De drie EREforummers zijn bekend!
woensdag 12 augustus 2009 om 11:10
Omdat VIVA er zelf geen aandacht aanbesteedt, wil ik dit topic openen.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:15
nou ja, jammer dat er dan alleen ergens in een verborgen hoekje gestemd kon worden. Ik had natuurlijk graag op mezelf gestemd .
Nah, om je de waarheid te zeggen, stem ik alleen als ik een officiele oproep van de gemeente krijg. Daarom zal ik ook nooit FvdM/J/E worden. als ik een ander niet steun, mag ik ook geen stemmen van anderen verwachten niet waar?
Nah, om je de waarheid te zeggen, stem ik alleen als ik een officiele oproep van de gemeente krijg. Daarom zal ik ook nooit FvdM/J/E worden. als ik een ander niet steun, mag ik ook geen stemmen van anderen verwachten niet waar?
woensdag 12 augustus 2009 om 12:22
Hier kon overigens gestemd worden: http://www.viva.nl/2009/07/31/forum-eer ... -forummer/
woensdag 12 augustus 2009 om 12:33
Hoi allemaal,
Shining, je bent ons voor! In september lanceren we een eregalerij op de site waar bijzondere forummers in opgenomen worden. Daarin komen niet alleen de genomineerden te staan maar óók de 3 personen die in de jubileumbijlage komen te staan. D.w.z.: ik roep Jessica er even bij, zij kan me corrigeren als ik 't mis heb
groetjes, Naomi
Shining, je bent ons voor! In september lanceren we een eregalerij op de site waar bijzondere forummers in opgenomen worden. Daarin komen niet alleen de genomineerden te staan maar óók de 3 personen die in de jubileumbijlage komen te staan. D.w.z.: ik roep Jessica er even bij, zij kan me corrigeren als ik 't mis heb
groetjes, Naomi
woensdag 12 augustus 2009 om 12:39
quote:peace_ schreef op 12 augustus 2009 @ 12:33:
Hoi allemaal,
groetjes, NaomiKomt Pipi daar dan wel bij te staan ??
Hoi allemaal,
groetjes, NaomiKomt Pipi daar dan wel bij te staan ??
woensdag 12 augustus 2009 om 12:40
woensdag 12 augustus 2009 om 12:41
woensdag 12 augustus 2009 om 12:42
quote:HoiPippiLangkous schreef op 12 augustus 2009 @ 12:36:
Leo en MV kan ik me helemaal voorstellen maar Zoyla? Wat is haar bijdrage dan?
Ik denk met name voor andere moeders die een kindje hebben of hadden die met kanker te maken heeft gehad?
en spraakmakend is ze altijd wel geweest, dat kun je niet ontkennen.
Leo en MV kan ik me helemaal voorstellen maar Zoyla? Wat is haar bijdrage dan?
Ik denk met name voor andere moeders die een kindje hebben of hadden die met kanker te maken heeft gehad?
en spraakmakend is ze altijd wel geweest, dat kun je niet ontkennen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 augustus 2009 om 12:47
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2009 @ 12:44:
[...]
Had 1 van de bestlopende topics ever lijkt me, om een trieste reden, maar toch.
O, is dat een criterium?
Maakt me verder niet uit hoor, al stond Keliz in het rijtje. Ik vroeg me alleen af wat haar bijdrage nu eigenlijk was.
[...]
Had 1 van de bestlopende topics ever lijkt me, om een trieste reden, maar toch.
O, is dat een criterium?
Maakt me verder niet uit hoor, al stond Keliz in het rijtje. Ik vroeg me alleen af wat haar bijdrage nu eigenlijk was.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:49
quote:HoiPippiLangkous schreef op 12 augustus 2009 @ 12:47:
[...]
O, is dat een criterium?
Nee dat is geen criterium, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze om die reden genomineerd is door de medeforummers.
Ik gun het haar van harte!
[...]
O, is dat een criterium?
Nee dat is geen criterium, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze om die reden genomineerd is door de medeforummers.
Ik gun het haar van harte!