2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen!

Weer een mooie warme zonnige dag voor de boeg.

Missc ik hoop dat je het een beetje trekt met deze hitte. Kennis van mij gaat vandaag bevallen, ten minste ze wordt ingeleid...pfff met deze warmte.

Michigan fijn dat het voorbij is, heb je een beetje kunt nen slapen? En hoe is het nu?

Jobje hoe gaat het met het slapen van mini? Tot wanneer heb jij eigenlijk nog verlof?

Wij gaan lekker aan de wandel, nu het nog uit te houden is. Tot later.

Liefs
Goedemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal?

Jobje, het internet deed het wel gewoon, maar het forum had kuren ofzo. Kon wel e-mail lezen enzo. Nou ja het is nu weer goed.

mimpje wandel ze!

Michigan, hoe is de nacht geweest, gelukkig is het nu achter de rug. Ik zou vandaag nog maar even niet gaan badderen hoor, lijkt me niet heel verstandig.

Alle andere dames druk aan het werk? Ik mag vanmiddag weer, maar heb eigenlijk helemaal geen zin, zucht!

x Floortje
Morning !

Michigan, hoe is het vandaag met de patient? Heb je een beetje kunnen slapen? Ik kan je ons dagschema wel geven maar daar heb je weinig aan . Als ik lees hoe je wilt beginnen met hapjes dan lijkt me dat een goede manier.

Jobje, heeft de kleine meid nog lang liggen miepen of is ze lekker gaan slapen?

Vera, en jullie mini? Tandjes misschien? Is ons ukje wel een paar avonden wakker van geworden, overstuur, krijsen, maar nu zijn ze er zo'n beetje door en is het weer goed.

Mimpje, spannend voor je vriendin!

Teddy, vandaag dan eindelijk de koffers pakken. Gan je nog badderen met mini? Wij hebben de flessen als volgt afgebouwd: met zo'n 7 maanden zijn we begonnen met brood, zo tegen 12.00/12.30 en daar een fles 120ml bij. Dit krijgt hij nu nog steeds zo. Toen zijn we de fles van 15.30/16.00 gaan halveren en daarbij een halve liga/rijstewafel oid. Na een paar weken heb ik die fles weggelaten en vervangen door water of diksap. Gaat als een tierelier. Wel krijgt hij nu 1,5 boterham 's middags, ja, die uk van ons kan eten! DIe fles bij het brood laat ik er in. Wil ik op den duur gaan vervangen door gewone melk (zijn een beetje melkverslaafd in huize Ellein).

Rossia, weer lekker aan het werk? Hebben jullie airco?
Goedemorgen, ben er nog met baby in de buik. Gisteren geen centje pijn van de warmte (ben de hele dag binnen gebleven), maar nu is het toch warm in huis... bah!!!!!!!!

En dan zie ik een nieuw deel van ons topic en moet meteen 11 pagina's bijlezen! Gekkenwerk zeg

Ik ga eerst maar eens even douchen, zweet nu al als een otter.
Toch alles maar even bijgelezen, jullie waren lekker aan t beppen gisteravond! Ik lag op de bank een dvd'tje te kijken.. er komt zoveel warmte van die laptop, had geen zin om 'em aan te zetten.

Teddy, wanneer vertrek jij, vandaag toch? Heel veel plezier!

Michigan, goed geslapen? Fijn dat je t achter de rug hebt, kan nu alleen maar beter worden toch?

Hi alle anderen, succes/veel plezier op het werk dan wel thuis, nu stap ik echt onder de douche. Heel misschien heb ik vanmiddag nog een leuk uitje: varen met vriend en zijn collega's.. joepie!
Hey Missc, doe maar rustig aan vandaag. Lekker uitwaaien is trouwens ook een hele goede! Heerlijk met dit weer! En euh, Teddy gaat vandaag nog niet op vakantie....... ze had een beetje moeite met de data goed begrijpen

Floor, we crosten net zag ik. Werkze vanmiddag. Kan me voorstellen dat je dan echt geen zin meer hebt om nog aan het werk te gaan . Ga je nog badderen vanochtend?
Ellein ja misschien ga ik er zo nog even in, dan daarna lekker douchen, ben ik weer fris en fruitig.

Oh meiden ik hoop echt dat de plannen op de mail doorgaan, dit kan echt een droom zijn die uitkomt!

Ik ben ook zo blij met manlief die er hetzelfde over denkt, zou toch heel anders kunnen zijn!
Ik hoop het ook voor je Floortje! Maandag zal ik mijn duimen laten draaien. Het moet gewoon goed komen!!
Hey Meisjes,

Allemaal aan het badderen vandaag! Was gezellig gisteravond!

Michigan, hoe is het met je vandaag? Vallen de pijntjes mee of tegen?

Mimpje, heftig voor je kennis, maar ja, bevallen moet ook gewoon he. Heb je lekker gewandeld? Nu met een ijsje in de tuin of niet?

Jobje, hoera kunnen forummen vanaf je telefoon. Hallo Mobiele Eenheid hihi! Klaar voor de vakantie? Jullie gaan toch ook bijna?

Ellein, klinkt als een kleine veelvraat die van jou hihi. Lekker toch dat hij zo kan smikkelen van alles. Alleen maar een goed teken. We hebben zeker airco, maar nu hebben we nog even lekker alle ramen open. Als de zon zo over het gebouw heen komt, gaan ze dicht en de airco aan. Prima uit te houden.

Missc, wat leuk lekker varen! Ik hoop voor je dat het door gaat en af en toe de voetjes in het water om af te koelen. Denk je om de snoeken?

Floor, vanmiddag aan de bak dus. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar nog even geen zin in hebt, maar beetje werken, baby's vangen en dromen over je nieuwbakken plannen!!

Teddy, lig je in het zwembad? Al je spullen al gepakt, want morgen vertrek je toch echt op vakantie. Heb je er zin in, klaar voor?

Vera, ook nog lekker liggen slapen vannacht en nu hard aan het werk of ben je lekker vrij vandaag en heb je mamadag?
Nee nee Rossia, geen ijsjes voor mij. Het getal op de weegschaal blijft elke dag nog dalen dus ik ga gewoon door.

Maar wel lekker in de tuin. manlief is aan het klussen in de tuin, we zijn de grijze en groene bak aan het verstoppen. Ik vind dat zulke vieze bakken...blegh!

Werkze nog even.
Hey meiden, wat een temperatuurtje he? De meesten zijn lekker aan het badderen zo te lezen. Ellein, jij bent aan het werk? En Vera en Rossia ook? Floor, jij mag straks aan de bak, kan me voorstellen dat je daar nog ff niet aan moet denken! In zkh'en is het sowieso altijd erg warm.. Sterkte!

Hahaha Teddy, je gaat dus morgen pas weg begrijp ik? Zou toch wat zijn dat jij de wekker keivroeg had gezet, en dat Teddyman dan had gevraagd "wat ga jij doen?" En dat jij dan zegt: "Op vakantie."

Jobje, wat handig zo'n iPhone, lekker vanaf elke plek internetten en dus ook forummen.. klinkt ideaal! Heeft mini goed geslapen, of heeft ze last van de warmte?

Vera, vervelend dat je meisje zo verkouden is. Moest je er vannacht nog een paar keer uit?
Nou, vandaag is het rustiger hier dan gisteravond, anders kan ik het echt niet meer bijhouden en dan ook nog de mail...

Mini ging denk ik om half 1 slapen. Om 6 uur ging ik voeden en toen spoot ze de hele commode vol met poep, het bleef maar komen. Haha, nu weet ik dus ook wat spuitpoep is...

Daarna wilde ze pas weer om half 8 slapen, maar gelukkig hebben we daarna tot 11 uur uitgeslapen. Daar zijn mini en ik wel goed in: uitslapen! Dat wordt nog wat als ik moet werken straks...

Ik begin vrijdag 18 sept. weer met werken Mimpje. Officieel heb ik verlof tot 24 augustus, maar ik neem nog vakantiedagen op. 1 okt. kan mini naar het kdv, dus daar tussenin komt mijn schoonmoeder oppassen.

Rossia, wij gaan volgende week vrijdag op vakantie. Heb er erg veel zin in. Ik kan daar af en toe internetten op mijn ihpone, maar niet teveel, want dat is erg duur, maar ik kom wel een keer vertellen hoe het daar is.

Ik heb een heel klein badje voor mini besteld (60 cm diameter), via internet, want in de winkel vond ik nergens zulke kleine. Heb hem maandag besteld, maar hij kan binnen 2 weken geleverd worden las ik later. Hoop dat ie op tijd komt voor onze vakantie!

Anders koop ik toch maar een grotere in de winkel.

Gaat dat een beetje goed, in de tuin badderen met jullie ukjes?

Misschien moet ik dat ook eens proberen.
Ik heb de mail helemaal verwaarloosd de afgelopen dagen en nu zie ik allemaal spannende en leuke berichten! Sorry voor mijn niet-reageren..
Ga je schamen Missc

Jobje wat lekker nog op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Ik heb net de vloer in de was gezet...ik weet het knettergek met dit weer. Maar het resultaat mag er wezen.
hello ladies

pff wat warm he? Zat net even in de tuin te lezen, maar toch maar even afkoelen binnen. mini ligt heerlijk te tukken in de wagen. Net weer even wezen wegen en ze is nu 6475 gram. Het wordt nog wel eens wat.

de koffer is ingepakt, mini's tas is ingepakt, huis is schoon, de vakantie kan dan eindelijk beginnen. Heb er erg veel zin in. Hoop dat mini een beetje slaapt in haar 'tentje'. anders maar gewoon in de wandelwagen.

misschien zet ik zo nog wel even het badje buiten. Kan ze beetje poedelen.

floortje werkse met deze warmte.

Morgen is wel een mooie datum om te bevallen missc!

Mimpje, jij ook al druk aan de schoonmaak? Teddyman kan ook nooit stilzitten als ie vrij is en heeft alles gepoetst vandaag, sjonge...was blij dat ik me met de bagage kon bezighouden. Nu is ie z'n frustraties aan het botvieren op de xbox.

Ik schenk mezelf nog maar een drankje in.

tot later!
Zo, nu neem ik even de tijd om op jullie te reageren:

Teddy, lekker morgen op vakantie! Joepie! En wat ideaal zo'n man die het hele huis schoonmaakt!

Iedereen is denk ik buiten, ik zit juist binnen, daar is het het koelst.

Net is de kinderfysiotherapeute geweest, omdat mini een sterke voorkeur voor rechts heeft.

Daarvoor kwam een mevrouw van felicitas... Het viel mee, ze was niet heel erg opdringerig, hoewel ze wel een uur binnen is geweest. Heb voor de vorm maar een proefabonnement op Kek Mamma genomen.

Missc, trek je het nog een beetje met de hitte? Ik wil ook een buikfoto van je zien! En krijg je veel aanspraak op straat. Dat had ik op het laast wel.

Ik vind morgen ook wel een mooie datum om te bevallen. Alhoewel, de dag erna is 8-8, ook mooi en toevallig ook nog eens mijn verjaardag : )

Mimpje, wanneer moet jij weer beginnen met werken? En hoeveel dagen gaan jij en Mimpjeman werken?

Goed hoor, dat je zo van de koek en snoep kan afblijven en mooi dat het meteen effect heeft!

Floor, viel het werken mee of tegen? Gave plannen las ik op de mail!!

Ben ik nou iemand vergeten?

Zwaai naar Ellein, Rossia en Michigan!!

Ik kan trouwens op de datum die genoemd is op de mail voor de meeting. Ben een beetje laat met reageren, maar gelukkig kan ik dan ook.

Het restaurant ken ik goed, ben daar vaker geweest, want woon natuurlijk vlakbij. Het is heel gaaf daar midden in de natuur en bij mooi weer kun je buiten zitten aan het water. Het is daar vol met kinderen. Weet niet of je kan reserveren, maar dat is denk ik wel nodig.
hoi hoi

hoevaak heeft mini fysio nodig jobje? lastig zo'n voorkeurshouding. En een abonnement op kek mama. leuk zeg.

Floortje, weet niet of je vanavond nog langs komt, dus bij deze wil ik je vast heel veel succes wensen voor maandag! Je kan het, zoals altijd! Zet hem op.

Missc, zou leuk als je nog even wacht met bevallen tot ik terug ben. De 16e. Maar zoniet, dan ook voor jou suces. Sla je er doorheen, komt goed. MisterC gaat je bijstaan. En wij denken allemaa aan je. Weet niet op ik op de camping internet heb, dus als iemand zo vriendelijk wil zijn mij ff te smsen als het zover is. Er zijn er diversen met mijn nummer geloof ik. Zal proberen af en toe een computer te charteren.

Wat beterft de meeting...ik vind alles best, (Behalve de 31e, en zelf die kan ik evt nog schipperen) Waar, hoelaat en hoelang maakt me niet uit. Ik ben er sowieso.

Vera wanneer ging jij nou precies weg? spreek ik je nog als ik terugben? jawel toch?

michigan hoest beneden?

mamadeb ben er benieuwd hoe het met je gaat, laat je snel weer wat van je horen?

Bep hoe gaat het met de ziekenboeg? Knappen jullie al wat op?

Ellein, hoe gaat het met het staan van uk?

Jobje jij alvast een fijne verjaardag gewenst! eerste verjaardag als mama.

Gorgi heel veel succes bij jullie 20 weken echo. Ik duim dat alles goed is met minigorgi. Laat het snel weten

Iedereen die vanavond nier meet achter z'n computer zit, maar heerlijk met een wijntje of jip en janneke bubbels buiten zit,

Viva la France!!!
Ah gelukkig. Niet 10 pagina's volgeschreven in mijn afwezigheid.

Teddy allereerst. Geniet van een waanzinnige heerlijke, te gek, gave vakantie. Geniet er heerlijk van en kom lekker uitgerust terug. Je vakantie dik verdiend dus neem het er goed van.

Oh mimpje, sorry dat ik met ijsjes ga zwaaien. Was weer even vergeten dat je die nu even niet eet. Jij stoere vrouw, wat enorm goed dat je het zo goed vol houdt

Jobje, gaat de therapeute nu vaker komen. Kan ze ermee werken of moet het vanzelf beter gaat. Heeft ze tips gegeven zodat je beter kan gaan oefenen. We hebben nog geen definitieve lokatie voor de meeting. Eerst maar even een datumpje prikken.

Ellein, WEEKEND!!!

Missc, hoe is het? Nog niet weggesmolten. Goed nieuws het weekend komt eraan en dan wordt het minder.

Ik heb ook heerlijk even afgekoeld aan het water. Ga nu lekker slapen.

Teddy, nogmaals fijne vakantie, de rest tot morgen!!!
Teddy geniet van je vakantie!

Jobje onze mini heeft ook fysio gehad voor zijn voorkeurshouding, hij kreeg ook een afgeplat hoofdje. Dat wordt nu al een stuk minder!

En wat leuk een abbo op de Kek mama, ik vind dat altijd een leuk blad.

Ik moet trouwens over anderhalve week weer echt beginnen met werken, manlief ook trouwens die heeft ook 6 weken vrij gehad. Ik ga de woe, do en vrijdag werken. Dan gaat mini twee dagen naar het kdv en op donderdag naar elke week naar een andere oma.

Hoeveel dagen kdv doen jullie straks?

Rossia slaap lekker! Ik hou het nog steeds vol, al aten we wel pannenkoeken met ons buurjongetje, en tja daar doe ik dan wel stroop op. En net even een klein handje chips gegeten, dat vind ik met dit warme weer zo lekker...en morgen doe ik weer streng!
Goedemorgen

Teddy, viva la france! Geniet ervan.

Rossia, inderdaad weekend. Nog wel een paar telefoontjes plegen vandaag maar dat is bijzaak. Ik heb dit weekend gelukkig wel rust in mijn hoofd.

Jobje, hopen dat de fysio snel werkt. Als je er op tijd bij bent gaat het vaak wel goed dacht ik. HOe is het verder met mini? Wanneer moeten jullie weer naar het ziekenhuis? Of hoeft dat de komende tijd niet?

Mimpje, op pannenkoeken hoort nou eenmaal stroop! Ach, een keertje zondigen mag toch best?

Fijne dag allemaal
Mimpje, lekker pannekoeken!!!! Ik doe altijd een dikke laag hagelslag erop. Jammie!! Vandaag voor jou dus weer streng. Veel water drinken ook he!

Ellein, die paar telefoontjes kom je ook wel door en daarna lekker badderen met uk in de tuin.

Mijn laatste werkdag is ook aangebroken. Het is echt aftellen, ben zo toe aan het weekend. Ellein, denk niet dat ik naar het Oosten ga rijden dit weekend. Er wordt voornamelijk daar regen voorspelt en in het westen droog, dus ik hou de weerberichten vandaag nog even in de gaten. Wordt vervolgd.

Teddy, ben je al onderweg naar du pain, du vin??
au revoir allemaal

auto is volgepakt, we kunnen vertrekken. Tot over 10 dagen!!
Teddy hele fijne vakantie!!!

Rossia bijna weekend, lekker hoor, ik moet helaas morgen werken dus mijn weekend is verschoven naar zondag/maandag.

Jobje, volgens mij komt zo'n voorkeurshouding best vaak voor en is het ook goed te verhelpen met therapie. Hoe gaat het verder met jullie meisje?

mimpje, ik vind je dapper hoor, afvallen is moeilijk. Ik ben alweer een tijdje stabiel maar zou er graag nog meer afkrijgen.

Het werken gisteren viel wel mee, het was niet al te heet en gelukkig ook niet heel druk. 2 mooie babies ter wereld mogen helpen, 1tje met een beetje hulp van de dokter maar goed.

Ik vertelde trouwens toch over die vriendin die zwanger was. Helaas heeft ze een miskraam gehad. echt heel sneu. Bah is echt niet leuk

vandaag weer een avonddienst dus nu nog even lekker vrij!

x Floortje
Teddy geniet ervan!

Floor wat verdrietig voor je vriendin. Fijn dat je lekker gewerkt hebt, nu nog even vrij dus hoop voor je dat het mooie weer nog even aanbllijft!

Ellein en Rossia, haaai! Fijne dag allebei.

Wij zijn al bij het cb geweest, mini is weer goedgekeurd. 7035 gram en 66,5 cm. Allemaal keurig volgens het boekje.

Ik ga genieten van het mooie weer, tot later.
Missc??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven