen slapen.)
Ik las dat Ainne op vakantie is! Jammer dat ik geen fijne vakantie meer kan wensen....
En arme Noof met die wespensteek. Gemene rotbeesten zijn het! Ik hoop niet dat ze nu panisch gaat worden van vliegende insecten want vaak doet dat meer kwaad dan goed.
En Sannie, ja Manu's armpje is weer normaal. Het heeft zo'n dag of 2 geduurd tot de zwelling weer weg was.
Goed ik ga ff snel wat doen hier. Doei!
zaterdag 8 augustus 2009 om 14:16
Hahahah
eh juist ja, nu staat er dus even alleen 'hahaha' want bericht werd ineens geplaatst...
Maar ik vond het dus heel grappig dat JP gewoon in zn nest was gaan liggen Tinus
Hoe gaat het eigenlijk met je buik? Heb je al foto's?
Mette: vervelend voor Nova die wesp. Ik heb niet eens zo'n wespending in huis en ik zou eigenlijk ook niet meer weten wat ik zou moeten doen als Y gestoken wordt. Vroeger heb ik eens een heel bijennest achter me aangehad met heel veel steken tijdens een ponykampgebeuren maar ik weet nog iets met azijn maar verder niets meer... die gekke helm van Y trekt ook altijd wespen aan of zo...
Ik hoorde trouwens dat het vrijgezellenfeestje van de man hier ook op de gaypride toestand is gevierd... scheen heel populair te zijn voor vrijgezellenfeestjes
ehhhh ik ga straks naar Haarlem Culinair toe. Y heeft donderdagavond bij mijn moeder gelogeerd en gaat aankomende vrijdag weer logeren dan gaan we het vrijgezellenfeestje nog eens overdoen en lekker de kroeg in.
Gisteren bij vriendin geweest die nu een baby van 9 weken heeft. Hij zat even bij mij op schoot en ik zat even te wiebelen voor hem omdat hij eerst een beetje zat te pruttelen... valt hij gewoon in slaap dat is me met Y echt nooit zo gelukt! Y was lekker in de tuin aan het spelen daar met haar vriendje (en netjes haar kleren uitgedaan voordat ze in het badje stapte ) dus was wel een lekker middagje.
Ainne lekker zo'n weekje op vakantie!!!
Ik heb Brokeback mountain en the dark knight gehuurd in de bieb. Op mijn minitv vind ik the dark knight toch een stuk minder uitkomen dan op zo'n groot scherm
Die paardrijles op die manege in de buurt viel trouwens best tegen! Dat meisje deed een spw-opleiding en reed 11 jaar paard. Ja, leuk en aardig denk ik dan maar daar betaal ik geen 21 euro per half uur voor om daar les van te krijgen (ik kreeg dus helemaal geen tips over houding etc. maar ze liet me gewoon wat rondjes rijden etc) . Ik ga toch eens vragen wat die op dame op die andere manege voor opleiding heeft gedaan
eh juist ja, nu staat er dus even alleen 'hahaha' want bericht werd ineens geplaatst...
Maar ik vond het dus heel grappig dat JP gewoon in zn nest was gaan liggen Tinus
Hoe gaat het eigenlijk met je buik? Heb je al foto's?
Mette: vervelend voor Nova die wesp. Ik heb niet eens zo'n wespending in huis en ik zou eigenlijk ook niet meer weten wat ik zou moeten doen als Y gestoken wordt. Vroeger heb ik eens een heel bijennest achter me aangehad met heel veel steken tijdens een ponykampgebeuren maar ik weet nog iets met azijn maar verder niets meer... die gekke helm van Y trekt ook altijd wespen aan of zo...
Ik hoorde trouwens dat het vrijgezellenfeestje van de man hier ook op de gaypride toestand is gevierd... scheen heel populair te zijn voor vrijgezellenfeestjes
ehhhh ik ga straks naar Haarlem Culinair toe. Y heeft donderdagavond bij mijn moeder gelogeerd en gaat aankomende vrijdag weer logeren dan gaan we het vrijgezellenfeestje nog eens overdoen en lekker de kroeg in.
Gisteren bij vriendin geweest die nu een baby van 9 weken heeft. Hij zat even bij mij op schoot en ik zat even te wiebelen voor hem omdat hij eerst een beetje zat te pruttelen... valt hij gewoon in slaap dat is me met Y echt nooit zo gelukt! Y was lekker in de tuin aan het spelen daar met haar vriendje (en netjes haar kleren uitgedaan voordat ze in het badje stapte ) dus was wel een lekker middagje.
Ainne lekker zo'n weekje op vakantie!!!
Ik heb Brokeback mountain en the dark knight gehuurd in de bieb. Op mijn minitv vind ik the dark knight toch een stuk minder uitkomen dan op zo'n groot scherm
Die paardrijles op die manege in de buurt viel trouwens best tegen! Dat meisje deed een spw-opleiding en reed 11 jaar paard. Ja, leuk en aardig denk ik dan maar daar betaal ik geen 21 euro per half uur voor om daar les van te krijgen (ik kreeg dus helemaal geen tips over houding etc. maar ze liet me gewoon wat rondjes rijden etc) . Ik ga toch eens vragen wat die op dame op die andere manege voor opleiding heeft gedaan
zaterdag 8 augustus 2009 om 19:53
Hoi meiden,
Zo het grut ligt hier in bed, Tris is zich aan het omkleden, de kermis in de stad is weer begonnen en hij gaat op stap met de mannen.
Stef huilt nu ook voordat hij in slaap valt, maar o o wat gaat hij dan tekeer, een speenvarken is er Niks bij En als je dan bij hem kijkt dan lacht hij je toe met een paars hoofd van het huilen. Maar hij huilt heel hard en dan ineens, en dan ineens dan slaapt hij. Heel bizar.
Toch een beetje verwerken van de dag denk ik.
Het gaat echt zo goed met hem, maar ik durf nog niet te hopen dat het zo blijft. We moeten maandag weer naar de osteo. De meiden op het kdv hebben Ben (de osteo) al heilig verklaard Ze vroegen nog net geen foto met handtekening van hem
Zo het grut ligt hier in bed, Tris is zich aan het omkleden, de kermis in de stad is weer begonnen en hij gaat op stap met de mannen.
Stef huilt nu ook voordat hij in slaap valt, maar o o wat gaat hij dan tekeer, een speenvarken is er Niks bij En als je dan bij hem kijkt dan lacht hij je toe met een paars hoofd van het huilen. Maar hij huilt heel hard en dan ineens, en dan ineens dan slaapt hij. Heel bizar.
Toch een beetje verwerken van de dag denk ik.
Het gaat echt zo goed met hem, maar ik durf nog niet te hopen dat het zo blijft. We moeten maandag weer naar de osteo. De meiden op het kdv hebben Ben (de osteo) al heilig verklaard Ze vroegen nog net geen foto met handtekening van hem
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:34
Mette, fijn dat het de goede kant op gaat met Stef! We duimen mee..
Het gaat trouwens goed met mij, ik ben niet meer gestresst. Dat komt vooral doordat mijn projectleidster heeft gezegd dat ik wel onder werktijd wat mag doorwerken, het is ook gewoon voor het nieuwe project beter als het oude snel af is. Dus nu werk ik even flink door overdag ('s avonds ook wel wat, maar het hoeft niet meer allemaal 's avonds). Ik wil het graag af hebben voor we op vakantie gaan, dat is over drie weken. Ik wil het dan als geheel bij mijn begeleiders inleveren. Ik voel me alleen een beetje schuldig dat het nieuwe project even op een laag pitje staat.. terwijl we wel allemaal plannen aan het maken zijn voor congressen volgend jaar.
We gaan tv kijken! Doeg
Het gaat trouwens goed met mij, ik ben niet meer gestresst. Dat komt vooral doordat mijn projectleidster heeft gezegd dat ik wel onder werktijd wat mag doorwerken, het is ook gewoon voor het nieuwe project beter als het oude snel af is. Dus nu werk ik even flink door overdag ('s avonds ook wel wat, maar het hoeft niet meer allemaal 's avonds). Ik wil het graag af hebben voor we op vakantie gaan, dat is over drie weken. Ik wil het dan als geheel bij mijn begeleiders inleveren. Ik voel me alleen een beetje schuldig dat het nieuwe project even op een laag pitje staat.. terwijl we wel allemaal plannen aan het maken zijn voor congressen volgend jaar.
We gaan tv kijken! Doeg