Good Luck
woensdag 12 augustus 2009 om 14:25
Het was maat 92. Die eerste winter was hij iets ruim, aan het einde van de afgelopen winter werd hij iets te krap. Sam kan hem waarschijnlijk alleen dit jaar aan, hopelijk verkoop ik hem dan nog voor 15 euro ofzo. Blijft over een winterjas voor maar 12 euro per jaar. Bijna voor niks toch ? Je kunt ook eens op Marktplaats kijken, sommige winterjassen zijn amper gedragen.
woensdag 12 augustus 2009 om 14:26
woensdag 12 augustus 2009 om 14:28
woensdag 12 augustus 2009 om 14:30
Ha ha, nee, die zit dan fijn op z'n scheepje met de rest van de stinkerds terwijl wij op het terras vertoeven!
Ik ga voor Mare ook voor een kleurtje deze winter, even kijken of ik plaatje kan plakken.
Kwaliteit van zo'n H&Mmetje is inderdaad niet om over naar huis te schrijven nee. Mja. Keuzes keuzes...
Ah, de eerste eind aug/begin sept baby geboren, leuk!!
Ik ga voor Mare ook voor een kleurtje deze winter, even kijken of ik plaatje kan plakken.
Kwaliteit van zo'n H&Mmetje is inderdaad niet om over naar huis te schrijven nee. Mja. Keuzes keuzes...
Ah, de eerste eind aug/begin sept baby geboren, leuk!!
woensdag 12 augustus 2009 om 14:32
woensdag 12 augustus 2009 om 14:35
Ik haal 104 denk ik
nadeel is dat Jonathan hele korte armen heeft (heeft hij van zijn vader). Dan zit de jas verder wel goed, zijn de mouwen veel te lang. Hij kan de jas van vorig jaar ook nog net aan, maat 92, daar passen nu de mouwen eindelijk echt goed van terwijl hij over de 1 meter is.
Bizar eigenlijk dat ze nu ongeveer het dubbele zijn van de geboortelengte bedacht ik me laatst.
nadeel is dat Jonathan hele korte armen heeft (heeft hij van zijn vader). Dan zit de jas verder wel goed, zijn de mouwen veel te lang. Hij kan de jas van vorig jaar ook nog net aan, maat 92, daar passen nu de mouwen eindelijk echt goed van terwijl hij over de 1 meter is.
Bizar eigenlijk dat ze nu ongeveer het dubbele zijn van de geboortelengte bedacht ik me laatst.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 augustus 2009 om 14:42
Eens met Mal, die vind ik helemaal leuk voor Fieke!!! Babyface is ook nog wel goed te betalen.
Mijn oudste is nu ruim 2 keer z'n geboortelengte, de jongste al bijna 3 keer! Maar die spelen een beetje vals.
Zo mams is er, zo op naar de kermis. Shoppen jullie nog even verder voor me, hoef ik morgen alleen maar uit te zoeken .
Hel, wanneer ga je naar Enkhuizen? Wij gaan m'n opa en oma naar het bejaardenhuis verhuizen, dus ik weet nog niet hoe het loopt.
Mijn oudste is nu ruim 2 keer z'n geboortelengte, de jongste al bijna 3 keer! Maar die spelen een beetje vals.
Zo mams is er, zo op naar de kermis. Shoppen jullie nog even verder voor me, hoef ik morgen alleen maar uit te zoeken .
Hel, wanneer ga je naar Enkhuizen? Wij gaan m'n opa en oma naar het bejaardenhuis verhuizen, dus ik weet nog niet hoe het loopt.