!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ja en het ergste.. Uiteindelijk doe ik het toch niet en boeit het me niet erg..
oooooooo ik vind die paarse bomen zoooooooleuk! Kun je die ook in geel of oranje krijgen?????

(okej, sorry voor late reactie Ibbel, maar kon steeds je link niet terug vinden) Dames jullie schrijven veuls te veul!!!!!
mutsie!!!! waarom toch al die moeite doen voor iets wat je toch niet wil doen!!!!

Ik mis summers motto!
Ohja, die helpt ons er af en toe aan herinneren ja!!

Maar toch ga ik wel iets doen, ik irriteer me aan een vlek bij de bank op de vloer, dus even stofzuigen en dweilen moet wel gebeuren..
sjaan, daar heb je toch geen tijd voor als je dochter nog steeds in dezelfde staat is. Besteed je tijd maar aan je meissie, dan heb je zelf ook nog een leven. Na de sprong doe je het huishouden maar en ben je wel eens onverwachts bij de buren geweest? Mensen vinden het juist fijn om rotzooi bij een ander te zien want dan zijn ze niet de enigen.

Wij wandelen al dagen met freek, veel meer dan normaal. Dan is hij iig stil. Zit voor zich uit te staren en is tevreden.

Vandaag CB: hij is nu 68,5 cm en weegt 7220gr

mocht wel wat zwaarder van het cb, ach, meer melk dan dit krijgen we er toch niet in. Eten wel. Ik vries het in in van die multiportionsbakjes van beaba en die zijn 60 ml. Hij eet dus twee ijsblokken fruit en twee blokken groente.

Gisteren heeft manlief op mijn werkmiddag voor zoon gekookt. Wortels met aardappels. Echt de hele keuken was oranje van de wortel maar freek mocht direct proeven en dat smaakte hem best. Inderdaad plakt het tegen gehemelte als het wat droog is: klontje boter erdoor! Vergeten tegen man te zeggen dus nu per portie maar wat erdoorheen doen.

Ja, ringel: bij mij duurde het ook lang voor ik ibbels pakjes gezien had en die met bomen is idd erg mooi voor een meisje. Ik heb er nu twee besteld, ben zo benieuwd. Ik moet ze altijd wat groter hebben ivm de luiers.

Had ook een zwembroek besteld maar die was niet okee, dus krijg ik ook nog een pakje van. Zoo leuk, pakjes!

Ik wil ook opperdepop van albert heyn maar weet niet of die nu nog te koop zijn daar, kom er nooit. weet iemand het?

daaag.....
zooooooo, ik ben aan het werk-ontduiken!! Ik moet een heel saai interview voorbereiden (over gemeentes die hun doelen moeten halen) en ik hoop allemaal op afleiding op het forum, maar niets van dat alles! Zijn jullie allemaal zo hard aan het werk/voeden/leuke dingen doen??
Hier ook aan het werk-ontduiken Heb een grote pot thee gezet en even bijlezen bij jullie hoor. Gisteren een hele lange werkdag gehad en merk dat ik direct een terugslag krijg de dag daarna. Ohoh zal het ooit weer zo als vroeger worden? ;)

Waterpokken, klinkt heel zielig. Heeft hij veel jeuk of valt het nog wel mee?

En er zit dus weer een sprongetje aan te komen... Ik loop een paar weekjes op jullie achter dus door hier te lezen weet ik een beetje hoe het straks zal zijn Vorige sprongetjes eigenlijk niet gemerkt. Het was meer dat hij opeens iets wel kon. Hopen dat het nu ook het geval is.

Ibbel, hier ook nog geen bijvoeding hoor. We gaan pas vanaf de 20e van start en dan ook nog op z'n rapley's dus hij zal eerst wel niet veel binnen krijgen.

Au, een wespensteek. Getsie, ik vind het al super vervelend dat er zoveel om je heen zwermen, laat staan als ze je ook nog willen steken.

Skoempie, wat leuk dat jullie gaan varen! Is een beetje als een camper maar dan op water. Lijkt me zo leuk om een keertje te doen. Moet je dan een vaarbewijs hebben of mag je zo een bootje huren?
Floor was inderdaad heel erg schrikken.

Maar Jesse heeft gelukkig er geen last van en ook geen bult of blauwe plek.

Welke bakjes gebruik jij om groente en fruit in te doen en dan in te vriezen?

En Freek is inderdaad niet heerl erg zwaar zeker niet vergeleken bij Jesse hahaha

Sjaanie ben je al ongesteld geworden?

En hoe voel je je nu?

Ibbel fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad en dat je werk zo goed bevalt.

Jammer dat Mila ziek is geweest, gaat het nu weer goed met haar?

Jesse heeft naast wat huilerig en veel slapen er weinig last van de waterpokken.

Het schijnt ook niet erg te zijn als ze zo jong zijn en minder last te hebben van jeuk.

En moet eerlijk zeggen dat hij er weinig mee doet, ik heb zijn nageltjes wel weer even extra geknipt.
Sjaanie: En, is je huis weer spik en span? Nog steeds geen nieuws?

Floortje: Ik ben speciaal voor Opperdepop naar de AH gegaan, maar hier hadden ze hem niet. Zag op de website wel een artikeltje er over staan dus neem aan dat hij nog in het assortiment is. Ik ga van het weekend nog even een andere ah proberen. Anders maar kijken of ik het kan bestellen.

B12: Wat fijn dat Jesse niet zoveel last lijkt te hebben van de waterpokken. Ik las ergens dat als ze het zo jong krijgen, ze het nog een keer kunnen krijgen?

Ben erg moe vandaag (weet niet waarom, gisteren gewoon op tijd gaan slapen en Y. werd gewoon netjes kwart voor 7 wakker) dus ga even buizen en dan maar vroeg naar bed.
nou, dit is mijn eerste nachtelijke sessie, hihi.

Ach, (bijna) alles moet je een keer meemaken he.

Fesa: ik kon hem hier ook niet krijgen bij de ah, daar zeiden ze dat het wellicht alleen standaard te koop is bij de 5 sterren ah, de grootsten. Mijn vriendin gaat voor mij kijken bij haar ah in arnhem en ik ga mijn zwager vragen voor zijn ah in utrecht. borne heeft er maar een en volgens mij ook geen grote vergeleken met sommige anderen. Ik heb op de site ook gezien dat ze wel in het assortiment zitten, raar he?

B12 ik gebruik de multiportions (een soort silliconen muffinvorm waar 7 maaltjes van 60 ml in passen) van beaba. Je kan ze kopen bij het babypark in enter. Ik heb ze via internet besteld maar dat kostte mij helaas meer.

Freek at eerst 1 x 60 ml, nu 2x 60 ml per maaltje.

Mijn nachtelijke sessie is begonnen omdat freek echt de michael jackson krijs van Linn na doet. En als ik binnen kom maar lachen he! Van de week ook al veels te lang met hem op geweest en gisteren ging het beter maar al een paar dagen is het voor ons beiden weinig slapen s nachts. Ik kan er niet naast blijven liggen. Hij heeft echt helemaal nergens last van, schone luier etc. Ik voel echt dat hij me uitprobeert en probeer het te negeren. Maar kan dan niet in bed blijven, het is zo luid!

Ben blij dat onze naaste buren nog met vakantie zijn. Mijn man slaapt gewoon door, ongelooflijk zeg!

Hij krijgt nu echt een eigen willetje en dat is een hele andere freek dan de eerste 5 maanden. Tsjonge jonge, even wennen hoor, wat een drama-king is het ineens.

Ik scheen als kind ook overal en nergens om te huilen. Mijn moeder kwam dan altijd en bleef net zolang als ik wilde. Nou dat ga ik dus echt niet doen hoor!

Even posten, het is eindelijk (na 22 minuten vol volume stil)
o, de sirene gaat gewoon weer! Ik was even blij maar helaas. Even een adempauze of zo. Iemand tips?

Mijn vriendin en ik hadden het er al over. Ze was samen met twee kinderen naar de supermarkt gegaan. Gaat ze eerst langs het brood om de oudste een krentenbol te kunnen geven. Anders loopt hij niet netjes mee. Ik krijg daar echt kromme tenen van maar als ik freek nu hoor gillen dan kan ik me ineens zo voorstellen dat ik dat ook zou doen.

Want je wilt wel even rustig boodschappen kunnen doen.

Ook iets wat ik dacht nooit te zou doen: eerst een hap voorkauwen en dan aan freek geven. het was een banaan. En een mogelijkheid om hem stil te krijgen. In de auto, voorbij etenstijd. Zo erg, ik schaam me gewoon. En dat is dan ook weer erg, hihi.

Ik zal es even timen hoelang hij nu stil is.....

Toch alweer zo'n 7 minuten.

Mwah, ik ga afsluiten want de thee is ook op. hopelijk kan ik nog effe een paar uurtjes pakken.
En nog wat kunnen slapen?

Wat eten betreft is hier de couscous (van Friso) favoriet, nog nooit een baby zo enthousiast naar en lepeltje zien happen, hele koppie duikt op de lepel af.

Mayte was gisteren ziek, toch wel ruim 39 graden koorts. zo raar dat kindjes zomaar opeens heel hoge koorts kunnen krijgen. Maar nu zo met die mexicaanse griep blijf ik ht steeds wel spannend vinden hoor. Ze is er nu weer redelijk bij, maar helemaal top is ze nog niet. Fenna probeert dan op haar manier Mayte een beetje blij te maken door steeds kiekeboe te willen spelen. Kijkt ze vanuit de box om het hoekje van een kussen en dan een dikke grijns (en dan die twee tandjes in dat bekkie...hahahahaha) maar de uk krijgt echt wel de lachers op haar hand straks en tis momenteel een kleine druktemaker...pffft zelden een zo beweeglijke baby gezien.

Ik ben gisteren weer naar de revalidatie arts geweest, het is nog niet helemaal over en het begint nu ook in m'n linkerhand te komen (hoe fijn) maar moet nu een paar keer naar de ergotherapeut om m'n hand anders te leren gebruiken, omdat ik mijn duim nog steeds ontzie, waardoor ik de speierne in m'n hand niet op een goede manier gebruik, met alsgevolg een continue slapend gevoel in m'n vingers en een doods gevoel in m'n duim.....je merkt dan wel dt je handen erug belangrijk zijn hoor.
Bah, Ringel, dat nu ook je andere hand begint. Hoop dat die therapeut je een beetje kan helpen.

Floor, hoop dat Freek snel dit sprongetje gemaakt heeft. En ik hou mijn hart vast, T is tot nu toe nog steeds zo'n makkelijk mannetje, maar als ik de bijbel moet geloven....

Verder lichte paniek hier, wou het eerder nog niet vertellen omdat ook vorige keer loos alarm was. Had de 5de ongi moeten worden, we zijn nu de 12de en nog steeds niks. Heb 2 testen gedaan, beide negatief ( op 1 wel een heel licht streepje, maar bijna niet te zien, dus denk dat niks is) Snap er helemaal niks van. Ik wacht nog wel even af, maar als ik volgende week nog niet ben, dan toch maar even naar dokter voor bloedprikken denk ik...of misschien heeft het een andere medische reden...

Bluester, de boot is van schoonvader, die kunnen wij niet varen, dus hij vaart hem daar naar toe waar wij willen... maar is idd net zoiets als met de camper.

Na, maar weer even aan't werk...
Zo herkenbaar Floor! Gisteren lag Guus om 7 uur in bed en na een uurtje werd hij wakker. Toen tot 22.00 uur gekletst en gejammerd in bed. En als ik dan ga kijken krijg ik een hele grote grijns en als ik geluk heb zelfs een schaterlach. Dat lijkt toch verdacht veel op uitproberen...

Guus is ook zo aan het veranderen. Als ik met hem door de kamer loop wil hij alles pakken. Stopcontacten, lichtknopjes, cd's, theedozen... Wordt ook echt een eigen karaktertje. Vanochtend was hij allemaal aan het jammeren. Ik had perzik voor hem gemaakt maar hij ging huilen (ik kan daar dan altijd slecht tegen, alsik me heb uitgesloofd en hij moet het niet) en hij bleef allemaal mopperen. uiteindelijk heeft meneer een hele vieze zure groene luier geproduceerd en lukte het hem ineens 3 x achter elkaar om van buik naar rug terug te draaien. Er zat hem dus een hoop dwars

Ringel wat leuk dat Fenna een kleine grappenmaker is. Echt lief dat ze probeert Mayte op te vrolijken. Is Mayte nu weer beter?

Wat vervelend van je pols. Als je dingen gaat ontzien krijg je bijna altijd ergens anders weer last. Zo irritant!

Hoe gaat het nu met Jesse B12? Pokjes al bijna weg?

O ja, Opperdepop is volgens mij in alle grote Appies. Ik heb hem als kraamkado gekregen. Echt een aanrader hoor!
Vannacht nog drie uur geslapen totdat de wekker ging! Zo, hee, dat was erg fijn!

Vanmorgen op een ogenblik weer bedtijd en weer krijsen, deur dicht getrokken en weg gegaan. Hij had nu snel door dat het hem niet ging helpen. En nu net weer. Hield hij iets langer vol, een kwartier. Toen ik kwam kijken en speentje indoen, was hij direct weer blij. Misschien iets van verlatingsangst?

Hij slaapt nu wel weer.

ja, mientje we willen het boekje graag maar wonen niet in de buurt van grote appie. Vandaar.

Ben me nu ook aan het uitsloven: rijst met vis en courgette.

Morgen mag schoonmoeder het geven, weet niet of hij het lekker gaat vinden. Maar tot nu toe eet hij alles. Met de omschakeling naar drie flessen is zijn hele ritme omgegooid, mss zit dat hem ook dwars. Hij was vanmorgen achter zijn beer aan het rollen dus krijgt het ook behoorlijk onder te knie.

Heeft 2 maal 10 minuten alleen gespeeld zonder te krijsen.

Toen ik hem rechtop zette, zat hij met houvast aan de box, 5 minuutjes te spelen. Toen hij omviel: wat een gekrijs. helemaal over de rooie, hij viel nb op een kussen. Raar hoor dat hij overal om kan huilen. Eerder stootte ik zijn hoofd wel eens ergens aan en gaf hij nauwelijks een kik.

Echt de ontwikkeling van de eigen wil denk ik.

Ringel wat balen van je polsen. Je moet een andere manier van handelen aanpakken maar dat is erg moeilijk weet ik uit ervaring.

ik ga mixen, dus eerst even posten hier
Goed bezig Floor! Guus is morgen 6 maanden, dus vanaf volgende week ga ik ook uitgebreidere hapjes maken.

Ehh Skoemp, ik heb altijd geleerd dat een heel licht streepje al wel telt... Misschien morgen in de ochtend nog maar 'ns testen?? Spannend hoor.

Ik ben sinds de bevalling nog niet een keer regelmatig ongesteld geweest. Maar dat was ik daarvoor ook al niet. Had beetje gehoopt op een soort 'reset' maar kennelijk ga ik gewoon op oude voet verder.
Goedemiddag Dames,

Skoempie, oei..... waarom test je niet even met een digitale test van clear blue? Ik zweerde op een gegeven moment bij die testen (heeft nogal lang geduurd voordat ik zwanger werd) omdat ik gék werd van die lichte tweede streepjes die ik dacht te zien. Stonden we weer met z'n 2-en voor het raam of in het felle licht de test te beoordelen. Ik was het zo spuugzat dat ik op een gegeven moment alleen nog maar met de digitale heb getest. Zwanger of Niet Zwanger. Heel duidelijk.

Weet je de precieze datum al dat T geopereerd gaat worden?

Floortje, heftige nacht heb je achter de rug..... Moeilijk hè, wat je soms moet doen als je kindje krijst en er is niets aan de hand. Wij hebben al een tijdje mogen oefenen hiermee . Wij laten hem in ieder geval nooit overstuur huilen. Ook al probeert hij ons uit. Als hij overstuur is, zijn we verder van huis. Wij lopen dus heel wat trappen...... Ook als het aandachthuilen is, nooit langer dan 5 minuten. Ook gewoon omdat ik er zelf niet tegen kan. Het aandachthuilen is alleen bij inslapen, dus niet gedurende de nacht, gelukkig slaapt R zelf wel door als hij huilt omdat hij op zijn buik ligt of zijn speentje kwijt is.

Wat gaat Freek lekker chique eten. Misschien moet hij inderdaad weer even zijn nieuwe ritme vinden. Al 3 flessen, wat gaat Freek snel vooruit, zeg! R loopt gelijk op met Freek, maar het cb heeft niets gezegd dat hij niet zwaar genoeg zou zijn. Wat zit er toch een verschil in cb's....

Mientje, ik heb even gekeken naar dat boek opperdepop en ik wil het ook! Ik ga er zsm achteraan.

Ringel, wat naar dat je nog steeds zit te tobben met je pols (-en). Hoop voor je dat er snel genoeg verbetering in komt.

En Sjaanie, was je huis burenmetbabyfoonproof? Of hadden ze met hun vinger op de ruiten "dit is vies' geschreven ?

Bluester, werk jij veel uren?

Hier alles o.k. R slaapt steeds beter in overdag. Hij slaapt zo'n 3 uurtjes verdeeld over twee keer en hij gaat nu redelijk snel slapen. Gelukkig. Het is zo'n lekker guppenkoppie en een lekkere vrijdoos.

Met mij gaat het ook goed. Gisteren de uitslag gehad van de gynaecoloog, het weggehaalde weefsel was niet kwaadaardig (ik had ook echt niet anders verwacht!) en de spiraal zit prima. Ik vloei ook helemaal niet meer en de buikpijn is over, dus het probleem is opgelost. En ik hoef de pil niet meer te slikken, gelukkig.

Gisteren met vriendin gaan borrelen, eten en naar de film (public enemies: verhaal is goed bedoeld maar te lang, krommende onliners, warrig onvolledig scenario maar mèèèn, wat is Johnny Depp toch lekker). R sliep nog toen ik weg ging en toen ik thuis kwam, alweer en dat vond ik helemaal niet leuk .

Nou, ik ga maar es wat doen op mijn werk. Het is zo rustig. Ik ga de voorraadkast maar opruimen, doe ik nog wat nuttigs.
Ai Skoemp, wat Mientje zegt heb ik ook altijd geleerd, een streep is een streep. Bij Fenna had ik ook een heel licht streepje, maar sja het resultaat ligt nu boven in d'r nieuwe ledikant te maffen.....

En dat jullie allemaal zo driftig aan het kokkerellen zijn geslagen! We hebben hier een leuk boek met allerlei recepten, maar dat ligt ergens op zolder. Gaat per maand met wat ze wel en niet mogen hebben. Maar vind het allemaal zo yupperig....gewoon aardappelen groente en vlees ....

@Bagheera fijn dat alles nu oke is en voorlopig geen baarmoeder tourisme meer dus.....

Ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest, komt door de bv denk ik, maar ben dus al ruim 1 1/2 jaar niet aan de tampons en maandverband dingen (met uitzondering van de kraamtijd natuurlijk) Was een tijdje terug ons 1e topic aan het terug lezen en besefte dat we al ruim een jaar met elkaar aan het wauwelen zijn.....en met best een grote club....
en het blijft gezellig!

Fijn dat je baarmoeder nu klaar is! Ik heb ook een spiraaltje en bevalt erg goed.

Helaas voor freek maar ook als hij zichzelf overstuur huilt heeft hij pech. Eens in het kwartier als het kei en keihard gaat, loop ik naar boven maar het is gewoon eigen schuld, dikke bult. Als hij zo raar doet help ik hem niet.

Moet eerlijk zeggen dat het tussen ons vandaag echt stukken beter gaat dan gisteren. Ik hou consequent aan dat ik hem in bed stop als hij vermoeidheidssignalen geeft. Hij ligt er nu voor de derde keer in. In die andere twee slaapjes heeft hij samen 3 uur geslapen. Om half 4 heeft hij warm eten gehad en rond een uur of 19 of 20 krijgt hij de laatste fles en klaar.

Bagheera: ja ieder CB zegt weer wat anders, ik zag je berichtje op het andere topic. Grappig dat we nu lijnrecht tegenover elkaar staan. Ik vind je aardig en begrijp je ideeen wel hoor. Hihi.

Ibbel: dank voor de pakjes. Wat leuk ingepakt! En een lief kaartje erbij. Fijn fijn fijn. Man was helemaal blij met het vooruitzicht op de haaien. Hihi. Stiekem toch wel jammer dat de pakjes nu niet aan kunnen. Ze zijn echt heel erg mooi.

Als ze passen plaats ik wel een fotootje op hyves.

Lekker toch Ringel!

Ik ben nu 3 keer ongesteld geweest sinds zijn geboorte maar ik mis het niks.
skoemp: ik ben heel erg nieuwsgierig maar helaas, niks gepost.

Hoe is het eigenlijk met barrel en lein?
Zo, ben ik weer even.

Bagheera, fijn dat je buik ok is, eindelijk af van dat gevloei!

Skoemp, spannend!

Ik moet ook maar eens kijken naar de pakjes van Ibbel, jullie zijn allemaal zo enthousiast!

Hier ook een spiraaltje, ideaal, hoewel ik dit keer wel 2 1/2 maand uitvloeiing bleef houden, maar is nu over gelukkig!

Hier heel druk met huis gehad en vakantie alweer bijna over helaas. Maar kinderkamers zijn klaar, keuken en badkamer zijn klaar, onze slaapkamer ook, alleen nu nog de zolder en garage van dozen ontdoen en vrijdag komende laatste meubels.

Verder hier een korte maar heftige buikgriep achter de rug.

Thomas blijft trouwens moeizaam drinken, als er 150 per keer ingaat is het veel, maar goed, niks aan te doen. wel met groente en fruit begonnen. Gaat soms heel goed en meestal niet. Hij is trouwens wel supervlrolijk. Als ik het kabeltje van camera gevonden heb :-), zal ik snel weer eens wat foto's plaatsen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
en laat dat kabeltje nou net in de aller aller aller laatste doos zitten die gaat uitpakken straks! (zul je altijd zien he dat, dat gebeurt)

Fenna is vandaag naar haar ledikant over gegaan (sliep tot nog toe altijd in dr wieg) Ze werd daar nu toch echt te groot voor (de handjes staken uit de spijlen) en aangezien ze een stuk beweeglijker word werd het toch echt tijd. Hele kamer maar meteen verbouwd. Maar het ledikant staat, de foto's zijn genomen en het staat zo onwijs schattig. En meisje weer even "klein" in d'r grote ledikant.
Floor, hier herken ik ook wel wat in het gedrag van Freek. Zoon wil heel dichtbij me zijn en als ik wegloop dan gaat hij huilen. .En voor het eerst van z'n leventje dus ook krijsen. Jeetje dat komt wel heel erg bij me binnen :(. Net inderdaad gelezen over de 6 maanden sprong en daar wordt dit gedrag uitgebreid beschreven. Ze schijnen nu relaties te gaan leggen tussen allerlei dingen en zeker tussen zichzelf en mama. Als je de afstand vergroot dan raken ze wat in paniek omdat ze geen controle meer hebben over die afstand (of zoiets). Klinkt wel logisch maar wel vermoeiend hoor. Ben de afgelopen paar avonden echt uren met hem bezig en nu ligt hij in ons bed te slapen. Erg he? Kon het gekrijis niet meer aanhoren en in ons bed sliep hij wel. Hoop niet dat ik nu een trend in heb gezet :(

Bagheera, wat fijn dat het nu goed is met je buik en je helemaal geen last meer hebt. Oh ja, ik werk 32 uur in de week maar als ik naar klanten moet en moet reizen dan zijn het wat langere dagen.

Draakje, ben erg benieuwd naar de foto's van Thomas. Heerlijk dat hij zo vrolijk is. Kan me voorstellen dat je er wat meer eten in zou willen krijgen maar blijkbaar heeft hij er genoeg aan

En Skoempie, ik ben er ook niet zo zeker van dat je niet zwanger bent hoor. Ik denk ook dat er niet voor niets een vaag streepje is. Dus testen!!!! Zou wel fantastisch zijn, toch?
Weer een fase verder Ringel. Wat worden ze groot he?
Zo eerst even uppen hoor!

Heb voor geen meter geslapen, om half 1 zat ik alweer beneden.. sport nu alweer 1,5 week niet en ik denk dat m'n lijf gewoon nog niet moe genoeg was na een dagje visite/slapen/speeltuin/ koken/ bankhangen. Kan dat?!

Zoontje trekt nu steeds vaker z'n beentjes op en heeft gister heel hard gelachen om vriend die kiekeboe met hem deed, echt geweldig! Filmpje ervan is heel erg schokkerig maar ga wel even kijken of ik hem op hyves kan zetten.

Vandaag nog werken en dan.... vrij tot en met volgende week zondag!!!

Moet volgende week met allebei de jongens naar het burootje dus dan kan zoontje ook weer in de tabel! (je was me na het vorige bezoekje vergeten Sjaanie ;p)

Ohja Sjaanie hoe gaat het nu met je?!

Ff een kop thee pakken, kan ik bijlezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven