Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Ooooh Sophy dat wist ik nog niet! Leuk zeg! Lekker alles in het roze, hihi.

Blog, ik ben speciaal even op je hyves wezen kijken naar de beruchte foto. Wel de moeite waard moet ik zeggen, haha!

De lader die ik voor 70 euro heb gekocht begon bij mij al vrij snel op dezelfde plek een zwakke plek te vertonen. Nu heb ik er een heel lelijk stuk hout aan met daar omheen van dat zilverkleurige plakband. Want man was niet van plan om nog eens 70 euro te spenderen aan weer een nieuwe lader.

En nu ga ik mn nest in!
Is idd Puregon F??? Heb 2 prikpennen gehad voor die 288 dus dat moet ik dus dan per cyclus betalen. Is idd mn eigen apotheek. Ik zit bij Unive. Vroeger bij Trias maar daar moest ik ook al voorschieten (alleen was het bedrag destijds lager) Nou nu moet het zeker gaan lukken voordat ik failliet ben ha ha ha...

Oh soof een meisje. Wat leuk!!
Je zou je verzekering eens kunnen bellen om te vragen of het niet anders kan.

Ik kreeg trouwens niet elke keer een nieuwe prikpen. Wel extra naaldjes. Mijn arts heeft me zelfs gezegd dat ik de prikpen nog niet weg moest gooien omdat ik die misschien nog nodig ben als ik weer eens Puregon zou gaan spuiten bijvoorbeeld bij IVF. Ik heb dus nog steeds dezelfde prikpen als in het begin.
lynn bizar dat je het moet voorschieten! Hoefde ik niet hoor. Alleen de naaldjes en de naaldencontainer moest ik zelf betalen. Zou daar even een telefoontje aan wagen..... Hoe lang je ermee kan doen hangt er van af hoe het gaat met het groeien, ik heb wel eens iets bij moeten halen, bijvoorbeeld. Spannend he?

Blog: ja mama gaat mee. Heb er eigenlijk niet eens naar gevraagd. Ze is tot nu toe bij alle bezoeken geweest en dat was nooit een probleem, dus ik verwacht het nu ook niet......

Nou ik ga, tot later dames! *BRRRRRRRRR spannend*!
Soof, wat een draak van een huisarts zeg. Wat doen jullie nu? Op zoek naar een andere welwillende huisarts? Want het is wel belangrijk dat jullie alles met hem/haar kunnen bespreken en er toch nog een goed gevoel aan overhouden. Dat het juiste moment wordt gekozen waarop de euthanasie plaatsvindt bijvoorbeeld.

En dan weer wat heel anders, 20 weken echo. Spannend! Bij mij mochten er volgens mij wel familieleden mee.

Blog, bij mij zijn de kilo's er ook af, maar die vetrollen.... verschrikkelijk! Ik wil eigenlijk gaan zwemmen, maar ik vloei nog steeds dus dat mag nog niet.
Lynn ik zit ook bij Unive en daarvoor bij trias. Maar ik heb nog nooit iets betaald/voorgeschoten. Ja net als Sophy de naaldjes en spuitjes. Zelf de naaldencontainer kreeg ik zo mee.. Ik zou even bellen hoor. Bij mij deed de apotheek ook in 1e instantie een beetje moeilijk, ik heb de verzekering gebeld en die gaven aan dat ik niet hoefde te betalen en als de apotheek vragen had moesten zij de verzekering maar bellen.

Sophy wat belachelijk die reactie van je huisarts! Hoezo zou jij geen vragen mogen stellen en zij jouw wel vertellen dat ze er 3 maanden na nog last van heeft! Wie zou hier de prof moeten zijn? En als je bij haar al niet terecht kan met je vragen na wie moet je dan? Ik heb hier ook geen woorden voor.

Hoe is het gegaan vanmorgen?

Kaetje welkom terug van vakantie.. Beetje laat maar wel gemeend.. En heel veel succes met het afvallen. Ik wil het ook zo graag, liefst 20 killo maar met 10 ben ik al redelijk tevreden.. Ik probeer zo min mogelijk te snoepen en dan vooral de chips laten staan.. Nu ik vakantie heb is dat was lastiger.. Ik wil ook graag elke dag een beetje sporten maar vind het soms lastig om mezelf van de bank of achter de naaimachine te trekken. Ik zit nu met mijn sportkleding aan, laat mijn eten even zakken en ga dan echt aan de slag.. Ik denk maar zo wat is nou een half uurtje per dag.. Maar makkelijker gezegd dan gedaan..

Groetjes Merel
Kaetje welkom terug. Pffff afvallen, is echt lastig he. Ik heb het gezien bij mijn zus en schoonzus, maar die zijn echt op de goeie weg nu. Ik vind het knap van je in ieder geval.

Ik zit ook bij Unive en moest dus ook bij de apotheek betalen. Vorige keer was ik rond de 1000 euro kwijt. Nu hoefde ik niet alles te betalen maar kreeg een deel van de rekening later. Die heb ik toen gelijk opgestuurd en daarna betaal ik pas.

Naaldencontainer heb ik nooit gekregen.

Ik ben zit in mijn wachtweken, maar verder wil ik het er eigenlijk niet over hebben.
MS
Alles goed en nog steeds een meisje!

Echoscopiste was een bitch, maar vertel later wel het hele verhaal! Het is iig allemaal goed! Xxx
Sophy, fijn te horen dat alles goed was.

Leuk dat jullie een meisje krijgen.

En je treft het niet deze week met alle geneeskunde-mensen om jullie heen!!

xxx
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Blog en Maria, het wordt voor ons dus nog hard werken om de vetrollen weg te krijgen. Ik vind het niet zo heel erg, maar ik baal een beetje dat ik nu een groot deel van mijn gewone kleding nog niet aan kan. En spijkerbroeken willen ook nog niet echt in verband met de hechtingen, dus ik ben erg beperkt qua kleding momenteel.

Lynn, ik zou zeker ook even bellen met je verzekeraar, zeker na de reacties van de anderen met dezelfde verzekeraar. Is toch prettiger als je zulke bedragen niet hoeft voor te schieten...

Soof, wat fijn dat de echo goed was! (en dat het nog steeds een meisje is ).

MS, ik had al zo het idee dat je het verder niet over deze poging wilde hebben, aangezien je niet reageerde op onze vragen over de punctie. Heel veel succes nog met de rest van de wachtweken.
CD: tijd om es even online wat voor jezelf te bestellen, vind ik!

MS: denk aan je en duim voor je!
Draaimolen, ik heb net een heel stuk teruggebladerd in het oude topic en zie ineens je berichtje! Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! Super voor jullie dat het toch zo snel gegaan is. Als ik goed gerekend heb, heb je deze week de echo of niet? Hoe is het gegaan? Of ben je nog niet geweest? Hopelijk is alles goed. Enneh, voel je niet schuldig, het is jullie zo gegund!
cd, heel herkenbaar! Heb weken in een joggingbroek of 1 linnenbroek gelopen.

Ik was heel snel mijn 18 kilo weer kwijt, zelfs 3 kilo meer, maar na het stoppen van de bv ben ik weer 4 kilo aangekomen. Dat is niet erg, was wel goed juist, alleen jammer van die rol boven mijn broek.
Soof, fijn dat alles goed is!
fijn soof dat alles in orde is met jullie minimeisje !
Sophy goed te horen dat alles goed is..

Mariesopie
Soof gefelciteerd met de goede echo!
quote:Carpe Diem schreef op 12 augustus 2009 @ 11:39:

Blog en Maria, het wordt voor ons dus nog hard werken om de vetrollen weg te krijgen. Ik vind het niet zo heel erg, maar ik baal een beetje dat ik nu een groot deel van mijn gewone kleding nog niet aan kan. En spijkerbroeken willen ook nog niet echt in verband met de hechtingen, dus ik ben erg beperkt qua kleding momenteel.

Ik kan gelukkig meeste kleding wel weer aan. Spijkerbroeken inderdaad wel wat minder met die hechtingen. Kan me voorstellen dat rokjes nog het fijnste zitten, dat had ik eerste twee weken ook.
quote:doggie75 schreef op 12 augustus 2009 @ 12:04:

cd, heel herkenbaar! Heb weken in een joggingbroek of 1 linnenbroek gelopen.

Ik was heel snel mijn 18 kilo weer kwijt, zelfs 3 kilo meer, maar na het stoppen van de bv ben ik weer 4 kilo aangekomen. Dat is niet erg, was wel goed juist, alleen jammer van die rol boven mijn broek.Oh, goed dat ik het lees, dan moet ik nog niet te vroeg juichen!
Soof, kwam eigenlijk even koekeloeren voor jou... Fijn dat je goed nieuws had. Wel balen dat je een bitch had (ze wist zeker dat je zelf een prikbitch bent?). Ik vond het juist altijd zo knap dat echoscopiste bij elke echo van mij zo enthousiast kon zijn. Opmerkingen als 'wat een knapperd zeg' en 'wat is ie fotogeniek'. Dat zegt ze natuurlijk tegen bijna iedereen, maar is wel leuk om te horen. Ze moet haar eigen werk natuurlijk ook leuk houden.
quote:Sophy schreef op 12 augustus 2009 @ 11:15:

Alles goed en nog steeds een meisje! YESSSSSSSS!!!!!!!!!
Allereerst Soof gefeliciteerd met je goede echo, en wat super dat je een meisje krijgt! Helaas tref je het op dit moment niet zo met de medici, da's wel weer een beetje jammer.

Verder niet echt veel bijgelezen. De laatste loodjes wegen op dit moment erg zwaar, maar ik zal niet gaan klagen.

Nu 8 dagen voor D-Day en eigenlijk nog niets te merken. Zoontje is 8 dagen voor D-Day gebeuren, dat ga ik niet meer halen, denk ik....

Ik houd jullie op de hoogte en wens iedereen sterkte en geef een dikke voor een ieder die het kan gebruiken.

Liefs, Tornpart
Torn, succes met de laatste zware loodjes én met de bevalling. Spannend joh!
Gefeliciteerd soof! Enne een bitch?...hadden we vast dezelfde. In het umc toch?? Maar het belangrijkste is dat alles goed is en dat het nog steeds een meisje is natuurlijk

Succes Torn bij de bevalling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven