Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Moest ook pas om 17 uur..

Morgen om 11.15 uur.
Nu googlen, op zoek naar positieve verhalen!
och polleke ik had op iets positiever nieuws gehoopt, maar 50/50 is nog steeds een behoorlijke kans! misschien heeft de gynaecoloog die je morgen spreekt deze situatie vaker meegemaakt en kan hij/zij je nog iets meer vertellen? ik blijf heel hard voor je duimen
sjit poll. weet je nog niet veel.

marriss stuurde net een SMS of ik al wat wist, dus ook daar wordt meegeleefd..

BIG HUG maar weer. meer kunnen we helaas niet doen....
sjeez poll, het zit je niet mee heh.. ik gun het je zo dat je lekker kan genieten van je zwangerschap.. Nou ja, positief blijven denken, hopen dat je bij de volgende echo een heel gezond kindje ziet!! Dikke knuffel voor jou!!
He Poll, wat een onzekerheid... Niet dat je verwacht had een kloppend hartje te zien misschien (was wel erg vroeg), maar zo'n twijfel 50:50 geval, daar word je ook niet echt supervrolijk van natuurlijk. Het blijft gewoon megaspannend en ik weet zeker dat iedereen hier positieve vibes naar je blijft sturen. Hopelijk helpt het!!!!
Ach gossie Polleke, je wordt ook maar heen en weer geslingerd tussen alle emoties zeg. Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan. Heel veel sterkte, dikke kus voor jou.

En wat ontzettend lief dat Maris zo meeleeft daar in het zonnige Frankrijk.

Specu, nogmaals voor jou een extra dikke knuffel. Wat een ellende zeg.

Mulan, hoe is het met jou? Ook al heb je geen p-day opgegeven. Je staat nu wel bovenaan dus we willen wel even weten hoe het er voor staat natuurlijk.

Fijne avond allemaal
hmm poll, het heeft je nog niet zoveel verder gebracht helaas, dus nu moet je nog steeds in onzekerheid maar afwachten. Lijkt me heel vervelend. Je hebt de 19e toch ook een afpraak bij de verloskundige, krijg je daar misschien ook weer een echo? Dan ben je toch ook weer een dikke week verder en zouden ze mss al iets meer kunnen zien? De 28e klinkt nog zo ver weg...
Lief van jullie allemaal. Ben het zo zat dit. Maar goed, het kan altijd erger, dus ik moet maar niet teveel klagen.
Poll, wat een onzekerheid nog. Verdorie. Ik vind het zo rot voor je, dat je niet lekker zorgeloos kunt genieten. Ik blijf voor je hopen op goed nieuws de komende tijd. En ja, het kan altijd erger, maar voor jou is dit op dit moment gewoon heel naar!
Hmmm, die positieve verhalen kan ik niet echt vinden. Uberhaupt weinig info over te vinden.
tabel bijwerken doe ik morgen, internet is vanavond echt kansloos. ben blij dat ik poll even heb kunnen lezen, anders had ik niet lekker geslapen.
quote:Polleke1978 schreef op 11 augustus 2009 @ 20:24:

Hmmm, die positieve verhalen kan ik niet echt vinden. Uberhaupt weinig info over te vinden.poll, dan iig ook geen negatieve verhalen!
quote:Polleke1978 schreef op 11 augustus 2009 @ 20:24:

Hmmm, die positieve verhalen kan ik niet echt vinden. Uberhaupt weinig info over te vinden.poll, dan iig ook geen negatieve verhalen!
Je mag ook niet meer googlen van mij hoor! Gewoon lekker proberen te ontspannen (ja, makkelijk gezegd...) en alle vragen voor morgen bewaren. Je maakt jezelf gek met dat ge-internet (weet ik uit ervaring...)

kop op meid, er wordt aan je gedacht!
He verdorie Poll, dat was nou niet echt het nieuws waar je op zat te wachten. Al die onzekerheid, en je weet eigenlijk nog niets. Hopelijk is het de 28e allemaal goed.

Suc6 morgen bij de Gyn, hou je ons op de hoogte?

Een dikke voor jou. (en je mannetje natuurlijk)
Ha, gevonden!

Op 6 weken was er bij mij ook enkel een "zakje" te zien...

Op 7 weken konden we het hartje horen.

En nu ben ik 21weken ver

Aan een grote zes weken naar gynecoloog geweest en er was nog niets te zien;zelfs geen vruchtzakje. Een tiental dagen later ben ik dan mogen terug gaan en was er een kloppend hartje te zien. Intussen loopt onze zoon hier al brabbelend rond!!!

En nu dus stoppen met google. Ontspannen is nog een brug te ver, maar ga mijn boek uitlezen of onzintv kijken.
Hoopgevend!!
idd hoopgevend en nu lekker dom gaan zitten zappen voor de tv!

Ik heb de link van de commode die het wss gaat worden op hyves gezet!
anoniem_53993 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 21:17
Reden: beetje door elkaar
% gewijzigd
Poll, wat ontzettend kut die onzekerheid, we gaan heel hard duimen voor de goeie 50%. He en vergeet niet dat je echt al alle reden hebt om te klagen hoor. Het gaat je niet voor de wind en je krijgt op deze manier geen zekerheid. Als dat geen reden is om te klagen? Dikke voor jullie, hoop zo dat alles goed blijkt te zijn. Dat zijn in ieder geval positieve verhalen, geeft weer wat hoop. Hopelijk kun je wat rust vinden…

Hé Mexx wat fijn dat alles zo goed gaat! En het is echt een moppie.

Fijn geroeid gw? Ga even naar je aanwinst kijken.

Fijn dat alles goed is Duvel, en groeien kan de baby altijd nog he, al is het altijd goed als ze het in de gaten houden.

Ga even kijken hoe het met jullie staat op hyves speec!
Jeetje Poll wat een onzekerheid!!! Sterkte!

En alle meiden die ongesteld zijn geworden: dikke knuffel!

Even een egobericht: we zijn druk bezig met het zoeken naar een huis, hebben wat gevonden en gaan vanmorgen bezichtigen. Spannende tijd! En nu had ik vanmorgen ineens lichtbruin slijm met een drupje bloed... en dat is veel te vroeg! Heb niks bijgehouden of berekend deze maand maar zit nu om en nabij dag 24-26. Heel apart! Terwijl de laatste keren steeds rond de 31 dagen zaten... Nouja, ik wacht het maar weer af. Het kan ook nooit eens normaal, haha!

Annika: had jij ook niet zo'n rare maand deze keer?
mulan, das een innesteling! * DJ Momo weet het zeker.

spannend, nieuw huis! linkie op de hyves?

thuis is internet steeds dramatischer. en nu krijg ik op mijn werk weer die stomme foutmelding!!! kan ik dan nergens normaal het viva forum bijhouden? nog een week..
overigens: 36.1 mijn temp curve begint er als een omgekeerd hartritme uit te zien.....

Haha, hoe kom je daar nou weer bij?

Hier 36.4. Ik geloof dat die 35.9 van eergisteren een klein koudefront was, want alle andere keren was het 36.4 of 36.5.

Annika, ik zie net ineens je nieuwe avatar langsflitsen (of had je die al 3 weken?): leuk!!

Mulan, spannend voor jou. Ik hoop dat het bij jou dan wel eens een keer die beruchte innestelingsbloeding is.

Man vertrekt morgen en komt overmorgen thuis. Eerdere vlucht was helaas niet mogelijk. Maargoed, ben wel blij dat het nu allemaal geregeld is.
Hoe gaat het vandaag Poll???

Spannend Mulan, laten we hopen op een innesteling, ben ook wel benieuwd naar het huis!

Schijt internet Moom, hoe kan het eigenlijk? Haha grappig…

En een koudefront betekend in T termen niks speec? Fijn dat alles geregeld is wbt man, wel een opluchting he? Bedoel je niet Duvel haar nieuwe Avater? Die had ik ook nog niet eerder gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven