Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik



Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 08:37:

GOOOOOOODMORNING!

Hè, wat een prachtige dag. Ik heb me voorgenomen dat ik de komende tijd heel wat mensen ga vervelen met een walgelijk goed humeur. Géén idee waar dat vandaan komt.



Artis, here we come! Gaan jullie ook wat leuks doen vandaag?



Ja hoor poepie, ik ga zeven kilo was vouwen en mijn trap soppen want de kleine (inmiddels grote) poesjes hebben daar vannacht met poeppootjes op rond lopen pateren. Vanmorgen ook poepvoeten in mijn bed, dus ik stond om 06.00 uur mijn nest al te verschonen.



Mijn humeur is een stuk minder goed dan dat van jou maar o, wat gun ik jou je vreugde!
quote:zusje78 schreef op 11 augustus 2009 @ 08:45:

Sterkte met de pijn Leo, hoop dat het wat beter gaat vandaag.



*is nog steeds erg nieuwsgierig naar de derde in het rijtje van dames met prachtige japonnen*



Ja, het gaat wel Zuske, hoe is het met jou?



Zou leuk zijn als de derde japondrager vandaag eens bekend gemaakt werd ja, sjonge, jonge hoe lang moet dat duren vraag je je af he?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 09:47:

[...]





Ja hoor poepie, ik ga zeven kilo was vouwen en mijn trap soppen want de kleine (inmiddels grote) poesjes hebben daar vannacht met poeppootjes op rond lopen pateren. Vanmorgen ook poepvoeten in mijn bed, dus ik stond om 06.00 uur mijn nest al te verschonen.



Mijn humeur is een stuk minder goed dan dat van jou maar o, wat gun ik jou je vreugde!Klinkt als een héérlijk begin van de dag schat
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 08:37:

GOOOOOOODMORNING!



Artis, here we come! Gaan jullie ook wat leuks doen vandaag?



Ik heb de mexicaanse varkenspest (of iets wat er op lijkt), dus ik ga vandaag mariachi deuntjes klappertanden.



Olé



Leo, poepvoetjes klinkt wel heel schattig, eigenlijk....
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Loomii!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Goed he Poez, nou en het zet door in de gemoedstoestand hoor hahaha, was net bloedchagrijing!



Loom, ben je ook geraakt door het pestvirus? Neem een paar deuntjes op als je wilt, voor op de bruiloft, als we met z'n allen in het huwelijk treden. Ik heb voor bands gebeld maar mijn god wat zijn ze duur. Als jij de komende dagen nou de ritmesectie voor je rekening neemt dan zorg ik wel dat ik ergens een geriatrische accordeonspeler of pianomannetje vandaan haal.



Poepvoetjes, het klínkt lief, het is heel erg goor....



Ik ben mijn 'ik word oma!' topic kwijt!

Weet iemand hoe ik moet zoeken? Ik kom niet verder dan 90 dagen terugkijken en ik vind mezelf niet....
Alle reacties Link kopieren
Weet je dat ik me daar nu niks bij voor kan stellen? Een bloedchagrijnige Leo?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 00:00:

[...]





Nou, ik ook.... tis toch niet te geloven dan een man zó lief kan berichten.... Ze bestaan dus gewoon écht!



Lieve schat, ik heb even een touwtje voor je gepakt. Zo'n leuk exemplaar moet je wel even "vastbinden" .



Gaat kèmpingman ook mee vandaag? Heel veel plezier in Artis. Wanneer komt het topic dat je een superromantisch 3 gangendiner gaat maken? Kunnen we toch een beetje meegenieten en mee verzinnen.



Oh fijn Lé. Dat zijn zijn altijd leuke ochtenden om mee te beginnen. Voel je je beter als ik vertel dat ik wel eens uit bed stapte en zo met blote voet in kattenkots stapte? Geloof me, dan ben je echt niet vrolijk als je merkt dat hinkelen op je leeftijd naar de badkamer ook niet meer zo soepel gaat.



Welkom lady 3, komt u maar. We hebben nu lang genoeg iedereen in spanning gehouden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Loom heel veel beterschap, ziek het goed uit!



Leo rot dat je zoveel pijn hebt dan sta je al niet lekker op, laat staan als je dan om 6 uur in de ochtend ook nog je bed moet gaan verschonen. (en daarna de trap kunt boenen, blegggg)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op thuis je topic geuped Lé.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
We hebben hier een meneer bij de supermarkt staan die erg leuk trekörgel speelt. Als ik daar nou eens wat mee opneem, is dat wat? Een band is toch niet nodig op de bruiloft, dat leidt de aandacht maar af van de bruiden, dat kan niet de bedoeling zijn.



Een sjaggo Leo...ik zou het wel eens willen zien, kan me er ook weinig bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, uiteraard gaat kempingman niet mee MV. We houden de kinderen er voorlopig nog even buiten. Ik ga lekker met Kitty, een vriendin en haar dochter. Morgenaaf dump ik Kitty ergens en ga ik me lekker met kempingman vermaken



Zal ik er even overheen? Ik ben 's morgens wel eens met blote voeten op een 'kadootje' van mijn poezewoes'poes staan. Kadootje in de zin van een dooie muis.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 11 augustus 2009 @ 09:54:

[...]





Ik heb de mexicaanse varkenspest (of iets wat er op lijkt), dus ik ga vandaag mariachi deuntjes klappertanden.



Olé



Leo, poepvoetjes klinkt wel heel schattig, eigenlijk....Ahhh dat klinkt minder. Beterschap.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Even voor Loom, kan ze vast in de stemming komen:







Canta y no llores
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 11 augustus 2009 @ 10:04:

[...]





Lieve schat, ik heb even een touwtje voor je gepakt. Zo'n leuk exemplaar moet je wel even "vastbinden" .



Handig om het dan ook te plakken.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de beterschappen, het valt allemaal wel mee hoor. Maar ik ben blij dat ik niet naar Artis hoef ;)



Kempingman? Heb je verkering Poezewoes?
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 10:00:

Weet je dat ik me daar nu niks bij voor kan stellen? Een bloedchagrijnige Leo?Ik moet er zelf ook om lachen!
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 10:20
Reden: 'om' lachen Le, woordje 'om' vergeten.....chaggerijn!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yep, Poez heeft verkering, Loom. Dik an.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 11 augustus 2009 @ 10:13:

Dank voor de beterschappen, het valt allemaal wel mee hoor. Maar ik ben blij dat ik niet naar Artis hoef ;)



Kempingman? Heb je verkering Poezewoes? Enne, ik ben ook wel blij dat jij niet naar Artis hoeft. Ons daar allemaal een beetje lopen aansteken zeker. Nee, blijf jij maar thuis.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 10:19:

[...]





Ik moet er zelf ook om lachen!Goed zo!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:mylenevalerie schreef op 11 augustus 2009 @ 10:07:

Ik heb op thuis je topic geuped Lé.Schattieieieie, dank je wel!
quote:loomii schreef op 11 augustus 2009 @ 10:08:

We hebben hier een meneer bij de supermarkt staan die erg leuk trekörgel speelt. Als ik daar nou eens wat mee opneem, is dat wat? Een band is toch niet nodig op de bruiloft, dat leidt de aandacht maar af van de bruiden, dat kan niet de bedoeling zijn.



Een sjaggo Leo...ik zou het wel eens willen zien, kan me er ook weinig bij voorstellen.



Confisqueren die man! Is 'ie van de handjeklap of wil 'ie een factuur denk je? Mocht 'ie een factuur willen dan doen we dat op de zaak van Wé. Moet toch iets IT-e-rigs van te maken zijn, van een accordeonspeler?



Aandacht van de bruids af, eh nee, helemaal niet met míjn jurk. Ik ben bang dat ik in mijn eentje door het gangpad moet.
Alle reacties Link kopieren
De familie van kempingman schijnt nogal muziekerig te zijn. Ik kan eens even informeren voor je Lé. Om welke gelegenheid gaat het precies?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Op een trekörgel zitten toetsen, dat lijkt me ITerig genoeg.



Dushi's band lijkt me ook wel gaaf. Die van de foowtoow dan hè, niet die van het filmpje. Kunnen we leuk mirar ciclomotores (hebben we eigenlijk een open huwelijk, of zijn we met zijn allen monogaam?)
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 10:30:

De familie van kempingman schijnt nogal muziekerig te zijn. Ik kan eens even informeren voor je Lé. Om welke gelegenheid gaat het precies?Ik heb een aantal verloofden op het forum (Bianca, Chardonnay, Traincha, Loomii en de vrouw van Loomii) en ja, verloofd he, dat zegt het al, dan moet er ook getrouwd worden op den duur, vandaar dus dat we plannen hebben om met zijn allen in het huwelijk te treden. Met jurken en zo en al. Geinig he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven