Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Jeetje... lees je hier een halve dag niet mee....

Suzeli, wat mij betreft ben je ook welkom!

En voor alle nieuwelingen die ik nog geen welkom had geheten: WELKOM!

Zo, en nu moet ik weer aan t werk. Ben wel weer goed bezig trouwens.

Ontbijt: yoghurt (200 gram), met 50 muesli en 1 perzik.
GoV Kan zijn dat door lijnen meer afvalstoffen vrijkomen enzo. Volgens mij ontkom je er al vrouw bijna niet aan met al die hormonen, lijnen en make-up.

Ik vergeet mijn ontbijt en lunch vaak in het weekend of als ik ga wandelen in mjin pauze. Om een uurtje of 3 bedenkt ik dan ineens dat ik honger heb

Waar kan ik trouwens mijn 'resultaten' doorgeven?

Tnx Majo
anoniem_70177 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 10:36
Reden: Lekker snel
% gewijzigd
Elke maandag worden de resultaten doorgegeven. Dan moet je het dikgedrukt opschrijven zodat Q makkelijk de pagina's door kan scrollen opzoek naar de gegevens van iedereen :-)

( Ik geloof dat je tot dinsdag morgen je gewicht e.d door kan geven zelfs :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
*leest ff een paar dagen terug*

*schaamt zich een beetje dat ze het hier zo heeft laten versloffen*

*baalt dat ze zichzelf zo heeft laten versloffen*

*gaat eerst maar eens ff reageren *
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
*tackelt hpl om haar te knuffelen *
Klopt het dat de tabel paars is nog steeds? Want hoe vaak ik ook f5 er veranderd niks hier
Bij mij is ie ook paars
Bij mij issie ook paars.

Ik vind het wel gezellig, een van mijn lievelingskleuren .
quote:Quirijn schreef op 12 augustus 2009 @ 10:23:

Oh en ik heb jojo helemaal gemist! die heeft nog nooit haar gewicht niet doorgegeven..

Alles goed met je Jojo?

Het zal toch geen salmonella zijn?

(grapje hoor Jojo, een ei grap hoort er bij he...)Hai! Ik leef nog hoor! Was even op 'n korte vakantie en was te laat terug voor de tabel voor deze week (gelukkig maar gezien wat ik de afgelopen dagen allemaal gegeten heb ) Volgende week ben ik weer van de partij en dan heb ik nu gelijk nog mooi wat dagen om weer terug in balans en in 't gareel te komen.
Oh dna is mijn gewicht nie tmeegenomen Komt volgende week dan wel Q!
Ik kon jou gewicht niet vinden Moordwijf.. heb expres nog een keer alle pagina's doorgenomen gisteravond maar ben bang dat ik het toen wederom over het hoofd heb gezien.
En nu ga ik mijn nieuwe fiets ophalen!

ciao!
quote:Quirijn schreef op 12 augustus 2009 @ 10:56:

En nu ga ik mijn nieuwe fiets ophalen!

ciao!Veel plezier!
Ik ben ws ontiegelijke mosterd, maar ik doe toch mijn duit in het zakje:

Wat mij betreft is iedereen hier welkom. Ik kan niet oordelen of iemand die 75 kg weegt wel of niet moet afvallen.

WB de Hyves: ik ben geen hyver, ik snap het volkomen dat ik eraf gekickt ben. No problemo. Ik vertrouw iedereen hier volledig. Natuurlijk wordt er op de hyves ook weleens over anderen gesproken, duhuh. Maar altijd eerlijk en open én er wordt niet geheimzinnig over gedaan
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Niet ontbijten (en lunchen vaak) klinkt heel bekend. Ik moet mezelf ertoe zetten om te gaan ontbijten (en medicijnen in te nemen). Maar ik merk als ik het eentijdje wel doe dat ik bij het wakker worden een rammelende maag heb. Ik kies er wel voor om mijn cal zo te verdelen dat in de ochtend en middag de meeste en bij het diner de minste cal zitten. Druk met gezin en vergeten te eten klinkt helaas ook bekend. Hier ook een gezin met een gebruiksaanwijzing. (We heten tegenwoordig al multiprobleemgezin te zijn.)

Tieten, hier een EE/F cup, daar mag ook wel wat vanaf van mij. Maar gek genoeg gaan die bij mij niet het eerste weg, maar zo ongeveer als laatste.

Pukkels heb ik ook. Je lijf verbrand vet en dan komen er afvalstoffen in je bloedbaan. En die moeten er ook ergens uit. Na een week of wat gezonder eten gata het (bij mij) vaak weer weg.

Dubbele nicks. Ik heb iemand die hier schrijft onder een andere nick herkent op het forum. Maar dat was puur door toeval. Verder zou ik niet weten wie wie is.

Tabel is weer prachtig!
quote:Livre schreef op 11 augustus 2009 @ 22:59:

Voor mij is het niet duidelijk wat de bijzondere problemen zijn van 100 + kilo wegen. Dat is vast een andere discussie, maar ik zat het me af te vragen. Ik zie weinig verschil tussen 5 of 50 kilo, of in mijn geval 65 kilo, af moeten/willen vallen. Mijn gewicht is ongezonder dan dat van de 5 kilo te zware, dat snap ik wel. Maar verder begrijp ik het niet zo goed.

Als ik mijn slanke vriendin hoor praten over het niet bikini passen en dus drie of vier kilo af willen vallen of over haar te dikke kont in een bepaalde broek, snap ik haar niet zo goed. (Hoezo afvallen? Je hebt een prachtig figuur! Nee, er zit hier een rol.) Maar als ik praat over moeite hebben met twee trappen oplopen met een volle wasmand, snapt zij mij niet zo goed. (Dat doe je toch gewoon even? Nou met mijn gewicht niet dus.) Mijn vriendin zou geen vijf seconden stil staan bij de draagkracht van een muurwc of een hangmat ofzo. Ploft op een terrasje gewoon op de stoel. Ik durf die dingen niet, want wie weet stort ik erdoorheen. Zij eet een ijsje op straat en neimand die ervan opkijkt. Ik eet geen ijsje op straat, want heb geen zin in commentaar.

Ik denk dat de dingen waar je (soms letterlijk) tegenaan loopt met 50+ kilo teveel anders is dan met vijf kilo teveel. En dat de belevingswereld dus anders is.
Hier BH maat 85F...... Had eigenlijk eerder een G cup moeten zijn op mijn zwaarst maar heb het nog netjes weten te houden en nu vallen mijn tieten er mooi in... Toen ik 70 woog had ik overigens een 75E... dus heel veel kleiner zullen ze wel niet worden.. gezien mijn familie van vaders kant zijn wij gezegend met een groot bos hout voor de deur... Manlief vind het niet erg maar van mij mag het ook wel eens wat minder hoor.....

HCP, ik herken dat niet hoor van bang zijn door een stoel te zakken of de wc pot en ben toch echt ook 43 kg te zwaar althans dat was ik.... dus denk dat dat ook aan andere zaken gerelateerd is dan alleen aan gewicht dat er zo gedacht word. En ik heb gelukkig een vriendin die ook snapt dat ik moeite kan hebben met trappen lopen ondanks dat zij dus echt mini is... De 14 kg van de zwangerschap erbij waren een enorme belasting voor haar en dat voelde waarschijnlijk voor haar net zo aan als voor mij 43 kg.... Tijdens haar top van de zwangerschap woog ze rond de 65.. voor mij een droomgewicht en voor haar een hel.... dus wat dat betreft....

Overigens gaat het al weer een stuk beter met mijn vriendin... Ze praat weer zoals ik haar ken. Moet nog steeds volledige bedrust houden en dat wordt al moeilijk voor der dus dat is een goed teken. Vanaf volgende week kunnen we waarschijnlijk op bezoek gaan... Dus nog even mijn nieuwsgierigheid in bedwang houden en dan volgende week kijken... Het is overigens een getint kindje dus past erg mooi bij de naam.. Ik ben weer helemaal in de 7e hemel.. hihi hoe raar kan dat zijn....
HPL, kom op meid je kunt het echt wel hoor! Ergens kom je een keer uit je schulp gekropen en gaat alles weer als vanouds....

Q, fiets ze!

Lola, wat leuk dat je dochter dat zei over die kleren.. vind ze Q dus ook zeker aardig.... Net als wij....

O weet niet meer wie het vroeg... we zijn op de hyve nu met 11 vrouwen en hebben inderdaad een 100+meeting gehad afgelopen juli met ongeveer 9 daarvan... Was erg gezellig... En we noemde het ook echt de 100+meeting.. vandaar dat Q aardig uit de toon viel met haar 75 kg.... (ook allemaal mensen raar kijken wat zij bij die groep 'dikke' dames moest)Maar we hebben bewijs dat ze echt wel 100+ is geweest in de vorm van foto's......
Lunch:

1 tosti van 2 volkorenboterhammen met 3 plakjes kaas, 1 plakje ham 1 halve trostomaat in kleine plakjes en lente ui.

Erbij een schaal met 2 trostomaten in stukjes en een halve komkommer met wat peper en zout.
jeejum, hallo hey, zyn jullie vergeten dat ik al die blz op een klein schermpje op de mobiel moet bylezen ofzo? Ik kom even berichten dat ik braaf ben met eten voor vakantiebegrippen en nog maar 1 ja maar 1! Ijsje heb gegeten en 1 patatje.
hahaha, tsja Zwieber dat is wel heel erg veel op een klein schermpje!

Wel heel braaf hoor, ga zo door!

Geniet van je vakantie!

Hopelijk veel en weinig/geen !
Ik maak me nergens schuldig aan

Lees ze Zwiep!

Je zou trouwens ook kunnen denken: "Ik heb vakantie, dus ik wil helemaal niet weten wat die dames allemaal te vertellen hebben".

Maar nee, Zwieber is veel te nieuwschierig!

Geniet van je vakantie!
voor Zwieber.

Geniet nog lekker verder!
Mijn lunch was, 2 volkoren bh's met rozenbottel jam en 1 met ham.

En dan heb ik voor straks nog 1 met ham.

Verder drink ik water en colalight.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hahaha, sterkte Zwieber met bijlezen!! En geniet van je vakantie!!

Mijn lunch was een broodje Bufkesbal. En wie Bufkes kent, weet dat dat niet zo heel erg gezond is... Ow, en een verse jus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven