2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen!

Oei Jobje daar heb je een goede...waar is Missc gebleven?

Meid gaat het goed met je? Of was je gewoon even een dagje rustig?

Wij gaan naar babymassage, fijne dag!
Zo zie je maar dat Teddy de echte kletsmajoor is hier, 2 dagen op vakantie en niet eens een volle pagina gevuld...

Was ook wel nieuwsgierig naar MissC, kom straks nog eens kijken.

Hier nog steeds ziekenboeg. Duik vlug mn bedje weer in.
Hey Meiden,

Rossiaman heeft de goede computer meegenomen, dus zit er nu op 1 die je aan moet slingeren. Even snel een hoi en ga maar even aan de schoonmaak. Als de laptop weer terug is kom ik weer kletsen.

Missc, nog niet gemeld? Hmmmm volgens mij had ze een ctg toch?? Missc, waar ben je, gaat het goed? Zal de mail nog even checken....
Morning!

Missc??????? Nog geen sms ontvangen trouwens.

Bep, nog steeds ziek? Beterschap voor jullie.

Mimpje, fijn dat de kleine vent weer is goedgekeurd. Het wordt al een heel gewicht zeg!

Floor, lekker gewerkt? Nog babies ter wereld geholpen?

Rossia, het is hier inderdaad k#tweer. Maar wel lekker fris. Alles staat open, lekker doorwaaien.

Teddy, goed aangekomen op jullie du pain du vin?

Gistermiddag heeft uk nog weer heerlijk gebadderd in de tuin. Hij vindt het echt heel erg leuk. Lekker spetteren, en dan weer op de buik en dan weer zitten, over de rand hangen om aan het gras te friemelen. Helemaal leuk om te zien.
Heel even snel, ben de afgelopen dagen erg druk met vanalles en nog wat, dus wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren. We gaan zo zwemmen dus misschien ben ik er vanavond weer.

Missc?? Ben wel benieuwd!! Ik heb ook geen berichtje...

Teddy, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt/tegemoet gaat.

Hier is het overigens prachtig weer. Blauwe lucht met een klein wolkje. Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken. Tot later!
Meld mbib.. Excuses dat ik het gister en vanmorgen heb laten afweten. Het was hier wat druk gister: mama hele dag op bezoek, naar ziekenhuis voor ctg en echo, die beiden goed waren (ukkie groeit nog steeds gestaag door), daarna lunchen, naar groot Zweeds warenhuis, geslapen op de bank, boodschappen gedaan en 's avonds gaar voor de tv gehangen. Ik had zo'n last van de warmte, echt niet leuk meer.

Vandaag wederom naar t Zweedse warenhuis (naar 2 filialen maar liefst, maar goed: MisterC is blij want geslaagd) en bij vrienden in hun nieuwe huis wezen kijken. Ben nu wederom afgedraaid, en we krijgen vanavond nog even vrienden langs.

Morgen ga ik het, echt waar, heel kalm aan doen!!!

Even bijlezen..
Ha gelukkig Missc daar ben je. Wat fijn dat alles goed was.

Goed zweeds geshopt dus vandaag en gister. Lekker bezig weekend zo te lezen.

Hier ook veel te doen, babaymassage, schiphol en straks uiteten.

Ellein klinkt goed die badder sessies van jullie. Lekker mannetje heb je toch.

Bep beterschap, wat vervelend dat jullie nog steeds niet aan de betere hand zijn.

Wij gaan er weer vantussen, tot later!!
Hey Mimpje, klinkt ook als een gezellig druk dagje. Veel plezier!

Jobje, van harte!!!! Je treft het best goed met t weer he? Hier is in tegenstelling tot allerlei alarmerende berichten nog geen druppel gevallen, de zon schijnt zelfs! Ga je wat leuks doen dit weekend?

Teddy, veel plezier in La France, geniet ervan! Enne, volgens mijn moeder en vriendlief ga ik pas na 20 augustus bevallen, dus dan zit je weer 1e rang hoor hihi..

Ellein, wat heerlijk dat jullie ventje zo geniet van het badje in de tuin. Voordeel van die leeftijd: ze zijn nog met zo weinig tevreden.. Lekker dichtbij huis, jij met een boekje in de stoel ernaast.. klinkt goed!

Rossia, ben jij nog naar het oosten afgereisd, of lekker in het westen gebleven? Leuke dingen gedaan? Nog zwangerschapskleding gescoord?

Vera, lekker gezwommen met de kleine? Is haar verkoudheid wat minder intussen?

Michigan, hoe voel jij je? Nog last van de ingreep?

Floor, inderdaad sneu zeg dat je vriendin een miskraam heeft gekregen. Jij dus nog werken vandaag, maar in ieder geval lekker zondag en maandag vrij, joepie!!

Bep, balen dat je nog steeds ziek bent. Helemaal afschuwelijk met dit weer!

Wij zijn donderdagavond nog lekker wezen varen. Stokbroodje, salades, drinken mee. De rest heeft zelfs nog gezwommen, maar dat zag ik effe niet zo zitten hahaha.. moet ik met die buik weer in dat bootje klauteren. In en uit bed is al een hele toer, kun je nagaan..

Krijg op straat nu inderdaad ook al wat reacties a la: zwaar hè meid, met deze temperaturen?
Aah missc gelukkig gaat het goed met je. Begon me al zorgen te maken.

Bedankt voor de felicitaties! En rossia en floor bedankt voor de krabbels.

Ff kort, want iPhone:

zijn weer in het huis van mijn ouders die nog op vakantie zijn. Kreeg lekker ontbijt op bed en een mooie schoudertas en een opschrijfboekje van uk. Daar ga ik grappige dingetjes over haar in opschrijven.

Straks proberen we uit eten te gaan op het terras hier in het dorp als

moppie tenminste niet huilt...

Reageer later op jullie als ik weer normaal kan typen. Fijn weekend in ieder geval!
Zo! Hier gaan we.. even terug naar donderdag!

Missc, gelukkig! Ik was al bang dat ze je gehouden hadden in het zkh. Goed nieuws dat de echo en ctg weer goed waren en dat je kleintje groeit. Nu wel rustig aan gaan doen morgen. Nog maar 10 dagen tot je uitgerekende datum. Besef je al een beetje dat je nu elk moment mama kan worden?

Jij dus ook zo een moeder die zegt dat je zeeeeeker weten overtijd zal lopen. Wat wilde ik graag het tegendeel bewijzen... Helaas had ze weer eens gelijk. Ik hoop voor jou dat het niet zo lang gaat duren als bij mij.

Michigan, al helemaal hersteld?

Ellein, de kleine van ons krijgt geen tandjes nee, voor zover ik kan zien. Ze heeft de nacht van wo op do veel gespookt. Daarna weer goed geslapen. Wel wordt ze met een verstopte neus wakker en dan kan ze geen ademhalen als ze aan de borst drinkt. Heel zielig. Verder heeft ze uitslag op haar romp. Hopelijk trekt het weer weg.

Floortje, ben je al zenuwachtig voor maandag? Spannend zeg!

Vervelend voor die vriendin van je. Nooit leuk nieuws .

Jobje, gefeliciteerd!!!! Heb je nog lekker op het terras kunnen zitten? Ga je het verder nog vieren?

Het is nu te laat voor je, maar bij de meeste bouwmarkten hebben ze kleine babybadjes. Ik heb er ook 1 bij een bouwmarkt gekocht, en zag vandaag nog een hele leuke bij de praxis staan (met een opblaasbare vlinder erboven). Dus mocht hij niet op tijd binnen komen, kun je misschien daar kijken.

Jij kunt dus ook op die dagen. Ik ben heel benieuwd of de rest ook kan.

Gorgi, lees jij ook de mail? Zou leuk zijn als je ook op de meeting komt met je zwangere buik.

Mamadeb, het lijkt me ook leuk om jou te ontmoeten. Kom je ook?

Geldt natuurlijk ook voor Maki, OGG, Ziggie en Ann.

Teddy, al ben je nu op vakantie, ik ga toch even op jou reageren. Jouw uk dus 6475 gram, die van ons is dus ongeveer 7400 gram. Handig dat je even bent gaan wegen.

Ik heb ook een man die het huis schoonmaakt. Doet hij elke week. Een deel dan, ik het andere deel. Heel handig!

Ik ga eind augustus weg, dus volgens mij spreken we elkaar nog na je vakantie.

Mimpje, gaat het nog steeds goed met afvallen?

Wow! De kleine man al ruim 7 kilo? Kleine jongetjes worden groot!

Bep, nog steeds ziek? Toch niet de mexicaanse griep he? Beterschap!

We hebben heerlijk gezwommen vanochtend. We zijn naar een zwembad in een ander dorp geweest want die bij ons was dicht op zaterdag in de vakantie. Was wel een mooi zwembad. En lekker rustig. Ons meisje heeft zich goed vermaakt in een opblaasband/boot en lekker bij papa en mama. De hele middag heeft ze heeeerlijk geslapen.

Vandaag heb ik voor het eerst ook de avondvoeding afgebouwd. Ze dronk zo onrustig dat ik er onzeker van werd. De laatste voeding uit de vriezer krijgt ze morgen. Daarna dus 3 flesvoedingen per dag en alleen in de ochtend de borst. Dat gaat ook niet lang meer duren denk ik. Mmmm... best vreemd. Maar ik voel me er wel fijner bij. Nu weet ik tenminste zeker dat ze voldoende krijgt.
Shit zeg. Heel stuk getypt, bijna klaar, is alles foetsie . Nog maar een keertje dan:

Jobje, een beetje te laat..... dat wel. Leuke avond gehad? Is het goed gegaan met mini tijdens het uit eten?

Vera, ik weet zo goed hoe je je voelt met de bv. Het lijkt voor mij al een eeuwigheid geleden dat ik voor het laatst heb gevoed, maar het is nog niet eens 2 maanden. Het geeft zo ontzettend veel vrijheid. Maar het moment dat je je ervan bewust bent dat dat de laatste voeding is . Niet leuk. Gelukkig heb ik uk daarna nog een aantal keren mogen aanleggen om druk te laten drinken. Dat waren zulke fijne momenten. Intens genieten

Lekker gezwommen gisteren dus. Mini vindt het water ook leuk? En daarna heerlijk in dromenland

Missc, daar was je wel! Het klinkt alsof je het doktersadvies goed opvolgt . Wel leuk van die klungeldagjes. Vandaag wel een dagje relaxen? Met-de-beentjes-en-met-een-boekje-op-de-bank-dag? Het komt echt wel steeds dichterbij voor jou. Nog eventjes en je bent moeder. Gek he? Kun je je er iets bij voorstellen? Ik heb eigenlijk geen gevoel of je overtijd gaat of dat je al snel gaat bevallen. Ik denk trouwens wel dat jullie een jongetje krijgen. Heb je zelf een idee?

Hier gaat alles prima. Nou ja, prima. Gisteren feestje gehad, lekkere roseetjes gedronken en ik ben een piepklein beetje brak. Maar het was wel gezellig. Uk mee, campingbedje mee. Hij heeft daar heerlijk geslapen. Om 0.45 wakker gemaakt, hup in de kinderwagen en thuis is hij zo weer in slaap gevallen. Goedzo uk!

Gistermiddag had ik toch een moment: ik zat op de bank en uk in de kinderstoel tegenover mij. Hij was een liga aan het eten en ik zat wat voorover gebogen. Liga in zijn mond, en hij haalt hem er uit en doet hem naar mijn mond . En weer naar zijn mond, hapje eraf en weer naar mijn mond. De schat van ons........
Goedemorgen!

Ahhh Ellein wat ontzettend schattig zeg, eerlijk delen met mama. Te lief gewoon!

Vera klinkt leuk dat zwemmen. Lekker samen genoten van jullie meisje dus. Zalig!

Jobje hoe was het gister avond? Nog van harte he meid.

Ik ga opruimen en poetsen, deze week weer richting werk klas inrichten etc, dus we willen weer een opgeruimd geordend huis! (zou mij benieuwen hoelang we het deze keer volhouden...)

Fijne dag iedereen!
Mimpje, succes met poetsen, opruimen, ordenen. Jouw vakantie zit er inderdaad alweer bijna op he? Niet leuk of vindt je het wel weer goed zo?
Ellein het is wel ontzettend wennen denk ik. Afgezien van de 4 dagen die ik "gewerkt" heb ben ik 6 maanden thuis geweest. Waarvan ik er 4,5 dag en nacht voor mijn kleine ventje heb mogen zorgen.

Best een gek idee dat ik nu delen ga missen, op sommige dage niet meer precies wat, wanneer en hoeveel hij gegeten heeft, hoe hij precies in slaapt valt etc. Allemaal van die dingen die mij tot een softie hebben gemaakt

En het werken op zich, ach ik denk dat al ik eenmaal weer voor de klas sta ik het weer erg leuk zal vinden. Dus dat komt goed!

Poetsen gaat de goede kant op, heb jij leuke plannen voor vandaag?
Ha dames!

Ben ik weer, na een paar lekkere vrije dagen! Gaat goed hier hoor. Van de hechtingen weinig last gehad, alleen de eerste dag wat. Spiraaltje levert nog steeds wel wat buikkramp op, geen echt fijn gevoel. Floor, jij hebt er ervaring mee toch? Wanneer gaat dat ongeveer weer weg, weet jij dat? En Rossia, goed dat je het zei van dat badderen, had ik geen moment bij stil gestaan maar denk dat je gelijk hebt. Nou ja, uk dan maar in badje gedaan en er zelf naast gezeten, was ook leuk!

Teddy, ben veel te laat, maar ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt!! Lekker genieten van vrij zijn, samen met man en mini, zon, wijntje.... oooh ik wil ook!!

Vera en Teddy, dank voor jullie schema's! Heb ze nu opgeslagen. Klinkt heel logisch en ik hoop ook ongeveer daar met een paar weken naar toe te groeien. Ze krijgt de late voeding nu nog steeds, ik hoop straks met het groentehapje rond 18.00 uur de half 8 voeding nog iets te kunnen verlaten en dan de laatste voeding echt te kunnen laten vervallen.

Waarin geven jullie trouwens water en diksap? Moet eerlijk zeggen dat ik het verschil in tuitbekers en al die andere varianten nog niet helemaal snap....

Oh ja, mini is van de week met vriend voor de tweede keer bij de osteopaat geweest! Het gaat erg lekker moet ik zeggen. Het overstrekken vermindert wel, maar is niet weg. Wel draait ze nu ook als een gek over links (eerst alleen rechts) en ze spuugt nauwelijks meer. Echt een klein mondje terug af en toe. We laten dus nu het JBPM staan. De pil krijgt ze nog wel 's ochtends maar ik ga over een week proberen hoe het zonder gaat. Ben benieuwd!

Mimpje, hoe bevalt de nieuwe voeding jullie trouwens? Einde verlof in zicht begrijp ik.... even slikken, of valt het mee?

Ellein, dat ukje van jullie eet lekker zeg! Heerlijk, zo'n klein smulpaapje. Heel gezond! En die Liga-scène.... smelt!!

MissC, klinkt als een goed uitstapje! Al valt het me wel van je tegen dat je niet even bent gaan zwemmen. Jee zeg, hoe moeilijk kan het zijn, de boot in klimmen met een buik? Tss tss. Fijn dat CTG en echo goed waren! Hoe groot schatten ze de kleine nu? Klinkt trouwens niet echt heel kalm, die dagen van jou!

Floortje, morgen een spannende dag! Hoe laat moeten we duimen?

Jobje, de eerste ervaring met spuitpoep dus!! Tja, dan is wel te begrijpen dat ze de avond er voor wat onrustiger was. Hier (nog?) geen spuitpoep gehad, maar ik heb de foto's van Vera en Teddy nog op mijn netvlies en ik geloof niet dat we er veel aan missen. Lekker dat je verlof nog even duurt!! Dat uitslapen, tja, dat zal wel weer even wennen worden straks. Maar geloof me, het went ook echt wel weer hoor. Het is eerst heel goed nadenken wat je allemaal 's avonds al klaarlegt en wat er dan 's ochtends nog gebeuren moet enzo, en voordat je er erg in hebt is dat alweer routine geworden! In de tuin badderen vind ik erg leuk, speelkleed op het gras met een handdoek er op en hydrofiel binnen grijpbereik, en dan lekker een beetje spetteren. Mini hier geniet er erg van! Hoop dat de voorkeurshouding van mini minder wordt met de oefeningen. Bij ons hielp 'verkeerd om' verschonen al flink. OE zie nu dat ik te laat ben met feliciteren! Alsnog: VAN HARTE!! Heb je een leuke dag gehad? Is uit eten gaan gelukt? Lekker verwend zie ik, heel goed!!

Goed, laat het hier even bij want het is alweer tijd om te kolven....... fijne dag allemaal!
Ha, cross met Mimpje. Hoi Mimpje!! En doei
Bonjour!!

Hier heerlijk in de schaduw bij het zwembad. 30 graden, blauwe hemel. Heerlijk! En gratis wifi... Jullie hoeven me dus niet te missen. Moet er wel een eindje vooe lopen, maar zo kan ik jullie toch een beetje volgen.

Missc, nog geen babynieuws dus? De 20e lijkt me een prima datum...

Ellein wat schattig samen liga eten zeg.

Jobje nog van harte!

Rossia, mimpje, michigan

Mini vindt slapen hier niet echt leuk. Gisteren in het hotel hadden we de travelcot opgezet, maar dat beschouwde ze als gezellige box em bleef ze maar rollen. Toen heeft ze de halve nacht in de wandelwagen geslapen, toen ze diep sliep weer in haar bedje gelegd en toen sliep ze wel verder. Gisteravond ging ze naar haar fles meteen slapen ( hier een gewoon campingbedje) alleen werd ze om 12 uur wakker en toen was het helemaal mis. Ze krijsde alles bij elkaar. Zielig hoor. Als ik naast haar zat was ze rustig, maar zodra ik wegliep begon ze weer te huilen. Voel wel wat bobbeltjes in haar mondje dus misschiem wel tandjes... Had er spul voor meegenomen, just in case, en het leek wel te helpen. Daarna hebben we haar weer in de wagen gelegd. Tegen 5 uur weer terug gelegd in bed, niet goed, weer wakker en overstuur. Dus weer wiegen in de wagen. Toen sliep ze gelukkig weer. Naja vanavond weer een poging.

Ga nog even naar de mail en dan de zon weer in. Tot later!
Hey Meiden,

Missc, fijn dat mini toch nog gestaag blijkt te groeien. Dat is toch best een goed teken. En dan lekker geshopt bij de Zweedse vrienden, lekker bezig hoor. Ik ben in het westen gebleven, maar uiteindelijk niets gedaan, van wat ik van plan was. Ben dus even hard aan het nadenken, wat ik morgen moet aantrekken.

Jobje, heb je een leuke verjaardag gehad gisteren? Ben je nog flink verwend?

Mimpje, lekker baby gemasseerd? Is dit een wekelijks terugkomend iets?

Vera, lekker gezwommen dus. Vandaag nog leuke dingen op het program of is het zondag poetsdag?

Ellein, je bent vroeg wakker voor een feestje met rose. Vandaag maar een beetje rustig aan doen en bijkomen of niet? En trouwens wat kun uk goed delen!!

Michigan, fijn dat je niet zo veel last hebt van alles. Moeten de hechtingen er vanzelf uitgaan of moet je nog terug naar het ziekenhuis en halen ze er daar uit?

En last but not least, Teddy, wat goed om weer even wat van je te horen. Wat zielig voor mini, misschien wel tandjes inderdaad of dat ze even moet wennen aan de nieuwe omgeving en temperaturen? Ik hoop dat het vannacht weer beter gaat. Geniet er lekker van.

Nou , ik ga maar even douchen. Ik heb schandalig lang in bed gelegen.
Hey goedemiddag, meld met baby in buik, maar zonder slijmprop. Even een wat minder fris verhaaltje, maar vanmorgen bij wc bezoek (een aanzienlijk deel van, want hoe weet je of het alles was?) de beruchte slijmprop verloren. Ging gepaard met bloedverlies, dus even gebeld met zkh, maar kon geen kwaad. En ik weet dat t niets zegt over wanneer de bevalling zich nu gaat aandienen, maar op de een of andere manier voelt t alsof er iets in gang is gezet. Heb verder geen weeen, wel af en toe harde buiken en een zeurderig gevoel onderin mijn rug. Goed, we wachten het verder lekker af.. Voel me eigenlijk heel relaxed, gek genoeg

Al ben ik best wat angstig voor de bevalling, ik kijk enorm uit naar de 'kennismaking' met ons kindje, want dat voelt nog steeds wat onwerkelijk, dat we straks een kindje hebben.

Ellein, doe maar kalm aan vandaag met je mini-katertje hihi.. En wat schattig zeg, dat uk het concept 'delen' heeft ontdekt!

Rossia, heerlijk he, zo uitslapen! Wij ook hoor, lekker nog in bed wat lezen met een kopje thee en ontbijtkoek erbij, zalig! Misschien straks even op MP speuren naar leuke positiekleding?

Teddy, klinkt heerlijk jullie vakantiebestemming! Hopelijk went mini snel aan de travelcot en gaat t slapen steeds beter.

Michigan, oeh wat ben je streng! Je hebt gelijk, moet inderdaad mijn rust nemen. Fijn dat je geen last meer hebt van de hechtingen, lossen ze vanzelf op of moet je ze eruit laten halen? Goed dat de bezoekjes aan de osteopaat al wat resultaat opleveren!

Jobje, klinkt alsof je verwend bent op je verjaardag, leuk hoor! Nog uit eten geweest? Maak er een lekker weekend verder van.

Vera, vreemd he dat je dan straks geen bv meer geeft? Sluit je toch een periode af, maar je krijgt er zo te lezen van de anderen veel vrijheid voor terug. Ook lekker!

Mimpje, succes vandaag met opruimen en schoonmaken. Het is toch best weer benauwd buiten en in huis, bij jullie ook? En dan komende week dus weer de voorbereidingen treffen voor de nieuwe klas.. Zal inderdaad weer effe wennen zijn, aan het werk en minder thuis.

Floor, jouw weekend is ook begonnen! Ga je nog leuke dingen doen? Was het gister nog druk op je werk?
Oh missc, wat spannend. Bij de meeste meiden was het een eerste teken van de naderende bevalling. Ik zeg dat je de 20ste niet gaat halen. Hou je ons op de hoogte?? Ik zal inderdaad zo eens op marktplaats gaan kijken.
Oei oei ik zeg binnenkort weer een forumbaby!!!!! Spannend!!!

Rossia ik volg een curcus babymassage, dat is 5 keer volgens mij. Mini en ik vinden het erg leuk om te doen (ik) en te ondergaan (mini). Hij blijft dan naar me lachen en met zijn knuistjes in zijn mond super schattige geluidjes maken. Thuis is het nog intiemer want dan wordt hij ook niet afgeleid door alle kindjes om hem heen.
Hi Rossia, yep, zal me vanavond of morgenochtend voordat ik weer een ctg heb in zkh nog effe melden. Ga nu mijn zkh-tas nog even nalopen
Hi Mimpje, cross! Klinkt leuk en intiem de babymassage.
Krijg je al een beetje de kriebels Missc?
Zeg euh missc, dat hadden we niet afgesproken he? Je wacht maar mooi tot de 20e... Nee hoor meid! Ik hoop dat het doorzet en jullie snel miniC kunnen begroeten. Vanmiddag wezen zwemmen met mini. Was heel erg leuk. Water was beetje koud, maar in het zonnetje viel het mee. Zal kijken of ik een foto kan mailen vanaf hier. Tot later maar weer! En missc, zet hem op he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven