De drie EREforummers zijn bekend!
woensdag 12 augustus 2009 om 11:10
Omdat VIVA er zelf geen aandacht aanbesteedt, wil ik dit topic openen.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:53
woensdag 12 augustus 2009 om 11:56
Hè gelukkig dan maar. Dankje Ambrosia, Jonna, Djoels en Pilous.
Ik vond de verkiezing zelf ook helemaal niet duidelijk aanwezig hoor.
Sommige dingen moeten ze veel duidelijker brengen. En zeker zo'n ERE-forummer van het jaar. Wat blijkt nou? De ereforummers krijgen alleen aandacht in het blad en niet eens op de site. Vind ik heel vreemd.......
Ik vond de verkiezing zelf ook helemaal niet duidelijk aanwezig hoor.
Sommige dingen moeten ze veel duidelijker brengen. En zeker zo'n ERE-forummer van het jaar. Wat blijkt nou? De ereforummers krijgen alleen aandacht in het blad en niet eens op de site. Vind ik heel vreemd.......
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 12:11
Reden: aangepast.
Reden: aangepast.
% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2009 om 12:02
woensdag 12 augustus 2009 om 12:06
woensdag 12 augustus 2009 om 12:06
woensdag 12 augustus 2009 om 12:08
dat verbaasd me ook Shi. vooral ook omdat er in de oproep om te stemmen gezegd werd dat de eerste 3 in het blad komen, maar dat de eerste 10 op het forum bekend gemaakt zouden worden.
lief dat je op deze manier toch aandacht op het forum voor hun vraagt
en natuuuuuurlijk gefeliciteerd voor Zoy, Leo en Mleen!!!
lief dat je op deze manier toch aandacht op het forum voor hun vraagt
en natuuuuuurlijk gefeliciteerd voor Zoy, Leo en Mleen!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 12 augustus 2009 om 12:14
quote:infojunk schreef op 12 augustus 2009 @ 12:02:
3 terechte eretitels voor dames, die om geheel eigen redenen en op eigen wijze een eigen plek innnemen op het forum! -en natuurlijk zijn er zo nog veel meer, maar goed...
Gefeliciteerd!
(En Shi, lief om dit topic te openen!)
En hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Dames, van harte
*barry modus aan*
vooral doorgaan
*barry modus uit*
3 terechte eretitels voor dames, die om geheel eigen redenen en op eigen wijze een eigen plek innnemen op het forum! -en natuurlijk zijn er zo nog veel meer, maar goed...
Gefeliciteerd!
(En Shi, lief om dit topic te openen!)
En hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Dames, van harte
*barry modus aan*
vooral doorgaan
*barry modus uit*