Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de kelder niet want ik zie slechts 3 fototopics
Oh ik snap al. Bij jou en niet in kelder. Gevonden.

Blont he

Wat een schatjes.
Ook gevonden! Ze zijn leuk!

Cool, Suup, naar Oesterstad en dat alleen eten komt echt wel goed hoor
mogguh

Koffie iemand? Ik heb zo rijles. Moet nog even een beetje wakker worden.
Succes!

Ik lust wel koffie. Het is semi-back-to-business... Jom naar de creche, en ik ga met MK een meidendagje doen. Kleertjes uitzoeken en waar nodig alvast een herfst-witergarderobe uitzoeken!
Haha Girl's Day Shopping, leuk :-)

Succes met je rijles, Suup! Kun je al met 130 over de snelweg, sturen met je knieen en ondertussen een sjekkie draaien?
Suup rookt toch geen sje-hek! Die moet een pakje sigaretten van het folietje ontdoen voor ze slaagt voor haar rijbewijs

Jom wilde niet naar de creche wilde wel z'n verhalen vertellen, maar had geen zin om achtergelaten te worden. Agos!

Zo. Met m'n meisje naar boven om de garderobe-check te doen
Ben er weer. Half dan. Vakantie was zo fijn dat ik mentaal nog ontken dat ik terug ben. Wilde ook langer blijven, maar Mopsey kreeg beginnende heimwee. Naar de katten, wel te verstaan. Die is ze nu dan ook al de hele tijd aan het knuffelen,

Nu maar eens in de actie, we mogen zodadelijk op komen dagen bij de revalidatietherapie voor Mops (ze krijgt ergo- en fysiotherapie om haar lichaam nog sterker te maken en eventuele problemen in de toekomst te voorkomen...).

~vraagt de butler of hij ook een kampvuur wil aanleggen in de kasteeltuin~
Wat wilde ik nou toch typen?
Hai lekker wijf! Wat ben je lekker bruin!

Hoe was de ergo-fysio? Beetje leuk?

Ik heb net met MK de klerenkast afgerond. Mèn, wat kan dat meiske boos kijken zeg! "Ik wìl niet nog een keer passen! Ik vind het stom!" Gelukkig stond ze zonder morren - okee, een beetje morren bij de glimmermaillot. Wil Dotta die misschien? - haar te kleine kleren af. Wat is ze gegroeid, in de vakantie In proprtie gebroeid, geloof ik. Beentjes zijn wat langer, dus ze ziet er iets normaler uit

(Mag ik nooit zeggen van Bloes, dat MK er gek uitziet. Wordt ze boos )

Iemand koffie? En lunch? Ik ben een beetje in een dieet gedoken, want ik ben wat te rond. Vakantie maakt rond, geloof ik.
Heel goed geslaagd voor beide kindjes nu zere voeten

**neemt een icetea en gaat ff zitten**
Vakantie maakt rond ja, ik ga zo maar weer es enorm sporten.

Net met een stel vrienden op terrasje in Suupstad gezeten. Die vrienden zijn net terug uit Ierland en hadden daar goed contact met wat jongens die in een hostel daar werkten. Die waren nu voor een korte vakantie hier. Maar de Ierse jongens hadden in Amsterdam andere Ierse jongens ontmoet met wie ze 3 dagen vol continu hadden zitten blowen en drinken. Dus ik zat aan een tafeltje met 4 starende knullen die te vies waren om aan te pakken. En ze wilden perse kamperen, wat niet handig is in Suupstad. Wij uiteindelijk toch een soort van camping in de buurt van het strand geregeld. Toen bleek dat er ook nog een tent moest worden gekocht. En bier. En eten. En nog meer wiet. Toen ben ik afgehaakt :-) Ik ben te oud voor dit soort gedoe :-)
Dat snap ik!

Jom heeft net z'n eerste echte officiele langer dan 2 minuten durende driftbui gehad Zo zielig en zo grappig tegelijkertijd! Ik heb wel 'gewonnen' en kreeg uiteindelijk 'mijn zin'. Volgend mij is ie nog doodmoe van de speeltuin gisteren, en nu dus weer een volle dag creche...

Iemand koffie? Of zijn jullie daar nog niet aantoe?
*steekt hoofd om een hoekje*

Hallooo! Ben weer boven water, snot weg maar spierpijn is er nog. Nou ja. Ik ga eens even bijlezen.

Fijn dat Tila en Mims er weer zijn!
.
Fijn dat je weer beter bent!

Tacootje? Tortillaatje? Shotje tequila of Mezcal? Of heb je geen trek in dergelijke Maxicaanse traktaties?
:puke:

Tila, bij dat soort voorstellen voel ik ineens de griep weer terugkomen!
.
*tadaatadadaadada TEQUILAAA*

Sorry!

Het is anders wel gewoon heel erg lekker weer voor margarita's
Zeg kunnen jullie wel, is de zieke net weer een beetje op de been, laten jullie haar weer kotsen.

*schudt kussentje op voor Marie*

Fijn dat je je weer iets beter voeltde.

Was het nou inderdaad de mexicaanse versie?

Mims welkom terug, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Waren de katten ook weer blij jullie te zien?

Tila fijn dat jullie geslaagd zijn in de shopsessie.

Darly vaag die gasten, maar wel geinig ergens, toch?

Mijn papa belde vandaag dat ik toch nog maar even moest wachten met ticket omboeken. Er schijnt een soort opening te zijn, Nou ja we wachten het af.
Koffie.

Ik ben op weg nar andere werkplek. (en niet vooruit te branden vandaag)
Werkze, Suup!

Vanmiddag met kinders naar anesthesist, en tot die tijd MK zien te vermaken, die heel graag met haar vriendinnetjes spelen, die op de een of andere manier er allemaal niet zijn.... en nu zit ze erbij als een puber met liefdesverdriet... agos...

**neemt koffie**
M'aas, dat wou ik nog even zeggen: Jom ziet er reteschattig uit in dat lieve tuinbroekje van jou!
Blergh, twee dagen terug in Nederland...ben ik ziek. Hoofdpijn tot ~piep~ aan toe.

Mops heeft vanmorgen een boterham voor me gesmeerd en met vleeswaren belegd. Zo lief, helemaal uit zichzelf omdat ik niet lekker was. Zag er nog keurig netjes uit ook.

Tja, en eten staat me nogal tegen, maar zoiets weiger je toch niet....

Verslag komt dus later, nu te brak (zou het heimwee naar de vakantielocatie zijn???).
Shotje tequila, Mims? Hoest je erbij, bij de hoofdpijn? Koorts?

ziek zijn sucks. Mops is wel heel erg lief zeg
Nope, geen koorts, hoest en dus geen griep.

Mops is erg lief, wanneer ze herrie maakt en ik kreun of het zachter kan, krijg ik een aai over mijn bol en vraagt ze zachtjes of ze een emmertje moet gaan halen voor me...
Succes bij de anesthesist trouwens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven