Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Merci, is weg!
Hai Vief,

Het oude topic Het Bezemtopic

mag op slot.
Hoi VivaAngel,

Deze mag ook op slot: Raad de lokatie van deze foto
Angel, is het mogelijk dat de avatArs misschien ietsje vergroot kunnen worden? Volgens mij is daar aan de linkerkant van de berichten wel ruimte voor.

Nu is het soms zo dat avatArs niet duidelijk zijn door hun formaat. En dat is jammer. Vind ik.

Ik weet niet wat de rest wil, maar ik vind het leuk.
quote:shining schreef op 05 augustus 2009 @ 22:07:

Angel, is het mogelijk dat de avatArs misschien ietsje vergroot kunnen worden? Volgens mij is daar aan de linkerkant van de berichten wel ruimte voor.

Nu is het soms zo dat avatArs niet duidelijk zijn door hun formaat. En dat is jammer. Vind ik.

Ik weet niet wat de rest wil, maar ik vind het leuk.Durf je dat aan? Straks hebben we door zo'n verandering weer weken forum "problemen".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jamaar, dan hebben we wél mooie avatArs.
Jonna en Teigera, bedankt! Ik heb ze gesloten.

@Shining, als ik het me goed herinner (pff láng geleden ) konden er wel diverse afmetingen gekozen worden vóór het forum opgeleverd werd. Ik heb echt geen flauw idee of het alsnog veranderd kan worden, dus ik leg je vraag bij Naomi neer!
Het saai topic mag ook gesloten worden.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Viva Angel5 schreef op 05 augustus 2009 @ 22:30:

Jonna en Teigera, bedankt! Ik heb ze gesloten.

@Shining, als ik het me goed herinner (pff láng geleden ) konden er wel diverse afmetingen gekozen worden vóór het forum opgeleverd werd. Ik heb echt geen flauw idee of het alsnog veranderd kan worden, dus ik leg je vraag bij Naomi neer! Yeah...whoehoehoehoe....
Angel, ik heb 'plaatje veranderen deel 13' geopend. Deel 12 kan dus een slotje op. Ik weet niet hoe ik moet linken, anders had ik even een link voor je neergezet.

Dankje!
Angel, wil je het topic "ik heb geld nodig" verwijderen?

thanks
quote:zonnestraaltje71 schreef op 06 augustus 2009 @ 00:14:

thanksWaarom?
Oooooh heb je een geldschieter gevonden? Vertel???
@Shining, volgens mij heeft een ander avatar-formaat veel consequenties voor de rest van de layout en zal het daarom moeilijk worden... Ik zoek 't uit, mocht ik me vergissen dan hoor je dat
Is goed!
Lieve Five,

Ik heb voor het topic 'Meld hier alle forumbugs!' een nieuw deel aangemaakt. Het oude topic heb ik zelf al gesloten dus verdere actie van jouw kant is niet nodig!
Ghehe, bedacht me idd dat ik dat stukje beter weg had kunnen laten
Lieve Five,

Heb net een nieuwe Pim Pam Pet geopend. Hier de link naar de oude, zodat je 'm kunt sluiten: pim pam pet.
quote:snjokorn schreef op 05 augustus 2009 @ 22:37:

Het saai topic mag ook gesloten worden.quote:novina schreef op 05 augustus 2009 @ 22:54:

Angel, ik heb 'plaatje veranderen deel 13' geopend. Deel 12 kan dus een slotje op. Ik weet niet hoe ik moet linken, anders had ik even een link voor je neergezet.

Dankje!quote:Elynn schreef op 06 augustus 2009 @ 11:57:

Lieve Five,

Heb net een nieuwe Pim Pam Pet geopend. Hier de link naar de oude, zodat je 'm kunt sluiten: pim pam pet.Dank allemaal, ze zijn gesloten!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 06 augustus 2009 @ 00:14:

thanksWant....?
Beste Engeltjes, ik heb een vraagje.

Enige tijd geleden heb ik in een topic (welke weet ik niet meer, is ook niet van belang in deze) de meld knop gebruikt. Maar ik vroeg me af of deze echt werkt of dat je beter kan melden in het mod-topic van de betreffende pijler.

Of wat misschien nog handiger is om te weten, wat is voor jullie makkelijker of maakt het niets uit?

Alvast dank voor het antwoord.

Groetjes Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Haai BBB

De rapportageknop werkt echt! Wij geven er alleen nooit een reactie op in de zin van een mail of een bericht op het modtopic ofzoiets. We handelen het verzoek of opmerking af (kortom; óf we reageren erop met het verwijderen van een post/de reclame/etc, of we vinden ingrijpen (nog) niet nodig en doen dus niets) en daarna verwijderen we de rapportage weer, zodat we niet steeds opnieuw dezelfde meldingen tegenkomen

Dus ja, ze werken!
Dank je wel voor het antwoord.

Sorry dat het misschien een beetje wantrouwend over komt, maar ik vroeg het me gewoon af.

Groetjes Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Viva Angel5 schreef op 06 augustus 2009 @ 13:17:

[...]

Want....?Omdat ik gewoon heel lollig bezig was, maar men het serieus opvat... is niet de bedoeling. Wil niemand voor z'n hoofd "stoten"
quote:zonnestraaltje71 schreef op 06 augustus 2009 @ 18:27:

[...]

Omdat ik gewoon heel lollig bezig was, maar men het serieus opvat... is niet de bedoeling. Wil niemand voor z'n hoofd "stoten"Niks van aantrekken, gewoon doorgaan. Ik heb nog een nieuwe briljante tip gegeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven