Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Haai Dush!

Meldingen worden zeer gewaardeerd Grote schoonmaak op de overige pijler doe ik meestal een keer of 2 per maand (anders blijf ik bezig ) en dan kom ik ze vanzelf tegen.
Tsssk wat moet ik nu met je antwoord Viev Hahahaha, nee hoor plaag je maar! Bedankt en zal ze blijven melden.
quote:Viva Angel5 schreef op 10 augustus 2009 @ 21:42:

@Willem en Zeniiba; ik ga het topic even in het overleg gooien, bedankt voor de meldingen.Na overleg hebben we besloten dat ingrijpen niet nodig is. Het gaat er scherp aan toe, maar dat is niet tegen de regels.
Is het al bekend of de avatars groter kunnen?
Geen idee, ik zal Naomi ff vragen!
Oke. Ben benieuhieuwd!
@Shining, 't Is zoals ik dacht, bij een wijziging van het formaat van de avatars gaat de hele layout naar z'n mallemoer. Ik zet 't echter wel als wens op mijn 'misschien ooit bij een volgende versie'-lijstje, okay?

@Five, ik ga meldt ipv meld nogmaals doorgeven!
quote:Vivamod schreef op 12 augustus 2009 @ 10:27:

@Shining, 't Is zoals ik dacht, bij een wijziging van het formaat van de avatars gaat de hele layout naar z'n mallemoer. Ik zet 't echter wel als wens op mijn 'misschien ooit bij een volgende versie'-lijstje, okay?

Das jammer! Nog even een vraag. Er zijn drie ereforummers uitgekozen, kun jij regelen dat dat groots gevierd wordt hier op het forum?

Hebben ze wel verdiend!
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 12:07:

[...]

Das jammer! Nog even een vraag. Er zijn drie ereforummers uitgekozen, kun jij regelen dat dat groots gevierd wordt hier op het forum?

Hebben ze wel verdiend!

ere forummers?? heb topic gemist geloof ik

hebbie linkie?
lama, gevond
Lieve Five,

Zou jij de titel van mijn topic voor Robo willen veranderen in bladen voor Robo ( of mag dat niet ? )

De aktie is geslaagd, viva geeft toch een jaar-abo maar er zijn toch een hoop dames die wat extra's voor robo willen doen, dus we zouden een gezamelijk "iets" willen proberen te regelen.

Daaaaank je wel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Consider it done, Boro!
Dank je wel Five
Wanneer gaat die idiote achtergrond weg? Wat onrustig, krijg er heufpien van.

Wie bedenkt in godesnaam zoiets.
Vrijdagmiddag Yas, niet piepen
mooi geld en recht topic

Bovenstaande link gaat naar een topic dat volgens mij beter tot recht komt op de geld en recht pijler.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mogge angel

Zou je mijn email adres naar 1609 willen versturen. zij heeft mij via de vrinden functie een emailtje gestuurd, maar ik kan niet terug mailen. Ze staat wel in mijn vrienden lijst, maar de optie "stuur mailtje" oid doet het niet ( Moet dat ook op het bug topic ? Ik had het eerder ook al met iemand )

Thank you :-)
IBI: dank, ik ga hem vanavond even verplaatsen (dan check ik gelijk de hele pijler )

@Boro; wat is de exacte naam? Ik heb al wat geprobeerd met _ streepies, maar kan haar niet vinden Enneeh tis een bekende bug, dus hoef je niet meer te melden
Het is al opgelost Five, ze doet mee aan de bladen voor robo actie dus ik heb haar email adres gevonden.

Toch bedankt .
Hai Engel,

Nog gefeliciteerd met je jubileum

Zou ik je kunnen mailen zodat je mijn mail adres aan yourguide kan doorgeven?

Als dat mogelijk is wat is jouw mailadres?

groetjes

Roosies
ow ik zie het al staan ik mail je
Beste Angel,

Mag er een slotje op het Postcrossing! Wie doet er aan? Topic? (Postcrossing! Wie doet er aan?)

Zal sowieso wel snel gebeuren, aangezien we aan de 3.000 berichten zitten, maar met 2 topics is het zo verwarrend, hè

Alvast bedankt.

Edit:

Foutje aan mijn zijde! Postcrossing - deel 2 Mag ook gesloten worden want er was al een 2e topic geopend.
Done Linndaatje
M.i. past Hoe heet die film? beter onder Entertainment.
World of Warcraft: Legion
Thanx Hans, ik ga hem straks verplaatsen (moet de pijler nog ff opruimen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven