Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Hemera, klinkt heftig. En reuzedapper!

Q, niks non issue:)

Zwiep en Elle, als ik die foto zie dan hoef ik al niet meer eerlijk gezegd. Wat een enorme berg zoetheid zeg. Word al misselijk als ik er naar kijk.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
*ik moet echt eens naar starbucks.*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 augustus 2009 @ 21:12:

Hemera, klinkt heftig. En reuzedapper!

Q, niks non issue:)

Zwiep en Elle, als ik die foto zie dan hoef ik al niet meer eerlijk gezegd. Wat een enorme berg zoetheid zeg. Word al misselijk als ik er naar kijk.Geef die van jou dan maar aan mij! Hmmmmmmmmmm.
Morgen ga ik op vakantie dames! Dus tot over een week!
veel plezier zwieb!
Quirijn en Hemera, knuffel! Aan welke kant van de schaal je ook staat, het omgaan met eten zal lastig blijven denk ik. Ik voel me tegenwoordig al rot als ik normaal eet. Heb ik alleen ontbijt gehad en een stuk fruit en het gevoel vreselijk gesnaaid te hebben. Zou eten ooit normaal worden? Hier opgegroeid in een slanke (lees dunne) familie als enige met een normaal formaat. Dus ik was de dikste en werd zo behandeld. Als ik nu die foto's zie, mijn hemel wat was ik toen slank en mooi!

Zwieber, veel plezier op vakantie.

Frappucino ziet er lekker uit, maar ik weet vantevoren dat ik het niet wegkrijg. Ik ben meer van de hartig. Alleen tijdens de verkeerde week (en die is vandaag begonnen, zwel meteen op tot zappelinformaat) van de maand wil ik nog wel eens naar de chocola (extra extra puur) grijpen.

Iejoor, iedere bevalling is anders. De ene vreselijk, de ander een eitje (heb het beide ervaren). Laat het je niet weerhouden van het krijgen van kinderen als je die graag wilt. Knuffel!

Hier niet echt een beste dag. Weegschaal was niet leuk vanmorgen. Maar ongesteld en dus opgeblazen. Ik hoop dat de gyn snel iets kan doen.

Succes weer allemaal!
Iejoor, klinkt heavy zeg.. het is gelukkig allemaal goed afgelopen. Ik hoop dat je de kleine snel kunt zien!

HCP, bedankt voor de knuffel! jij kunt er ook één gebruiken dus bij deze! Ik weet niet of eten voor ons ooit normaal gaat worden, maar ik heb goede hoop dat het met de tijd beter zal gaan.

Maeijken, anderhalve kilo in een dag is wel veel hoor.. moet je niet toevallig ongesteld worden ofzo (dat scheelt bij mij altijd 1 tot 2 kilo).

Peanut, succes morgen op de weegschaal! ik hoop dat ie lief voor je is! (wat ze trouwens alleen zijn als je ook lief voor jezelf bent geweest).

Heb trouwens gister een nieuwe fiets gekocht. Deze is het geworden:

Woensdag is hij binnen, dus dan kan ik lekker een eind gaan fietsen!!
Oh en voor de oplettende kijker, het is inderdaad de moederfiets van batavus.. en nee.. ik ben dus geen moeder, en ook niet zwanger. Voordeel van deze fiets is dat het stuur wat verder weg zit, wat de fiets heel geschikt maakt voor lange mensen! vandaar.. (en dus niet zwanger)
omg laatst stond in de viev hoeveel Kcal zo'n frapp. waard is en aangezien ik toch al niet van het hele zoete houd laat ik hem voortaan gewoon lekker staan.

Ik vind de koffie verder echt super! Ik stap soms wel eend uit tussen amsterdam en leiden om bij starbucks langs te gaan

Toffe fiets Q.
Ik heb het ook in de viva gelezen ja! met allerlei (graadmagere) celebs die em aan het drinken waren! haha.. ik pas.
Dat staat deze week in de viva toch? Ik heb het ook gelezen. Haha. Voor de volgende keer onthouden: het is een accessoires! Niet drinken, alleen bij je houden

Fijne vakantie Zwieber! Ik hoop dat je heel erg gaat genieten!

HPL: Hoe gaat het met je? Afgezien van je stress om je theorie?

Dat met die foto's van vroeger had ik laatst ook. Maar dan op video. Ik heb bedacht dat ik altijd dik ben geweest, maar op mijn 8,9,10 was ik gewoon een heel slank ding. Echt heel bizar om ineens er achter te komen dat je eigen gedachtes niet kloppen. :-S
O, mooie fiets zeg Q! Al tochten uitgezocht om te fietsen?
Kan me niks schelen, nananananana

2 X per jaar ga ik me te buiten aan frappuccino's, het is heerlijk, en dan zuip ik maar een accessoire op, boeit me niks!
Zwiep veel plezier

Q mooi fiets hoor!

Klinkt heftig Iejoor!

Iedereen succes op de weegschaal vandaag/morgen

Mijn gewicht gaat de verkeerde kant op 137,8
Hier ook Elle, 123 vanmorgen.

Zwiep veel plezier op vakantie. Ik ga vandaag weer aan het werk. Afgelopen met het luie leven!

Alhoewel.....ik moet alleen vandaag deze week (Tja, wijffie heeft nog vakantie, dus moet toch wat aangepast werken nog.)
quote:lola68 schreef op 10 augustus 2009 @ 07:30: Ik ga vandaag weer aan het werk. Afgelopen met het luie leven!

Alhoewel.....ik moet alleen vandaag deze week Jaja afgelopen met het luie leven
Zwieber, fijne vakantie!

Q, wat een mooie fiets!

Nee geen ongesteldheid.. (al sinds nov 2007 niet meer) maar bij mij wisselt dit dus heel sterk want vanochtend woog ik weer 104,2

Ik moet ook eigenlijk niet elke dag op dat ding gaan staan
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
De kop is eraf!!

Vanmorgen gewogen: 128,0

Afgevallen: -2,6

BMI: 44,3

Voor degenen die nog moeten wegen..succes
Wow, - 2,6 Peanut, goed gedaan
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Gewicht vanmorgen: 82,7

Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wel iets te veel foute dingen eet (zoals een ijscoupe, oreo's en tosti's)
quote:peanut1975 schreef op 10 augustus 2009 @ 08:28:

De kop is eraf!!

Vanmorgen gewogen: 128,0

Afgevallen: -2,6

BMI: 44,3

Voor degenen die nog moeten wegen..succesWat start jij goed zeg, gefeliciteerd!
Ben druk met leren Hemera, verder gaat het z'n gangetje
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Quirijn, mooie bike hoor! Hier ook sinds 2 weken een nieuwe fiets (Gazelle Montreux Lim.Edition 2009) en ben er helemaal happy mee. Fijn met een zware last (2 kinders en mezelf ) fietsen hier. We wonen in een heel mooi fietsgebied, ook met wat kleine heuvels, en da's dan weer een goede work-out

Ik probeer elke dag een uur of 2 te fietsen met de kids, onderweg een keertje stoppen om wat te drinken en wat fruit te eten. Geloof dat ze het wel leuk vinden.

@Elle, kom op vrouw, zie het onder ogen! Grijp alle motivatie bij elkaar en doe er iets mee!

@Peanut; wauw! Ga zo door!

@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he
Mijn cijfers van deze week;

Mijn stand na 10 weken: 88,4

Deze week er af: -1,9

Totaal er af: -22,2

BMI: 28,73
quote:GezondopViva schreef op 10 augustus 2009 @ 09:16:

Quirijn, mooie bike hoor! Hier ook sinds 2 weken een nieuwe fiets (Gazelle Montreux Lim.Edition 2009) en ben er helemaal happy mee. Fijn met een zware last (2 kinders en mezelf ) fietsen hier. We wonen in een heel mooi fietsgebied, ook met wat kleine heuvels, en da's dan weer een goede work-out

Ik probeer elke dag een uur of 2 te fietsen met de kids, onderweg een keertje stoppen om wat te drinken en wat fruit te eten. Geloof dat ze het wel leuk vinden.

@Elle, kom op vrouw, zie het onder ogen! Grijp alle motivatie bij elkaar en doe er iets mee!

@Peanut; wauw! Ga zo door!

@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he Wat grappig! Die fiets was toevallig mijn tweede optie.. het ging tussen deze en die jij nu hebt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven