Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pammeke heeft haar eerste was vast al wel gedraaid

Fijn dat feestje geslaagd was Esmee. Pyjama-actie ook gelukt?
en ik ben wel even benieuwd/bezorgd hoe het Citro/Citroman vandaag is vergaan

en uiteraard hoe Pammies vakantie is geweest.
Ik ben ook benieuwd.

Maar volgens mij ga ik toch maar slapen. Vandaag alle was weggewerkt en alle tassen leeggeruimd (interessante info hè). Daarna nog 5 kinderen spelend in het huis (buurkinderen kwamen spelen). Ot was een beetje moe (understatement), dus er was wat ruzie af en toe (understatement 2). Gelukkig hadden ze ook veel lol. Maby is ook nog niet helemaal gewend, want die wordt elke keer volledig overstuur wakker. Het arme kind zit ook helemaal onder de muggenbulten en reageert daar ook enigszins allergisch op. Ze heeft dus dikke armen en benen en enorme harde bulten op haar voorhoofd. Gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben vooralsnog (ik weet nog dat Sien het vroeger ook zo erg had, maar die is er gelukkig overheen gegroeid).
ow, klinkt ook niet leuk, Anky, van die muggenbulten! Poek en ik worden momenteel het meest geprikt, maar áls Sokman geprikt wordt, heeft-ie enorme plekken.

hoop van harte dat Maby er ook overheen groeit.

ik ga denk ik ook maar eens afhaken. kijken of Poek en Slof het morgen nog een beetje tot een christelijke tijd uithouden in bed.

Morgenmiddag ga ik weer naar mijn ouders. Poek mag mee, maar ik ga niet heel erg mij best doen als ze geen zin heeft. Zie er zelf ook niet echt naar uit.

trusten en Citro: ik hoop dat het beter gaat met Citroman?
Ik ga even een update in AK plaatsen, het was een zeer hectisch dagje.
ah, daar ben je citro. Ga zo ff lezen.
Het was een heel verhaal dus het staat er nu pas
Jemig wat een verhaal Citronella. En wat zal je in de rats gezeten hebben. Gelukkig dat het nu beter lijkt te gaan. Wat een ellende zeg.
En zoals ik in de AK al typte, ik hoop dat vannacht alles goed gegaan is.
ik heb net even gebeld naar de afdeling, en hij heeft lekker geslapen vannacht, ga hem zo zelf maar weer eens bellen
voor Citro. pfffffff
Wat fijn dat de nacht goed is gegaan. Meid wat zal jij geschrokken zijn zeg.

Blijven je ouders nog even om je te ondersteunen en je wat makkelijker naar het ziekenhuis kunt?
quote:citronella schreef op 09 augustus 2009 @ 08:39:

ik heb net even gebeld naar de afdeling, en hij heeft lekker geslapen vannacht, ga hem zo zelf maar weer eens bellenFijn, dat is in ieder geval een positief bericht!
Dag lieve meisjes, ik meld me weer!

Ik ben aan het bijlezen maar het zijn 20 pagina' dus vergeef me als ik hier een daar wat mis.

Ik ben net al in de ak geweest om de link naar de vakantiefoto's te zetten maar met wat ik daar las kan ik me zo voorstellen dat er even geen behoefte is om daar naar te kijken. Dus Sok, een . En Citro, ik schrok heel erg van wat ik daar las, een driedubbele meis. Wat zul jij in de rats hebben gezeten!

Nu weer verder lezen.
Ik ben weer een beetje bij.

Nitro, bedankt voor het waarnemen En Ank en Nip een goede vakantie gehad, mooi zo.

Bij ons was het ook erg leuk. Mooie tent, leuke camping. Omgeving was niet heel spannend maar we zijn een paar keer naar La Rochelle geweest en naar een strand een stukje daaronder. Twee keer ook met vrienden afgesproken die een stuk verderop zaten (net boven Bordeaux). Mini had al na een uur een Nederlands vriendinnetje waarmee ze een week heeft opgetrokken. En daarna stond er een leuke Belgische familie naast ons. Verder lekker lummelen. Weer was de eerste week niet heel geweldig, 22 graden ofzo. Ook een paar keer een bui gehad. 's Avonds was het echt te koud om buiten te zitten, pas de laatste paar dagen ging dat wel. Reis ging prima. Mannie was van zijn diarree af gelukkig, hij was er echt niet lekker van, op het strand rolde hij zich in de handdoek en daar heeft hij de hele middag onder gelegen. Niet echt Mannie-like. Hij at zelfs niet Nadat hij 3 keer doorgelekt was hebben we hem een antidiarreepil gegeven. Beetje illegaal want ik had niets bij me voor kinderen onder de 8 (handig) dus ik heb zelf lopen klooien met de dosering. Gelukkig gingen ze in de bijsluiter uit van gewicht en zat Mannie daar aardig tegen aan.

Maar goed, toen was ik het hele kampeergebeuren wel beu eigenlijk. Vind het dan ook heerlijk om weer thuis te zijn.

Ik ga was nummer 3 erin gooien.
klinkt goed Pammie! Jammer alleen van het weer en de diarree, klinkt wel heftig.

en ik ben wel beneiuwd naar je vakantiefoto's hoor! kan me voorstellen dat je het wat ongepast vond, maaar ik wil wel weer even jaloers worden

sterkte met de was..en de volgende was.... en de volgende was....
Fijn dat de nacht goed is gegaan Citro. Maar wat een dag gisteren zeg. Heb jij zelf dan ook wel een beetje redelijk geslapen?

Ben ook wel benieuwd naar de foto's Pammeke.

Ik heb even goed uitgeslapen vanochtend, dus zit nog in pyjama. Ga maar eens douchen dan nu.
Hier uitgewassen nu (éindelijk). Ik ga nu even Pams foto's bekijken! Ben altijd dol op vakantiefoto's.

De kinderen zijn hier een beetje....tja, hoe zullen we het noemen.... Hopenlijk gaat het beter als nichtjes straks voor logeerpartijtje komen. Maby ligt in ieder geval op bed en dat scheelt al een hoop en met een beetje geluk is A-man over een uurtje ook weer thuis.

Citronella, heb je Citroman al zelf kunnen spreken? Of misschien ben je al in het ziekenhuis.
Was 3 is klaar, nu was 4.

(staaltje interessante info )
toch nog best snel, was nummer 3. which reminds me: er zit er hier ook nog 1 in de trommel
Leuke foto's Pammie. Ziet er heerlijk uit, ik krijg gelijk weer vakantieheimwee.
Op mijn online album staan ook nog wat vakantiefoto´s nu (geïnspireerd door Pammie).
Leuke foto's allemaal. Ik bekijk de mijne ook altijd nog elke dag even. Nagenieten.

Ooo, ben ik even Pammelijk bezig zeg. Hele huis gezogen (3 verdiepingen) badkamer gesopt, wc's. Ik lijk wel gek.
Was niet echt een was, waren de slaapzakken van de kinderen. Hebben we tijdens de vakantie gescoord omdat het 's nachts heel koud was en ze steeds onder de dekens vandaan schoven. Dan kropen ze midden in de nacht als ijsblokjes bij ons in bed.

Was 4 is bijna klaar. Was 1, 2 en 3 liggen alweer gevouwen in de kast. Alle tassen zijn uitgepakt, gesorteerd en opgeruimd. De kinderen spelen lekker buiten. Pamman leest een krantje. Heel relaxed allemaal.

Ik heb zo geen zin om morgen weer te gaan werken. Bleh.
Dat is best raar inderdaad Remma, al dat gepoets

Ik ga eensch bedenken wanneer we de kinderen bij opa kunnen stallen voor een nachtje (wil hij zelf!) en dan nemen Pamman en ik een superdeluxe hotel daar in de buurt voor een dagje/nachtje lammen samen.

En we weten ook al wat we volgend jaar gaan doen met vakantie, zeilen (en nu echt, Pamman wil zijn 40ste verjaardag op een boot vieren. Ik zeg: goed plan )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven