Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 18 maart 2009 om 21:26
Angel, nu zie ik welke topics weer opnieuw zijn geopend. Maar de link in de Index klopt niet meer dus die links moet ik morgen even veranderen. Maar hoe in de toekomst? Moet ik gewoon in de gaten houden dat topics-links bij de 5000 gewisseld moeten worden in de Index. Of heb jij een lijstje zo nu en dan dat ik ze kan wisselen? Ja volgens mij zijn er niet zoveel he die tot de 5000 postings komen? Gewoon maar even kijken he?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 19 maart 2009 om 12:10
quote:mylenevalerie schreef op 18 maart 2009 @ 21:26:
Angel, nu zie ik welke topics weer opnieuw zijn geopend. Maar de link in de Index klopt niet meer dus die links moet ik morgen even veranderen. Maar hoe in de toekomst? Moet ik gewoon in de gaten houden dat topics-links bij de 5000 gewisseld moeten worden in de Index. Of heb jij een lijstje zo nu en dan dat ik ze kan wisselen? Ja volgens mij zijn er niet zoveel he die tot de 5000 postings komen? Gewoon maar even kijken he?
Als je het zelf zou kunnen bijhouden, graag.
Maar hier heb je niet zo veel topics die zo enorm groot worden. Dus het zal allemaal wel meevallen.
Als je het zelf zou kunnen bijhouden, graag.
Maar hier heb je niet zo veel topics die zo enorm groot worden. Dus het zal allemaal wel meevallen.
donderdag 26 maart 2009 om 14:50
donderdag 26 maart 2009 om 14:52
zaterdag 28 maart 2009 om 14:51
!@@#$%^&**(()())))))PO(UYTREWQj
kut
Lieve angel,
Ik heb een foutje gemaakt, sorry.
Bij het toevoegen van een nieuwe topic topic bij de index heeft hij het niet toegevoegd maar er een aparte posting van gemaakt.
Die kan ik helaas niet weghalen.
Dus geen vraag om de hele index weg te halen hoor! maar die rare 2e posting, dan ga ik weer zoeken welke ik aan het toevoegen was, dat vind ik niet erg, denk dat ik weet welke nieuwe topics aan het toevoegen was en dan plaats ik ze opnieuw maar dan goed.
Sorry voor het ongemak.
xmv.
kut
Lieve angel,
Ik heb een foutje gemaakt, sorry.
Bij het toevoegen van een nieuwe topic topic bij de index heeft hij het niet toegevoegd maar er een aparte posting van gemaakt.
Die kan ik helaas niet weghalen.
Dus geen vraag om de hele index weg te halen hoor! maar die rare 2e posting, dan ga ik weer zoeken welke ik aan het toevoegen was, dat vind ik niet erg, denk dat ik weet welke nieuwe topics aan het toevoegen was en dan plaats ik ze opnieuw maar dan goed.
Sorry voor het ongemak.
xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 28 maart 2009 om 18:51
quote:mylenevalerie schreef op 28 maart 2009 @ 14:51:
kut
.Hij is weer weg hoor.
kut
.Hij is weer weg hoor.
dinsdag 31 maart 2009 om 13:35
done
maandag 6 april 2009 om 14:38
Frisdrank is verplaatst naar het prikbord.
vrijdag 10 april 2009 om 08:52
quote:lisa2615 schreef op 09 april 2009 @ 20:50:
Hoi ik heb een topic geopend : Skinny Bitch bij eten.
Zouden jullie dat topic kunnen verplaatsen naar lijf en lijn?
Mvg Lisa.Skinny Bitch is verplaatst naar Lijf & Lijn.
Hoi ik heb een topic geopend : Skinny Bitch bij eten.
Zouden jullie dat topic kunnen verplaatsen naar lijf en lijn?
Mvg Lisa.Skinny Bitch is verplaatst naar Lijf & Lijn.
vrijdag 17 april 2009 om 18:36
quote:Asmahan schreef op 17 april 2009 @ 17:05:
Nieuwe topic Hoe word ik een keukenprinses kan gesloten worden omdat het oude nog beschikbaar was.
Alvast bedankt,
Asmahandone
Nieuwe topic Hoe word ik een keukenprinses kan gesloten worden omdat het oude nog beschikbaar was.
Alvast bedankt,
Asmahandone
maandag 20 april 2009 om 12:08
quote:misschicken schreef op 20 april 2009 @ 11:03:
gratis recepten plus prijs van deze recepten
Reclame!
Bedankt!
Er is wat aan gedaan.
gratis recepten plus prijs van deze recepten
Reclame!
Bedankt!
Er is wat aan gedaan.

dinsdag 12 mei 2009 om 12:07
quote:TanteJuul schreef op 12 mei 2009 @ 09:34:
Angel,
Kun je mijn topic Pastasalade! sluiten. Er is er al een.
DankjewelHad ik stiekem al gedaan.
Angel,
Kun je mijn topic Pastasalade! sluiten. Er is er al een.
DankjewelHad ik stiekem al gedaan.
woensdag 13 mei 2009 om 08:47
chicaloca75 in "Help me met afvallen please
"
is verplaatst naar lijf en lijn.
De reclame heb ik uit de post verwijderd.

De reclame heb ik uit de post verwijderd.
woensdag 13 mei 2009 om 08:48
Help me met afvallen please 
De reclame heb ik uit de post verwijderd.[/quote]

De reclame heb ik uit de post verwijderd.[/quote]
dinsdag 2 juni 2009 om 16:33
quote:BosAap schreef op 02 juni 2009 @ 15:53:
7 juni 2009: Japandag Kunsthal Rotterdam met sushi-workshops
Reclame...Heel erg bedankt voor het melden. Het topic is verwijderd.
7 juni 2009: Japandag Kunsthal Rotterdam met sushi-workshops
Reclame...Heel erg bedankt voor het melden. Het topic is verwijderd.