NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ach Boro.... kon ik iig die allergie maar overnemen van hem.... Ik gun het jullie gezinnetje zo erg....
He wat fijn Borrie, leuk zo gezellig met je vriendin. Rottige warme zonnige dagen voor je . Zijn jullie nog veel wezen varen met jullie boot?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
boro toch, een dikke knuffel

haaaaaai borrie, gezellig zo bijkletsen met je vriendin
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Borrie

Was wel het plan Mleen, maar t is echt tè zonnig helaas..

En daardoor ben ik 's avonds ook heel moe en verhoging enzo..

Komt vast wel weer!
Update: Nog steeds hoofdpijn.

Net een belangrijk gesprek gehad, daar krijg je nog meer hoofdpijn van... Maar, wel voor elkaar gekregen wat ik graag wou, dus tot zover gaat ie goed.

Boro, een hypoalergeen huisbeestje dan? Daar zijn sowieso honden en katten van. Die hebben geen huidschilfers of zo.

( klok, klepel, kater, duidelijker weet ik hypoallergeen even niet te omschrijven. Google? )
Blegh..... Niet leuk.

Weet je vriend al of hij (officieel) meniere heeft? Toevallig heeft mijn vader deze week dat te horen gekregen. Volgens huisarts ging het vanzelf weer weg en kreeg je vanzelf weer een aanval.
quote:pruttel schreef op 06 augustus 2009 @ 11:48:

Update: Nog steeds hoofdpijn.

Net een belangrijk gesprek gehad, daar krijg je nog meer hoofdpijn van... Maar, wel voor elkaar gekregen wat ik graag wou, dus tot zover gaat ie goed.

Boro, een hypoalergeen huisbeestje dan? Daar zijn sowieso honden en katten van. Die hebben geen huidschilfers of zo.

( klok, klepel, kater, duidelijker weet ik hypoallergeen even niet te omschrijven. Google? )Obamahondje!
Hè Ploes das echt toevallig, inderdaad, bah wat balen zeg!

Maar bij ons kan de huisarts dat niet bepalen (wel bepalen dat de verschijselen allemaal kloppen, maar de onderzoeken kan hij niet doen, al sprak hij de laatste keer de hoop uit dat het toch niet helemaaaal menière leek), en er is niet veel aan te doen, maar er zijn toch wel wat dingen die kunnen helpen de aanvallen te verminderen.. (aanvallen veroorzaken kortgezegd de gehoorschade)

Nog geen officiële diagnose maar we zijn afgelopen week naar de KNO arts geweest, die nam het nogal serieus omdat een piep/ruis en evenwichtsstoornissen toch wel wijzen op het feit dat er iets niet in orde is..

En vriend heeft eigenlijk 2 problemen die los van elkaar kunnen staan, maar dat hoeft niet..

Dus bloed prikken om uit te sluiten of er een allergie aanwezig is..

Een röntgenfoto om de holtes te bekijken..

Een evenwichtsonderzoek, gelukkig is dat achter de rug, daar zag hij behoorlijk tegenop, met elektroden op je gezicht en afwisselend koud en warm water in je oren.. (is hem erg meegevallen)

Dan begin september de uitslagen en nog 2 gehoortesten.

Word een behoorlijk verhaal zo gooi anders je msn ff aan?
Prut, wat een hardnekkigerd, die kater van je...

Hoop dat ie snel verdwijnt!

Wat een gedoe, al die onderzoeken voor Borrievriend! Hopen dat er iets uit komt, dan weet je in elk geval wat.

Prut, succes met kater. Hypoallergene huisdieren, nooit van gehoord... Klinkt handig.

Heb net m'n SP dozen opgehaald bij het postkantoor én een pakketje van LUSH gekregen. Echt lekker spul!

Everytime you make a typo, the errorists win.
Whahaha info!!

Die hebbik ook pas binnen Die handcreme is trouwens wel fijn in gebruik, maar hij ruikt als ik em net heb opgesmeerd naar vage ouwe pindakaas, gelukkig trekt dat weg na een paar minuten en hou je redelijk zachte handen over

Heb je een bad?

Inderdaad een gedoe, maar hij pakt het wel grondig aan heb ik het idee, en zoveel ineens kost je ook minder tijd dan steeds opnieuw afspreken, en inderdaad, dan weet je in ieder geval iets..
Hey Roos!!!

Hoest met je grieppie?

Is ie al vertrokken?
Ja, van de Marie Claire aanbieding! Echt goedkoop toch? 1e keer dat ik Lush spullen gebruik overigens. De 2 Bath Melts geef ik aan m'n zus, want heb zelf geen bad.
Lol ja die ja

Ik heb niks met de marie verder, nog nooit gelezen ook geen idee waar het blad over gaat, maar kon het niet laten liggen idd (geef het wel weer door aan deze of gene)

Ben niet zo van die hele zoete luchten, Karma is eigenlijk tot nu toe m'n favoriet, maar dit was een leuke manier om goedkoop het een en ander uit te proberen..

Bruisspul hebje niet zo veel aan zonder bad, maar bathmelts kun je ook een stuk afhalen en in een puff ofzo doen en dan onder de douche gebruiken (heb ook geen bad )
Ik vind de Marie Claire ook een stom blad, maar ja, dit was de aanbieding he

Die Ma Bar gebruik ik wel onder de douche, heb m'n zus die Bath Melts al beloofd.

Vraag me alleen af hoe ik het spul ga bewaren. Hoe doe jij dat?
Flapsie laten slapen voor de eeuwigheid, inmiddels al zoveel huisdieren laten inslapen , maar het went nooit.
Ach, arm fretje...

En wat doe je nu met de andere, Yam?

Ma bar is dat chocoladeding met dat suikerklontje toch?

Ik geloof dat ik nog niet helemaal kapot ben van die geur..

Ik heb bij de xenos plastic bakjes gehaald voor de zeepjes enzo, 4 voor 1,50 geloof ik

Ik pak alles los in in plasticfolie dat gaat weer in die bakjes.

Zo'n stuk zeep is best groot en daar doe je eeuwen mee, en dan gaat de geur eraf, dus snij ik gewoon steeds een stuk af wat ik gebruik tot het op is en de rest gaat weer in die doosjes. (geef ook wel es een stuk weg snij ik ook gewoon van het grote stuk af)

Alleen die floating islands past niet in dat doosje, (maar die gaat toch naar je zus)

M'n shampoobars gebruik ik gewoon in z'n geheel, die laat ik drogen op een zeepbakje en gaan daarna hun blikje in.

Een ander zeepbakje voor de stukjes zeep die in gebruik zijn.
Yam

Bah, zo naar als je afscheid moet nemen van je diertje, ook al weet je dat het het beste is dat je nog voor hem kunt doen...

Ok, dan ga ik zo ook even wat van die platsic doosjes halen, da's inderdaad wel handig. lijkt me.
griepie is nog niet de deur uit helaas Borrie, maar het gaat wel al wat beter

Yammie ook al weet je dat het beter is, het doet gewoon pijn

Boro, Tutje is echt een schatje en arme Terror
ik weet nog niet wat we met de ander gaan doen , ik denk dat als we m extra aandacht geven , een loslopende fret is makkelijker dan twee. wie weet blijft ie nog even ene blij frettekettetje.. maar tegen de tijd dat ie triestig word ... ach ik wil er nog effe niet aan denken.
Ja klopt, ik zat ook nog te denken om alles apart in weckpotjes met klemdeksel te doen, staat wel leuk denk ik, maar neemt weer zoveel plek in.. die doosjes zitten bij mij weer in een grote doos stapelt lekker, en dan kan er veel in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven